Hoofstuk 28

547 25 1
                                    

Oh poep. Hij wilt meer bloed . Is hij dan toch een vampier?
Geen denke aan . Blijf van MIJN bloed af teek.

Ik veranderde me in mijn gevleugelde vorm en schudde die weerleeuwen van me af. Het ging zo snel dat ze het pas doorhadden nadat ik ontsnapte . Zo snel ik kon elektrocuteerde ik degene die mijn broer en Jens vasthielden.
Maar als je goed hebt opgelet bij wetenschappen weet je dat de stroom wordt doorgegeven al iemand de geëlektrocuteerde aanraakt. Ik pakte die twee weerleeuwen vast en gooide hun tegen een paar andere weerleeuwen. En nu moet ik die twee Pipo's op mijn rug leggen want hun zijn ook geëlektrocuteerd.

Ik maakte een bescherm veld rondom ons want het is al moeilijk genoeg om hun te dragen.
"WAT STAAN JULLIE DAAR NOG TE DOEN . VANG HUN!" schreeuwde Calvin .
Hoevaak ze ook probeerde het beschermveld kapot te doen , het lukte hun niet.

Maar ineens stond die bloedzuiger voor mij. Ik voelde zijn aura . Hij is veel veranderd . Hij heeft een pasgeboren aura maar toch machtig. Heb ik hem ontwaakt van de dood. Hoe dan ook ,onderschat hem niet .

Ik maakte een schijnbeweging naar rechts maar omdat ik 2 mensen op mijn rug heb mislukte dat enorm. De 2 vielen van mijn rug. Ughhh
- James ... STA OPPPP!-
Geen antwoord.

"Meer " je zag dat hij nog niet springlevend was . Ik denk dat hij nog meer bloed nodig heeft.
Ineens haalde hij uit met zijn vuist naar het beschermveld. Zeg niet dat hij krachtig genoeg is om het te breken.
Snel pakte ik James en Jens terug op mijn rug om weg te vliegen als dat zou gebeuren. En ja hij haalde uit met heel veel kracht en er zat een klein barstje in. Hoe krachtig zou hij dan zijn als hij volledig wakker is. Hoe nieuwsgierig ik ook ben ik wil het niet ervaren dus vloog ik met hun weg .

Ik zag Calvin achter me . Met James en Jens op mijn rug ben ik wel trager maar nog altijd te snel voor hem. Ineens hoorde ik allemaal gebrul en schreeuwen van pijn . Wat is daar beneden aan de hand . Ik zag Calvin nog als de donder naar beneden vliegen. Van hem zijn we af.

Na nog wat te vliegen ben ik geland in een ander territorium . Ik kom later nog voor hun terug maar ik denk dat die bloedzuiger me al voor is. We zijn op het weerlwolven terrein . Oh bijna vergeten. Ik verstop mijn vleugels en ga een schuilplaats zoeken om deze twee eindelijk neer te leggen.

Mijn maag begint te grommen dus dat betekent dat ik moet gaan jagen. WoW het voelt duizend maal beter in mijn wolf vorm dan mensen vorm.

Waneer ik een hert in mijn zicht had, sprintte ik er achter en ving hem. Door al het bloed en geuren die van de ingewanden kwamen, rook ik niet dat iemand op de loer lag. Totdat er een takje kraakte .

Ik deed alsof ik van niks wist en at gewoon verder. Waneer het dicht genoeg was spring ik op diegene maar tervergeefs ontweek het mij met gemak.

"Dacht je echt dat ik dat niet zag aankomen. Sukkel" ik ... een sukkel. Ik laat dat rotding zien wat deze sukkel kan .
Maar waneer ik weer op hem wou springen zag ik het. Wat is hij. Hij ziet er uit als een zwarte leeuw met geen veren maar draken of vleermuis vleugels. Hij heeft ook de meest ongewone hoektanden 10 dubbel van een gewone vampier zijn hoektanden en ook felle rode ogen. En hij heeft dezelfde aura als die persoon in de kist. Hij is nu zeker in zijn niet-menselijke vorm.

                                                                                                               +

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

                                                                                                               +

                                                                                                                  +

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

                                                                                                                  +

                                                                                                                  +

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

                                                                                                                +

                                                                                                                +

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.



-wat ben jij ?-
"Ik ben een hybrid* . Een vampier en weerleeuw. Maar wat ben jij . Jij bent een enorme weerwolf met engelen vleugels."
(Hybrid: een mengeling van twee of meerdere rassen. Bv als de moeder een weerleeuw is en je vader een vampier is er 1 op 1000 kans dat het werkt)
-euhm ik ben gewoon een weerwolf met een extraatje -

Waarom ben ik met hem aan het chatte . De laatste keer dat we elkaar zagen wou hij me nog helemaal leegdrinken .
Ik voelde of als James en Jens oké waren . Er was niks gevaarlijk rondom hun dus ga ik nu hem van hun weg leiden.

-oké...het was leuk om met je te chatten maar ik moet nu door dusss... bye-
En met dat rende ik zo snel als ik kon van hem weg.
Ik voelde dat hij ook achter mij aan is gegaan , weg van die twee sukkels maar hij is behoorlijk snel.
Hij rent een paar meters achter mij . Ha ik ben hem te snel.

Omdat ik Jens en James niet te lang alleen wil laten rende ik terug naar hun met een grote omweg .
Daar aangekomen zag ik die weerleeuw bij die twee snurkende weerwolven.
Ughhh ,waarom geraak ik niet van hem af.

A/n
Heyy....i know i'm so sorry dat ik even niks heb geüpload maar ik heb nog altijd geen infires meer.
(Alleen army's snappen dit lmao)

Dus Uhmm als iem iets cools weet voor in het verhaal moogt gy het gerust zeggen.
Oh en shoutout naar @emelydesmet

powerful alpha female Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu