Hoofdstuk 29

472 22 0
                                    

-wat moet je gast-
"Ik zag toen ik ontwaakte dat je best wel krachtig bent. En ik vroeg me af of als je me ergens mee wilt helpen."
-gaat niet , ik moet iets afhandelen hier en dan ben ik weg.-
"Maar ik ga wraa-"
Ik heb geen tijd om naar hem te luisteren ik moet nog altijd Dean vermoorden dus wandelde ik weg naar James en Jens.

Hij wou me volgen maar ik gromde dat hij het af moet bollen. "Ughh oke dan , ik zoek wel iemand anders om me te helpen met mijn missie." Eindelijk was ik af van die stomme hybrid.

Net wanneer ik wou voelen of ze wonden ofzo hadden hoorde ik Jens bewegen . Snel, bukte ik ma naar Jens om te voelen of hij werkelijk in orde was want zo een bliksem slag is iets te sterk voor zo een kleine pup.
-heb je ergens pijn Jens-
-neu , ik ben gewoon wat moe-

Ik heb er genoeg van om dit kleintje meer problemen te bezorgen dus ben ik van plan om nu aan te vallen. Ookal heb ik geen plan maar toen ik James ging halen had ik dat ook niet maar het was toch gelukt.

-hey Jens , als James wakker word zeg dan dat ik met Dean eens en voor altijd ga afrekenen.-
-oke maar wat ga je doen-
-ik kom binnen twee of meer dagen terug-
-euhm oke?-

Snel begon ik te rennen naar Dean maar dat ging wel even duren . Terwijl ik aan het rennen was rook ik waar ik was geweest want ik ken deze wereld niet uit mijn hoofd .

Na 10 min ben ik aan de berg waar die weerleeuwen waren , totaal niet riskant ofzo. Ik voelde even of als er veel weerleeuwen waren in de straal van 1 km en raar maar waar er was niemand . Ik zag ook geen rook van hun huisjes ofzo.

Ja whatever. Ik rende verder en kwam ik weer op de plaats waar ik een paar leeuwen knock-out sloeg. En ik schrok van wat ik zag. Er lagen meer dan een dozijn weerleeuwen dood want ik hoor hun hart niet meer pompen.

En ik ben 100 procent zeker dat dat de zelfde zijn die ik knock-out heb gedaan maar zij zijn dood met dezelfde schade die ik heb veroorzaakt. Het zijn er wel geen 30 maar de andere had ik geëlektrocuteerd dus zij zijn wel bijgekomen.

Maar James zei dat zij ook zoals ons knock-out worden gedaan als we nekken of schedels breken. Had hij het dan mis.
Ja dat moet wel , hij had geen reden om die beesten te vermoorden, toch?

Omdat ik dit heb aangericht moet ik hun wel begraven want ze liggen hier gewoon voor aaseters of insecten te rotten .
Dat is het enigste wat ik nog voor hun kan doen .

Ik groef een gat voor elke weerleeuw die daar lag en legde ze voorzichtig in hun graf. Daarna vulde ik het graf terug en versierde ik het een beetje.

Oh ik ben een halve dag verloren door dit dus ik moet weer snel op pad gaan. Ik keek nog een laatste keer om naar de graven. Ik weet zeker dat James zich heeft vergist met dat.

Na een paar uur te hebben gelopen kwam ik aan aan het kasteel. Ik denk dat de enigste doorgang waar ze me niet gaan ruiken is door het riool. Als ik me goed herinner is het aan de rechter kant. En ja daar zit een grote buis met vieze smurrie uitlopend.

Het is voor een goede zaak Luna . Ik zette een poot in het riool en stapte verder. Ik focuste me op de uitgang zodat ik niet aan die geur denk en over mijn nek ga. Eindelijk was ik onder de toiletten.

Ik luisterende of als er iemand is bij de toiletten . Er waren een paar gasten dus moest ik even wachten. Ze spoelde door en er kwam nog meer smurrie door de buizen gelopen. Iewwwww. Wanneer ik zeker was dat ze niet meer terug kwamen maakte ik een gat in de vloer zodat ik er doorheen kan kruipen. En nu moet ik me afspoelen want deze geur gaan meer weerwolven en andere wezens aantrekken. Gelukkig ware in deze toiletten ook douches en kleedkamers.

Nadat ik deze smurrie en nog de modder en bloed af heb gewassen en me had getransformeerd naar mijn mensen vorm ging ik naar een kluisje in de kleedkamers. Ik opende het eerste beste kluisje en jackpot . Hierin lagen wat kleren in. Het is gewoon een soldaten outfit. Dat bestaat gewoon uit een wit T shirt en een zwarte cargo broek en een paar zwarte rubberen schoenen en een raar hoofddeksel wat ik nog altijd niet kan beschrijven. Niemand zou me herkennen in dit.

Waneer ik het aan had was het wel te groot voor mij. Dat is zoiezo een jongens pak maar hij heeft wel de zelfde schoenmaat als mij. Oh het beste is dat ik mijn geur en aura misleid zodat het van een gewone weerwolf is.

Ik wandelde uit de kamer een lange gang in. Het even wennen om voor een lange tijd terug te veranderen .

Oke eerst zien waar ik ben. Ik voelde of als er bekende kamers rondom mij zijn om me zo te oriënteren waar ik heen moet. Nop ik ken dit gedeelte niet.

Ineens kwamen er andere wachters aangelopen . Ik liep normaal en regelde mijn ademhaling en hartslag op een gewoon tempo. Maar eentje liep naar mij toe . "Waarom loop je de andere richting uit. We moeten ons verzamelen aan het plein. Zeker een newbie." Ik antwoordde niet te snel maar ook niet te traag op die vraag. "Sorry ik ben nog steeds in opleiding dus moet ik naar een andere zaal." Ja toen ik nog Dean's pion was wist hoe het hier tewerk gaat enz.

"Oke." En dan rende hij terug weg . Fjoe dat was op het nippertje . Ik draaide me om om terug verder te wandelen maar ik botste tegen iemand maar het voelde zoals een muur. Terwijl hij zei: "Lang geleden he ...Luna."

What the , ik keek snel naar boven en zag .. Brandon?

powerful alpha female Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu