Ik stond klaar om James en Jens te beschermen tegen het wezen die dat zei. Omg is dat een zwarte weerleeuw met vleugels die kan praten. Dat heb ik nog nooit gezien. Omdat ik ook kan scannen welke krachten iemand heeft om te weten of hij een grote dreiging is of niet. Hij heeft alle elementen . Oke misschien iets gevaarlijker dan de gewone weerleeuwen.
'Wat sta je zo te kijken. Vertel me wat er is gebeurt'
Die toon staat me niet zo aan dus gromde ik .'oke ik heb geprobeerd te onderhandelen zonder geweld .Toon me wat respect'
WoW zijn ego is nog groter dan James zijne . Een nieuw wereldrecord.Ineens voelde ik de grond bewegen. Wou die serieus mij aanvallen zonder aan te kondigen waar dit gevecht over gaat.
Net wanneer hij op me wou springen pakte ik zijn nekvel en gooide hem op de grond . Hij was denk ik niet zo blij dat ik dat deed . 'HOE DURF JE , DE KONING VAN DE JUNGLE OP DE GROND TE SLAAN'
kan hij nog dramatischer zijn . Goh die weerleeuwen van tegenwoordig. Hun ego groeit met de jaren mee.Ineens nam hij me op bij mijn nekvel de lucht in . Shit wat moet ik nu doen. Ik wil mijn krachten nog even geheim houden voor de zekerheid. Als hij me laat vallen zorg ik gewoon dat als ik bijna de grond raak gewoon een soort van bladeren kussen door de natuur maak.
Hij zat me steeds in de lucht te gooien en van al die toeren. Ugh , ik moest me echt kalmeren om niet uit te vliegen en mijn krachten te tonen . 'Wat is er , niet meer zo spraakzaam. Dat dacht ik al'
Oke ik heb er genoeg van dat hij met me zit te gooien in de lucht dus beet ik in zijn nek zodat hij me liet vallen.Wanneer ik net boven de bomen ben probeerde ik met de takken van de boom een soort vangnet voor mij te maken door de krachten van de natuur te gebruiken. De taken hadden me wel opgevangen voor een minder hardere val maar ik viel in de plaats van op de grond op iemand. Hij lag als een pannenkoek onder mij maar duwde mij van zich af.
Hij is ook een Witte weerleeuw . 'Hey, deed het pijn'
Omdat ik niet kan praten in mijn wolfvorm kijk ik hem aan in een manier ik kan niet praten en wat hij bedoelde.
'Toen je uit de hemel viel' WoW serieus, kon hij niks beter verzinnen. Ik gaf hem een grom en rende terug naar James en Jens.Daar aangekomen zag ik James die aan het vechten is tegen die gevleugeld weerleeuw . Hij is goed bezig maar hij is een beetje roestig na drie jaar in een cel te zitten dus sprong ik in het gevecht om hem te helpen.
'Grrr jij weer. Heb je lesje nog altijd niet gehad' Ineens duwde hij James aan de kant , nam Jens en vloog de lucht in.
Oke , nu moet ik me wel transformeren. Ik transformeerde me in mijn gevleugelde vorm en ging achter hem aan de lucht in .'Wat ben jij' zei hij met schrik in zijn ogen.
-Ik ben je grootste nachtmerrie .-
Om het dramatischer te maken huilde ik een oorverdovende huil. Je zag hem in elkaar krimpen door de impact en liet Jens los. Ik snelde me naar hem en ving hem op. 'Omg dat was ongelofelijk . Wat ben je. Ben je hier voor een missie . Ben ik uitgekozen voor...'
Agghhr , mijn oren . Dit is nog een ergere marteling dan mijn oorverdovende brul. En hij blijft maar doorzagen.-nog altijd even dramatisch - mindlinkte James me.
-always baby- zei ik met een knipoog. Oke dat zag er raar uit in mijn wolfvorm. Om verder geen aandacht te trekken deed ik mijn vleugels weg. Ik heb geen behoefte om tegen die weerleeuw te vechten dus duwde ik James en pakte Jens op zodat we door konden gaan. Na even te lopen waren we aan de grens van hun territorium . Eerst even ruiken. Hmmh , dit land is ook geclaimd.
Ja whatever . Ineens kwamen er allemaal grommende weerwolven aan de andere kant van de grens staan . Oke ik voel dat het gewone weerwolven zijn dus no harm. Net waneer ik over de grens wou stappen hoorde ik pootstappen achter me.
Ik rook dat het een weerleeuw was. Grommend ging ik beschermend voor James en Jens staan. Het wezen stond voor ons. Het was die witte weerleeuw waar ik op gevallen ben. Niet figuurlijk opvatten.'Heyy, sorry voor mijn broer zijn gedrag. Maar ik smeek je , ga niet de grens over. Anders verbreek je ons contract.'
Zei hij met puppyoogjes . Ughh oke ik wil toch geen problemen meer hebben. Ik ging weg van de grens om te tonen dat ik het niet zou doen. ' kom maar mee naar mijn pride . Ik ben normaal de koning maar ik weet niet wat mijn broertje bezielde '
-James ik weet niet of het betrouwbaar is-
-jawel , hij ziet er betrouwbaar uit.-
-srrs jij bent ouder maar ook naiver-
-komaan als er iets gebeurt kunnen we ons er doorheen vechten-
-maar ...-
-niks te maren lu-Ughhh ik vertrouw dit niet. Er klopt gewoon iets niet. Waarom zou hij ons hier houden. Door gewoon dat contract. Hij kan ons ook gewoon proberen te doden of hij kan ons ergens anders naar toe brengen of ons uit zijn territorium te gooien. Maar wie wist dat er iets veel erger dan dat ging gebeuren.
A/n
Heyyyy i know de hoofdstukken beginnen saaier en saaier te worden maar ik heb geen inspiratie meer
Maar ik ga nog niet stoppen met het verhaal. Ik ga hem helemaal afmaken.
Ahh en shoutout naar alphapegasus , yassirnauranadia , xMrs_rowlandx voor te stemmen.
Ookal weet ik niet waarvoor stemmen is maar whatever . Het lijkt positief.
JE LEEST
powerful alpha female
Werewolf"wie zijn julie en wat doen julie hier" riep denk ik de alfa. "ik ben alfa Luna en ik daag jou uit voor jouw titel als alfa" "Jij, wilt mij uitdagen voor mijn titel, oh wicht ik zou maar snel wegrijden voordat je je nagel breekt tijdens het gevecht...