Na dat hele gedoe ben ik naar mijn kamer gegaan om mijn spullen in te pakken. Ik ben pas thuis en ik moet al weg. Met mijn fancy koffer in de hand liep ik naar de rest. "Dat duurde uren." Ughhhh nu is mijn dag al helemaal verpest door die klootzak.
We maakten een portaal naar de mensenwereld en liepen er door.
Onze verblijfplaats is een mooi landelijk huis.Met heel veel tuin. Ahh heb ik al gezegd dat Brandon is een gevallen engel. "Dus Dean zei dat jij en Blake gewoon tweeling zijn en Luna en ik vrienden. We gaan morgen naar de uni voor een dreiging te observeren en ontvoeren."
Wat zit die te zeggen, wij vrienden. "Ja Luna ik heb even veel zin als u maar we moeten deze missie voltooien."
"Oké maar vooraleer de missie begint moeten we elkaar leren kennen." Dit word nog een lange namiddag."Ik ben Brandon. Ik ben een gevallen engel. Ik heb de zelfde krachten als een engel. En ik ben 21 jaar." Oké ik heb teminste een goed uitziende jongen als mijn vriend "Ik ben Luna. Ik ben 20 jaar oud. Ik ben een weerwolf. Ik heb krachten waaronder de vier elementen." "Hetzelfde voor mij." Hehe ik was Blake al vergeten.
"Nu dat dat eruit is, gaan we naar de universiteit." Blake had gelijk we kwamen hier voor een missie en ik wil hier zo snel mogelijke weg. "Jongens voor dat we daar naartoe gaan moeten we wel iets anders aan doen. Zo kunnen we toch nier gaan."
(mijn outfit)
Nu we eindelijk klaar zijn kunnen we naar de uni. We hebben zoiezo 2 lessen gemist. Blake en ik gingen richting de garage en raadt eens wat ik zag. Een fancy sportauto. "Serieus we moeten NIET opvallen. Wie heeft die auto meegenomen." Brandon stapte de auto in en voordat hij vertrok nog riep "Het betekent niet dat ik niet met steil undercover mag gaan."Ughh door hem zou de missie wel eens kunnen falen. Gelukkig zijn wij geen domme pinda's zoals hem en pakte een gewone, niet TE fancy auto.
Aan de uni aangekomen zag ik allemaal meisjes in een groep rond iemand staan. Raadt maar wie.
Goed geraden, Brandon. Ik rook in de lucht en allemaal verschillende geuren kwamen mijn neus binnen. Weerwolven, vampieren, enz,...Zouden in deze school mensen bovennatuurlijke wezens kennen. Of hielden ze het geheim. Iedereen keek naar ons. Gelukkig zijn we niet zo snel geïntimeerd door andere wezens en vooral niet van deze zwakkelingen. Oke eerst maar even ons lessenrooster halen en die andere dingen wat je moet doen voor als je nieuw bent in een school.
Blake ging eerst nog even rondkijken voor gevaar rondom de universiteit terwijl ik onze dingen haal.
"Kan ik u helpen jongedame." Vroeg de mevr achter de balie "Ja , mijn broer, een vriend en ik zijn nieuw hier en we willen graag ons lessenrooster alsjeblieft." de vrouw keek me geërgerd aan "U weet toch dat u al 2lessen heeft gemist mevr..."
"Luna Dejanero is de naam." Antwoordde ik voor haar."Weet je wat , het boeit me niet als de jeugd van tegenwoordig te cool voor school zijn . Ughhh in mijn tijd zou-" Ik zag dat die balievrouw onze lessenroosters in haar hand had en ik kon niet langer naar haar gezever luisteren dus nam ik de lessenroosters uit haar hand en liep weg. Dat was een bevalling.Ik liep de hoek om en botste bijna tegen iemand aan. Gelukkig voor mijn awsome reflexen dook ik opzij.
"Kijk uit slapjanus." Ohhh ,hij moet echt op zijn plaats worden gezet. Ik greep zijn kol en duwde heb omhoog tegen de kluisjes aan. Door zijn geur rook ik dat hij een tovenaar is. Die tovenaars en hun betweterigheid.
"Hey, jij moet eens manieren leren. Wie is nu de slapjannus." Hij zei ineens een paar woorden in het Latijn.
Wou hij me beheksen. Gelukkig heb ik een drankje gedronken dat je immuun bent tegen spreuken en vloeken.
Ughh ik heb nu geen tijd voor deze shizle dus liep ik hem brabbelend achter.Ik rook een geur die ik niet kon plaatsen . Iemand heeft zijn geur verstopt en heel goed zelfs. Ik kan zelfs niet ruiken of het een meisje of jongen is. Daarom volgde ik ook de geur . Met mijn spy skills verstopte ik me in een donkere hal.
Is dat niet ... Omggg dat is hij. Damnnnn hij is niet mis hoor.Zou hij een dreiging zijn voor Dean. Hij heeft echt een schattig gezichtje. Ik zou zo in zijn wangen willen knijpen.
Maar ik heb geleerd om NOOIT je vijand te onderschatten. Dus hem ook niet . Ik was zo druk in gedachten hoe hij een dreiging zou kunnen vormen dat ik even ergens anders keek. En dat was echt heel dom van me. Want ik ging terug kijken wat hij allemaal doet . Maar hij stond niet meer op de plek waar ik hem het laatst heb gezien. Shit. Maar ik voelde een warme adem in mijn nek.
"Ben je me aan het bespieden?"
JE LEEST
powerful alpha female
Werewolf"wie zijn julie en wat doen julie hier" riep denk ik de alfa. "ik ben alfa Luna en ik daag jou uit voor jouw titel als alfa" "Jij, wilt mij uitdagen voor mijn titel, oh wicht ik zou maar snel wegrijden voordat je je nagel breekt tijdens het gevecht...