hoofdstuk 19

763 37 0
                                    

"Luna... zusje... ik ben het. Waar was je. Hebben ze jou pijn gedaan" Zat die jongen nu te janken. Wtf. Maar ik rook dat er meer waren in het huis.
"Ik weet dat jullie hier ook zijn, kom nu naar voren of anders... breek ik zijn nek." Er kwamen nog meer oudere versies van Blake naar voren.
"Blake Luna, drie jaar... drie hele jaren waren jullie vermist." "Wie zijn jullie. Wat doen jullie hier." Je zag dat ze zich inhouden om niet te wenen. Eentje stappte zelfs naar voren. "Howww ik zou maar oppassen als ik u was. Ik kan ieder moment zijn nek breken."
"Luna Blake, wij zijn het... je familie"
Ik moet toegeven, ze zien er een beetje uit als Blake maar er bestaan nog altijd spreuken enz.
-Luna, ik ben moe. Zullen we em smeren-
-Alsof je mijn gedachten leest, maar we moeten 1 meenemen om te onder vragen. Kun jij hun aan dan neem ik deze naar huis-
-Serieus, je bent over mij aant praten, natuurlijk kan ik hun aan-
En met dat maakte ik een portaal en liep met die jongen die ik in een wurggreep vasthou erdoor.

Eindelijk ben ik terug op mijn vertrouwde plaatsje. Ik mindlinkte wat wachters.
-Wachters, kom nu hier heen-
-Ja Lady Luna-
Er kwamen een paar wachters naar me toe en namen die jongen van me over. "Maak hem klaar om ondervraagd te worden." Ik kan niet wachten om mijn methode te gebruiken. "Natuurlijk, mijn Lady Luna."

Nu maar even snel kijken of het gaat met Blake.
-Blake, bijna klaar-
-Ja, ze zijn weggevlucht -
Ik werd onderbroken door iemand.
"Hey lulu, wie heb je nu meegenomen."
"Oh, hey Dean. Iemand die beweerd mijn broer te zijn." We begonnen te lachen "Wouw dat is echt het domste plan dat iemand heeft gesmeerd. Weet je wat, zullen we gaan jagen. Dat hebben we allang niet meer gedaan."
Hij heeft gelijk we hebben all een dik 3 jaar niet meer samen gejaagd.
"Natuurlijk, ik zie je binnen 20 min buiten oké." " Is goed tot sevvens"
Hij gaf me nog een kus op mijn voorhoofd en liep weg.

Ik ging naar mijn kamer en kleede me uit. Daarna veranderde ik me in een wolf. Zo hoef ik me niet om te kleden achter een boom ofzo. Ik liep naar buiten en zag Dean. Dean is de koning van de hel. Hij heeft hele duistere krachten.
En heeft gewoon zwarte vleugels en hoorns, maar als hij helemaal in zijn ware vorm veranderd ziet hij er zo uit.

Vergeet NOOIT dat je niet op zijn slechte kant moet komen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Vergeet NOOIT dat je niet op zijn slechte kant moet komen. Nu is hij gewoon in zijn menselijke vorm. Na wat rennen en dieren hebben gedood sprong hij opeens op me. Gelukkig was die training niet voor niets en ontweek ik,hem.
"Je bent dus beter geworden, Lu."
Dit keer sprong ik op hem maar hij draaide ons in de lucht om. Ughh dit haat ik. We kwamen met een hard gebonk op de grond met mij vanonder. Ik ben heel goed in vechten in mijn wolvenvorm maar minder dan Blake. Zijn wolven vorm is meer sterker en de mijne sneller.

Ik kwam dichter bij en kopstootte hem en liep er vandoor.
Snel liep ik naar mijn kamer en kleede me aan.

-Luna Blake, kom binnen een uur naar mijn kantoor ik moet iets belangrijk bespreken met jullie--oke master-mindlinkte we

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

-Luna Blake, kom binnen een uur naar mijn kantoor ik moet iets belangrijk bespreken met jullie-
-oke master-
mindlinkte we. Ik heb nog een uur de tijd, wat zou ik maar doen. Ohh ja, die jongen ondervragen. Ik liep naar de kelder deur. Er zijn heel veel cellen met bovennatuurlijke wezens.

Hij zat vannachter. Ughh deze geur is echt erg en de cellen, daar wil je ook nooit van je leven in zitten. Die jongen zat vanachter in een cel.
Ik pakte hem eruit en nam hem naar de ondervraag ruimte. En zette hem in een stoel tegenover mij.

De ondervraging begon als volgt.
"wat is je naam"
"Lu, mijn naam is James"
"waarom was je in ons huis"
"sbap je het nou niet, we zijn je famillie" Ik sloeg hem met mijn vuist tegen zijn kaak. "shit is het al zo laat"
Snel zette ik hem terug in een cel en wandelde naar het kantoor.

Toen ik aan het stappen was liep iemand tegen me. We vielen op de grond. "Hey kijk uit bimbo."
Hoe de fuck praat die tegen me.
"Kijk zelf uit klootzak." Hij keek me neutraal aan maar je zag woede in zijn ogen. "Weet je wel tegen wie je aan het praten bent." "Moet ik het weten, nee." "Jij zult hier spijt van krijgen klein meisje." Noemt hij me serrieus klein. Ik ben
zoiezo maar 2 jaar jonger dan hem.
Hij is best wel knap. Luna hij is een klootzak denk niet zo over hem

 Luna hij is een klootzak denk niet zo over hem

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hij stond op en liep gewoon door. Nu is hij nog een grotere klootzak. Ughhh. Shit ik zou beter nu vertrekken.

Ik klopte op de deur. "Kom binnen Luna." oke zijn stem klinkt een beetje boos. "Bedankt dat je ons ook wil metgezellen." Ohh ja hij is geïrriteerd. "Ik heb jullie geroepen omdat ik een missie heb." Met jullie bedoeld hij mij en Blake, toch. Ik keek rond en ja daar staat die klootzak.
"Jullie nemen hem mee op jullie missie. Hij heet Brandon Limeya. Jullie gaan terug naar de aarde en leef zo als hun.
Ga naar de uni want er is een dreiging die op aarde is voor ons. Hij is heel erg sterk en moet uigeschakeld worden.
Brandon is een van de beste vechters hier en zal jullie begleiden in de mensenwereld zodat jullie niks verkeerd doen. Ook zal hij jullie helpen, want jullie worden een team... voor altijd." "Wat moet ik de rest van mijn leven met hem opgescheept zitten, is hij ook onsterfelijk" Hij keek me ook geschokt aan. "Ja hij is net als jullie onsterfelijk en is de beste in ons leger." Neeeeeeee moet ik nu voor een eeuwigheid met hem opgescheept zitten.

powerful alpha female Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu