Ik Jason Johnson, accepteer mijn afwijzing van Luna ...uhmm." verder moest hij niks zeggen want ik heb geen achternaam. Nu voelde ik geen enkele band meer tussen ons en was opgelucht.
"We kunnen wel vrienden blijven. Ik bedoel alleen door onze band voelde we iets klikken maar we waren gewoon niet elkaars type." zei hij. Eigenlijk, nu dat hij dat gezegd heeft heeft hij wel gelijk. We voelde niks voor elkaar alleen door de band die ons werd gegeven. Echt raar.-Ik wil alle roedel leden klaarstaan bij het roedelhuis -
Ik wil meer bescherming rond de border van mijn territorium want de vampieren kwamen zonder dat ik het wist binnen ons terrein.Iedereen stond klaar voor het roedelhuis.
"Oke ik wil dat team A overdag en team B s'nachts de randen van ons territorium bewaken. Team C is het reserve team al iemand van team A en B afwezig is. Team D wil ik elke dag zien trainen. En team E wil ik verspreid op elke school van mijn territorium zien gaan om te zorgen dat geen enkel mens te weten komt van ons bestaan. Team F gaat werken in mijn bedrijven voor inkom dat ik van papa kreeg. En team G kijkt of iedereen het goed doet.
BEGREPEN, IK WIL DAT JULIE NU GAAN DOEN WAT JE MOET DOEN. "Na dat te hebben gezegd gaan mijn broers en ik trainen voor morgen. Ik kan niet wachten tot morgen. Mijn land word groter en ik heb de mensen gered van een slechte alfa. Ik heb al gespard, gelopen en conditietraining gedaan ik denk dat het wel goed is.
Als we thuis zijn gekomen ben ik aan het avondeten begonnen, want vandaag is het mijn keer.
We gaan spaghetti met balletjes eten."Mmmm zoals altijd weer lekker zusje" complimenteerde Devin. "Maar wat is er nu met die klootzak gebeurd" de vraag van James overvalde me "Uhhmm... ik heb hem afgewezen en het blijkt dat we toch niet voor elkaar zijn gemaakt" "Maar hoe kan dat ik bedoel kijk naar de alfa's die we morgen gaan bezoeken die luna's horen ook niet bij de alfa's. Wtf is zij mee bezig." zei Blake boos.
"Blake jij kent moeder niet zoals wij haar kennen. Jij weet niet hoe onze moeder is. Er is vast iets gebeurt, maar heb een beetje respect" Zei James boos terug en met dat liep Blake van de tafel. Hij had zijn bord nog eens niet op. Maar daarvoor ben ik er. "Ik zal bij hem gaan kijken, ik neem zijn bord ook mee." Ik zag wel dat James zich schuldig voelde van wat hij zei tegen hem.
Ik klopte op de deur en vroeg of ik binnen mocht. Eenmaal binnen zette ik zijn bord op zijn bureau met een bord erop zodat het niet snel koud word. "Je weet dat James je niet wou kwetsen" terwijl ik dat zei knuffelde ik hem "Vind je dat niet kut dat we mama en onze zussen nooit hebben gekend maar je weet wel waar ze zijn. Je kunt er gewoon niet komen. En het enigste wat je hebt van hun zijn foto's van 17 jaar geleden." "Ja ik vind dat ook kut maar op een dag zullen we ze wel terugzien we hebben toch duizenden jaren waar we ze kunnen zien." ik gaf hem nog een knuffel en vertrok terug naar mijn kamer.
Eenmaal in mijn kamer doe ik mijn pyjama aan en luister nog wat muziek.
Na nog wat papieren en formulier te hebben gechecked en men tanden heb gepoetst ben ik gaan slapen.
De volgende ochtend nam ik een douche en kleedde ik me om in een trainings outfit maar ik ging wel vechten in mijn wolf vorm.
We stapten allemaal in onze audi q8
James en Darren komen niet mee omdat er iemand voor de roedel moet zorgen. Eerst gaan we naar the cresent moon roedel. De alfa had ons zeker voelen binnen rijden want er kwamen allemaal weerwolven rond onze auto staan. "Ik wil met jullie alfa spreken" riep ik naar hun toe. Ik zag dat de gamma aan het mindlinken is. "Oké volg me maar." hij stapte in zijn auto de rest achter latend.
We waren denk ik aan het huis van de alfa."Hallo alfa Sven Coll ik heb gehoord dat jij je roedel slecht behandeld."
Hij keek me nieuwsgierig aan en zei wat we woude. "Ik Alfa Luna, daag u uit voor je titel"
hij begon te lachen "Jij een alfa oke maar als ik win, win ik ook jouw roedel en jou natuurlijk." Nu heeft die me echt geïrriteerd. Ik ging achter een boom staan en riep Blake of hij mijn kleren in de auto wil leggen, ik heb geen zin om kwijl op mijn kleren te hebben door het vast te houden met mijn mond. Hij veranderde ook terwijl zijn kleren aan flarden werden gescheurd.We begonnen elkaar te cirkelen. Ik haalde naar rechts uit maar deed alsof ik links wou springen. En hij geloofde het nog.
Met mijn nagels krasde ik zijn buik meerder keren open en sprong van hem af. Je zag dat hij pijn heeft. Hij sprong naar me toe maar ik rende naar voren zodat ik onder hem kwam. Met mijn mond bijt ik in zijn poot zodat ik iets hoorde kraken. Hij viel op de grond en mankte naar voren om zich te verdedigen. Ik maakte een schijnbeweging neer onder, maar sprong eigenlijk naar boven. In de lucht pakte ik zijn nek en schudde ermee zodat er bloed te zien was. Daarna gooide ik heb tegen een boom met zoveel kracht dat die omviel. Hij viel flauw van de pijn dat betekend dat ik heb gewonnen. Ik voel allemaal nieuwe roedel leden doordat ik zijn titel overnam. Heel zijn roedel is nu van mij.
Maar toen zag ik een licht bruine wolf op me afkomen. Dat is denk ik die zoon van 18 jaar
JE LEEST
powerful alpha female
Hombres Lobo"wie zijn julie en wat doen julie hier" riep denk ik de alfa. "ik ben alfa Luna en ik daag jou uit voor jouw titel als alfa" "Jij, wilt mij uitdagen voor mijn titel, oh wicht ik zou maar snel wegrijden voordat je je nagel breekt tijdens het gevecht...