hoofdstuk 22

643 25 5
                                    

Wat weten die gasten over mijn familie. Ik bedoel Dean weet zelfs niks over onze familie. Neen Luna blijf waar je zit ga er niet naartoe. Ik luisterde nog wat langer af. "Neen, denk je echt dat hun ons zouden geloven. Probeer haar vertrouwen te winnen en dan grijp je in. Begrepen."
"Ja Gabriël." We zullen wel zien wie in gaat grijpen. Oh ik moet snel naar men broer en die andere stomme gast.

Thuis aangekomen ging naar mijn slaapkamer om me om te kleden in mijn pyjama. Toen ik net klaar was klopte Blake aan op de deur. "Kom maar binnen!"

"Vertel wat je allemaal hebt gezien en gehoord." ik vertelde alles wat ik heb gehoord en we hadden beslist als deze missie gedaan zou zijn dat we die 2 zouden ondervragen op onze stijl. Ik kan niet wachten. Niet verkeerd opvatten, ik ben geen sadist. Ik wil gwn weten wie onze familie is.
Na dat gedoe ging ik slapen. Want ik voel dat er morgen een dramatische dag word. 

De volgende morgen had ik me gewassen en ontbeten. Mijn kleren had ik ook aangedaan.

Klaar voor de uni

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Klaar voor de uni. Brandon, mijn broer en ik stapte allemaal in onze auto en reden naar de uni. 'Hey, dus onze verdachte is een jonge die Tyler heet en we moeten uitzoeken wie en wat hij is. " Ik iriteer me nog altijd aan Brandon dus deed ik geen moeite om hem te antwoordde dus knikte ik maar.

We waren aangekomen aan de uni.
Eindelijk kon ik uit deze auto stappen.
Louisa, Susan en Stacy haakte me in en sleurde me mee de school binnen.

Na 3 lessen gingen we het 4de uur ditchen. We gingen aan een tafel in de tuin zitten. En begonnen ze te roddelen over alle dramatische scenes die zich hebben plaatsgevonden op school zowel als in de media.

Ik heb even genoeg van hun geroddel. Ik moet me concentreren op mijn omgeving want wie weet was dat gesprek een val. Dus ga ik de campus verkennen.
"Hey meisjes, ik ga even een jongen zoeken. Ik zie jullie straks of zo."

We gaven elkaar een kus op de wang wat ik nog altijd niet snap. Dat is toch kei raar maar bijna iedereen doet dat dus ja, idgaf.

Net wanneer ik het bos in wou gaan zag ik Tyler. Ik achtervolgde hem een klas lokaal in. Dit voelt niet goed, dit is denk ik een val en ja, raad eens.
"Hey Luna, weet je zeker dat je geen stalker bent." "Neen, ik..." oke ik ga nu echt iets doen waar ik de rest van men leven spijt van ga krijgen.
"... wou... je.. gwn even zien. Ok weet je wat fuck dat, je hebt me door." Ik stapte naar hem toe en pakte zijn kraag zodat onze lippen elkaar raakten.

Deze kus is een van mijn beste kussen. Wouw hij is echt een God. We raakte dieper in onze kus dat ik niet zag wie aan de deur van het klaslokaal stond, Brandon. Shit. Ik rukte me van hem af. "Heb je niks beters te doen dan ons aangapen gast." omdat hij ook in de roedel van Dean zit kunnen wij mindlinken.

-Brandon dit is niet wat het lijkt, ik leg je sevvens alles uit maar ga nu weg dit is het perfecte moment om info uit hem te halen-
-Ja beter da je het uitlegd. Maar denk niet dat ik dit niet aan je broer vertel-

Yay nu moet ik het ook nog uitleggen aan mijn broer. Ik denk niet da ik dat ga overleven.
"Wel dat verpeste het moment." we keken elkaar aan, nog altijd in een trans van wat er daar juist gebeurde.
"Wouw, dat voelde magisch" Ik keek hem aan. Zou hij hetzelfde voelen als ik. "Sorry als ik je overviel met die kus.
Ik beloof je dat ik geen rare creep ben die zomaar iedereen kust wanneer ze iemand knap vind." fuck. Ik ben zijn ego aan het opvullen en daar heb ik geen zin in. "Ah, dus jij vind me knap. Dat verklaart alles van dat je je als een stalker gedroeg." Hij mag wel een hottie zijn maar hij is en blijft een klootzak.

"Nu dat we toch alleen zijn kunnen we-." hij onderbrak me net wanneer ik mijn zin wou afzeggen "Uhmm begrijp me niet verkeerd je ben echt knap maar er zijn hier overal camera's dus ik denk niet dat-" Ik moest echt hard lachen. "Zoals ik daarnet wou zeggen voordat ik werd onderbroken door iemand, nu dat we toch alleen zijn wil ik wel meer over je weten. En ahh dat verklaard waarom je een raar bent. Omdat je niet weet hoe je je moet gedragen rond een mooi meisje."

Ik grijnsde naar hem."Gaan we nog vragen aan elkaar stellen of hoe zit dat." zei hij om van onderwerp te veranderen. "Oké jij eerst." "Wat is-"
We werden verstoord doordat er weer iemand iemand binnen kwam. Is dit lokaal zo populair. Ik keek naar de deur opening. "Serieus gast, zie je niet..."
Is dat een leerkracht ofzo want hij lijkt in de 30. En het rare is, hij lijkt op een oudere versie van Blake. Wat is er toch met Blake zijn uiterlijk. Bijna iedereen die ik tegenkom lijkt op hem.

"Ow sorry, u bent zeker een professor. We zullen weggaan." Net wanneer ik weg wou gaan hield Tyler me tegen.
"Uhm, Tyler kom we moeten uit het klaslokaal." Maar hij wou me niet loslaten en bleef voor die man staan die zeker geen professor is. Zij aura is krachtig. Dit is zeker een val.

Ik denk dat ik beter Blake en Brandon ga mindlinken. Ik bedoel ik ben een van de sterkste van de bovennatuurlijke wezens. Maar ik heb geleerd om nooit je tegenstanders te onderschatten.

"Voor wie werken jullie. En wat willen jullie bereiken met mij aan te vallen." Terwijl ik hun zat te ondervragen kon ik mijn broer en die idioot mindlinken.

-Blake, lokaal J308 en neem die idioot mee. We hebben bezoek. Tyler en nog een machtig wezen -
-Oke we komen. Eindelijk proces in onze missie. -

"Wie zijn jullie." "Ze hadden gelijk, je bent echt alles vergeten." Die oude man kwam een stap dichter. "Howwww gast, je staat ver genoeg." "Luna ik ben het, je vader." Ik werd afgeleid door die zin dus had hij nu tijd om te doen wat hij deed. Hij legde zijn hand op mijn voorhoofd. Ik viel op de grond maar Tyler ving me op. Het laatste wat ik zag was Blake en Brandon binnen lopen klaar voor gevecht.

A/n
hey guys.
I know, lang geleden maar ik ben echt te lui om wattpad te openen en ik heb geen inspiratie.
Ma der zijn toch nie veel mensen die mijn boek lezen dus whatevr.
Maar diegenen die deze zin nu lezen,thx voor de moeite om op dit verhaal te klikken en lezen.
Ik heb nu zelfs een 2de boek want jk weet niet of als ik dit boek leuk vind maar geen zorgen ik ben nog neit van plan om te stoppen met dit boek.  Ah ja en men 2de boek heet hiden island. Ah ja en het is engela, Ik wou iets nieuw proberen.

beschrijving :
A island full of creatures that human kind does not know of. Well , I live on that island. You see I truly hate men kind.
When I was little my parent always tell me stories how men kind destroy's Earth . We may look a little like men kind but we are notting a like.
We are sort of Gods of the island because we made a pact with the creatures on it. If we protect and have respect for them they will also have that for us.
--------------
But what if they have found our island . Will they claim them as theirs or will the people and creatures go extinct.
But I know one thing for sure, we will not let anything happen to our island before a fight.

powerful alpha female Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu