Ik was zo geschokt , is dit mijn moeder. Ik trok me weg van haar en liep een paar stappen achter uit. Er stonden ook heel veel meisjes tussen mijn broers . Zijn dit mijn zussen.
Iedereen kwam naar mij en James toe en omhelsde ons. "Zusje toch , doe ons dit nooit meer aan ."
"Ik heb je zo gemist." "Dus dit is ons kleine zusje." Iedereen was door elkaar aan het praten dat ik niet wist wie wie was en dit is zo druk. Ik wurmde me uit de groepsknuffel van mijn broers en zussen .Blake zag dat ik van streek was dus mind linkte hij me
-Luna... DOE ME DAT NOOIT MEER AAN!-
Omdat dat zo hard was kromp ik in elkaar met mijn handen op mijn oren.Iedereen was bezorgd dus kwamen ze naar mij toe. Dit is allemaal te druk voor mij dus wou ik weg lopen maar toen zag ik James. Hij wouw een portaal maken maar ik pakte hem net nog bij de strot de lucht in en maakte een portaal naar de kerkers.
"Dacht je nu echt dat ik je zou snel zou vergeten." En met dat gooide ik hem een cel in. Ow fuck ik was Alexander en Dean vergeten daar. Snel ging ik terug naar mijn ... hele familie.
"Wie is dat?" "Hij is best wel knap." "Oeee welke van de twee." "Die met het zwarte haar"
Ze zaten allemaal te kibbelen behalve een meisje dat naar mij toe stormde. "What the fuck , je bent wel mijn kleine zusje maar dat betekend niet dat je zomaar James bij zijn strot pakt. Ik had hem jaren niet meer gezien en dan transporteerde je hem weg." Ze pakte mijn kraag van het hemde dreigend. Verkeerde move schat.
Het laatste wat ik zag was dat mijn broers afstand namen en mijn vader snel kwam en dat meisje van me af deed.
En ja mijn woede nam over. Ik ben nog steeds een alfa .. kuch kuch een koppige alfa.Ineens voelde ik twee sterke armen rond mij me tegen houden en zat mijn naam te fluisteren in mijn oor en ik kon terug zien en ik zag dat ik dat meisje haar keel vast had terwijl iedereen op de grond lag kreunend van de pijn.
Ik liet haar los en stopte met wat ik bezig was dat ik niet wist dat ik het kon. De armen zaten nog altijd rond mijn buik heen . Nadat ik mijn controle terug had keek ik achter mij en zag .. Alexander?
Even erna viel hij uitgeput neer. Ik kon niet geloven dat het weer gebeurd was. En net nu .
Flashback: 8 jaar geleden.
"Boehoe ,ga maar bij je moeder huilen . Ow oeps , vergeten dat je die niet meer hebt. Had ze je niet achtergelaten . Ze had je beter meegenomen zodat ik je kop niet moest zien." Jep toen ik 12 ofzo was werd ik gepest omdat ik het enigste meisje was en maar twee vrienden had. Mijn broer en Taylor. (Hopelijk ware jullie hem niet vergeten XD .)Ik moest me echt inhouden om niet terug te slaan want ik moest proberen geen ruzie meer te zoeken van mijn papa.
Zijn vrienden waren mij aan het duwen en aan mijn haren aan het trekken . Ja 7 jongens tegen mij."Maar ik begin te begrijpen waarom ze je niet hebben meegenomen, wie wil nu zoiets lelijk meenemen en ze hun zus en dochter noemen ." En dat was het laatste wat ik me herinnerde want ik werd weer wakker met de jongens dood. Ze lagen daar gewoon en dat was de eerste keer dat ik iemand vermoord had.
Einde flashback
Ik keek eerst of ze ongedeerd waren voordat ik vluchtte maar ik hoorde dat ene meisje nog horen zeggen.
"W-w-wat ,hoe , jij m-monster."Ik maakte een portaal maar net wanneer ik erin wou gaan zag ik Dean nog . En voor de zekerheid ging ik hem nog in een cel stoppen. Wanneer dat was gebeurd zei ik nog tegen de wachters dat ze Dean en James niet mogen vrijlaten.
Snel ging ik naar een van mijn vertrouwde plaatsjes. Ik ging maakte alweer een portaal maar omdat ik er zo veel gemaakt had heeft het me uitgeput.
Wanneer ik er eindelijk was belde ik op de deur ze veel mogelijk want ik wist dat hij te lui zou zijn en dit is gewoon echt een kut geluid. Eindelijk na een paar minuutjes aan te bellen deed de persoon eindelijk open.
"Wat moet je ." Hij kwam aan met een boxer short. "Ook een goede dag Taylor."
JE LEEST
powerful alpha female
Werewolf"wie zijn julie en wat doen julie hier" riep denk ik de alfa. "ik ben alfa Luna en ik daag jou uit voor jouw titel als alfa" "Jij, wilt mij uitdagen voor mijn titel, oh wicht ik zou maar snel wegrijden voordat je je nagel breekt tijdens het gevecht...