"Hoe bedoel je wat doe ik hier, wat doe jij hier dit is mijn school." Dylan wou praten maar werd onderbroken door de directeur.
"Kennen julie elkaar?" waarom boeit hem dat en waarom noemde hij hem... is dat zijn broer, woooooooouw
die kwam onverwacht. "Ja broer, dit hier is mijn lieve zielsverwant." "Meen je dit, waarom heb je dat niet eerder vertelt. En bijna vergeten..." hij twijfeld hoe hij het moet vertellen" Max komt naar deze school"Er viel een genante stilte.
"Waarom komt Max naar deze school"
Omdat ik hun privacy wou geven liep ik terug de klas in. In de klas aangekomen zat er iemand naast mij die ik nog nooit gezien heb.
"Ben je wel naar de directeur geweest."
"Ja mevr." Ik ging terug op mijn plaats zitten en pakte al mijn boel eruit. Waar over zouden ze aan het praten en wie is- . Mijn gedachten werden onderbroken door die nieuwe jongen naast me. "Hey, ik ben Max en ben nieuw." zou het die Max zijn waar ze het over hadden? "Hey, ik ben Luna." Ik shudde zijn hand.Hij keek me met een enge lach aan.
"Kun je me sevvens een rondleiding geven?" Ik had steeds de gedachten dat hij iets van plan is. Hij lijkt fel op Dylan maar iets minder gespierd. Nadat ik een rondleiding gaf van alles wat belangrijk is ging ik naar mijn broer."Hey Blake, ik heb telkens zo'n raar gevoel dat er iets negatief gaat gebeuren."
"Maak je maar geen zorgen, we hebben geen vijanden en als de vorige alfa's ons willen aanvallen, moeten ze nog door ons gaan om jou pijn te doen."De dag ging snel voorbij. En voor dat ik het wist was ik al thuis. Ik had nog altijd dit naar gevoel dat er iets vreselijk gaat gebeuren. Dylan heb ik ook een hele dag niet meer gezien, maar hij zit niet op mijn school dus kan ik hem ook niet de hele dag hebben gezien.
Om mijn gedachten te verzetten ging ik trainen samen met mijn broers. We deden heel veel oefeningen en leerden nieuwe vecht stijlen. Bevoorbeeld Judo gemixt met kickboks. Ik ben namelijk een van de beste vechter van deze roedel en van mijn vader zijne.
Nu ik even mijn gedachten de vrije loop heb laten gaan kreeg ik bijna een voet tegen mijn neus.
"Opletten hè zusje" Ughh ik ga Devin vermoorden. Ik kwam op hem af en deed een nieuw trucje dat ik geleerd heb. Met mijn been deed ik alsof ik hem ging stampen maar zette mijn handen op zijn schouders, draaide me om zodat zijn rug naar me toe is en bracht bijn knie naar zijn rug.
Daarna, wanneer hij op de grond lag nam ik zijn keel en stikte hem voor 2 seconden.Onze training was gedaan en ik had een paat blauwe plekken, maar die zijn toch binnen paar seconden terug genezen.
Ik moest nog naar Felix gaan om een bondgenootschap te tekenen.
Eerst hem even bellen. Ik drukte zijn nummer in en belde hem.-"Hey met Luna."
~"Ohh hey Luna, bel je voor onze deal?"
-"Kan ik vandaag komen voor het contract over onze bondgenootschap."
~"Natuurlijk zal ik een portaal maken of kom je zelf."
-"Nee bedankt. Hoeft niet hoor. Ik kom binnen een uurtje."
~"Oké tot seffens."
-"Dag Felix."Voordat ik naar daar ga moet ik me eerst wassen. Nadat ik me gewassen heb zocht ik een goede outfit en vertrok naar Felix.
Toen ik was aangekomen, kwam er een windvlaag uit een gang gekomen. Ik rook dat Felix achter in de hoek zat.
"Félix, ik kan je ruiken." Ik moest lachen om zijn gezicht.
"Hoe kan je dat ruiken, de meeste weerwolven zouden dat nog eens niet ruiken."Hij zei dat ik hem moest volgen naar zijn kantoor. Zijn kantoor is erg vintage en donker.
"Ik heb hier het contract. We moeten elkaar helpen bij oorlogen en als we onderdak nodig hebben. Elk roedel lid of clan lid kan bij elkaar overnachten als het moet. Akkoord."
Ik las het contract nog heel goed door en ook de kleine lettertjes. Het zag er legit uit dus tekende ik het."Uhmm, weet je.. we.. ik geef een feestje en je kunt blijven, het is een gala. Je kunt kleren lenen, ik zou het fijn vinden als je kan. Maar als je niet kan, geen probleem hoor." Is hij nou zenuwachtig, lol. "Oké, ik heb toch niks anders te doen." "Volg me maar naar een kleerkast met jurken van alle maten." Ik kwam in een grote maar dan ook grote ruimte met allemaal kleren, het is gewoon een soort winkel. Ik koos een mooie gala jurk en stapte naar buiten.
Ik had mijn haar in een sierlijke dot gedaan met een paar details. Felix stond aan het einde van de gang. Als het kon waren zijn oogballen er bijna uitgevlogen. "Woww... je.. uhm... ziet er mooi uit." "Jij ziet er ook niet verkeerd uit, maar wie komt er allemaal."
"Ow ja sorry dat ik het niet eerder had gezegd. Er komen bodgenoten en een paar van hun groepsleden. Vampiers, weerwolven, feeën en nog veel meer soorten. Maar allemaal mijn bondgenoten en omdat je officieel ook een bondgenoot bent, ben je ook uitgenodigd."
Ik knikte en liep met hem mee naar de balzaal. Het was heel druk en je rook alle soorten door elkaar. Eeneens keek iedereen naar ons op en keken naar mij met verwondering, jaloezie en adoratie. We liepen naar mensen toe die ik niet kenden, Ik mocht bij hem blijven deze hele gala lang. Maar 1 geur kwam zo bekent voor, maar ik kan mijn vinger er niet op plaatsen.Ik excuseerde me bij Felix en ging de geur achterna. Aan de overkant stond iemand naar mij te grijnzen maar was alweer weg, zijn gezicht lijkt vreselijk fel op Max zijne. Ik liep hem achterna door de gangen van het kasteel achterna. Eindelijk stopte hij en draaide zich om.
"Hallo Luna, leuk je weer te zien."
"Wat die jij hier Max ben je ook een bondgenoot van Felix." vroeg ik hem verdacht. Ineens haalde hij naar me uit maar ik ontweek. "Wtf Max wat doe je." hij haalde weer naar mij uit maar dit keer pakte ik zijn hand en brak hem.
In zijn blik zag je pijn maar hij verbergde hem door een grijns. Achter mij kwam ineens een zwart portaal.
Je voelde gewoon de warmte er van af stralen. Shit ik denk dat dat niets goed betekent. Ik werd afgeleid door het portaal dat ik Max niet zag aankomen. Hij trok me mee het portaal in.Er stonden allemaal mensen rond om me. Maar dat was het laatste wat ik zag voordat ik iets in scherp in mijn nek voelde prikken.
JE LEEST
powerful alpha female
Werewolf"wie zijn julie en wat doen julie hier" riep denk ik de alfa. "ik ben alfa Luna en ik daag jou uit voor jouw titel als alfa" "Jij, wilt mij uitdagen voor mijn titel, oh wicht ik zou maar snel wegrijden voordat je je nagel breekt tijdens het gevecht...