hoofdstuk 15

1K 44 0
                                    

Er kwam een man naar binnen.
"Wie ben jij?" ik was klaar om te gaan vechten."Herken je me niet meer Luna, ik ben het Dean." Ik herkende hem ergens van maar ik weet niet van wat.  Hij heeft bruin haar en staat vol met tatoes en hij is best wel knap.
"Nop ik ken je niet, laat me gaan." "Weet je wel wie jij bent?" Wacht, wie ben ik. Ahhh ja ik weet het terug. "ja ik heet Luna, ik ben 17, ik heb krachten en ben een weerwolf." Hij grijnsde, maar ik weet niet waarom.

"Ik ben Dean, ik ben je meester en ook die van je broer. Mijn Koninkrijk is de hel. Je ouders wouden je krachten verborgen houden dus probeerden ze julie herinneringen te wissen, maar omdat jullie zo machtig zijn lukte het maar voor een deel. Je herrinert je niks meer van onze geschiedenis en van je broer en je eigen." Wat, moet ik hem nu geloven. Hij komt bekend voor en de kamer ook dus het zou kloppen wat hij zegt.

Ineens kwam er een man met een jongen van ongeveer mijn leeftijd binnen. Hij is ook zo bekend en bij hem voel ik me thuis. Het is alsof ik hem jaren ken en hem alles kan vertellen. Dean bracht me uit mijn gedachten "Dit is je broer Blake, Blake dit is je zus Luna." ik herrinerde onze geschiedenis terug. Hij is mijn tweelingbroer maar het lijkt alsof er gaten zitten in mijn herinneringen aan hem. Blijkbaar herrinert hij mij ook terug en kwam op me afgelopen.

We knuffelde elkaar alsof ons leven er vanaf hing. "Nu dat julie terug wakker zijn moeten julie terug gaan trainen.
Julie zijn mijn beschermers, mijn rechterhanden en leiders van ons leger. Ik weet zeker dat julie julie dat niet meer herrineren maar we zijn beste vrienden met ons drietjes."

Aangekomen aan de sporthal wist ik al mijn oefeningen en vechtkunsten gelukkig nog zelfs mijn krachten kon ik controleren en Blake ook.
Na onze training ging ik naar mijn kamer. Ik kreeg een mooiere kamer dan waar ik wakker in werd.

Dean zei dat er vandaag een feest was en wij waren natuurlijk uitgenodigd

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dean zei dat er vandaag een feest was en wij waren natuurlijk uitgenodigd.  Er was een hele kast vol met kleren.
Het thema was niet te fancy maar ook niet casual het was meer kledij om naar de club te gaan ofzo dus had ik maar een zwart topje met een lange gele rok en een paar zwarte hakken.

Blake en Dean kwam ik tegen, zij hadden een gewone outfit aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Blake en Dean kwam ik tegen, zij hadden een gewone outfit aan.

Er kwamen allemaal bovennatuurlijke mensen. Ik ging dansen met allemaal knappe boys en dronk heel veel. Inneens ging een alarm af iedereen rende naar de uitgang. Omdat ik samen met Blake de leiders van het leger waren,konden we hun mindlinken.
-Oké team A gaan onze mensen beschermen en zorgen dat de ouderen, vrouwen, kinderen en zwakken in het beschermende deel gaan. team B komt naar hier en team C hou julie klaar voor als we julie nodig hebben. Team D versterkt onze bewaking rond de grenzen van het paleis en Team E zorgt ervoor dat we info hebben van degene die aanvallen. De rest hou julie gedeisd voor als er iets groot aankomt en als we je nodig hebben, BEGREPEN!-
-JA MEVROUW, JA!-

Er waren allemaal weerwolven.
"Wat doen julie hier." Ze keken ons emotieloos aan "Als julie nu niet antwoorden gaan wij aanvallen."
Er kwam eentje naar voren en zei.
"Luna?! Wat doe jij hier?" Ik onderbrak hem "Hoe ken je mijn naam en als julie nu niet weggaan vallen we je aan. Je weet wat de kansen zijn." Hij zette een stap dichter. Daarbij gromde ik en Blake.

Dean kwam naar voren.
"Wat moet je alfa Jason?" Jason ,ughhhh die naam komt me zo bekent.
"Waarom is Luna hier, wat heb je gedaan?" Hoe kent hij toch men naam. Uw geheugen verliezen is zo frustrerend.
Is Dean wel degene die de waarheid spreekt.

"Verkoop geen praatjes Jason." zei Dean
-Luna Blake, deze jongen kent jullie krachten en maakt gebruik van dat jullie je herinneringen kwijt zijn, trap hier niet in. Val hem aan. Seffens vallen er gewonden door hem. -
Wij volgden Dean zijn bevel en vielen Jason en zijn roedel aan.

Ik grijnsde naar Jason.
"Luna, alsjeblieft, heriner me.  Luna ik ben jouw ex - zielsverwant.  Jason Smith. We hadden elkaar afgewezen.  Alsjeblieft heriner me!" Ughhh ik weet niet wie ik moet geloven, dit is zo moeilijk.
-VAL HUN AAN, als er iets gebeurd met mijn Koninkrijk. Dan is het aan jullie omdat julie zo naïve zijn-
Riep Dean door onze hoofden.

Hij heeft gelijk, als er iets gebeurt is het onze fout. Ik kan niet zomaar een
wild vreemde man vertrouwen die duidelijk een aanval pleegde.

Blake en ik rende naar die jongen toe en vielen hem aan. De roedel leden vielen ook aan. Jason had ik al knock out geslagen, nu nog zijn roedel leden.

Mijn broer gebruikte zijn krachten en zette een koepel waar ze in vastzitten.
Ik had er ook nog elektriciteit op gezet
zodat ze het aanraken meteen worden knock out geëlektrocuteert.

"Julie moeten nog verdere training begaan en weten wie je moet vertrouwen. Ik ga julie wegsturen om julie sterker te maken, zowel krachten als vechten"
Ik maakte in de coupel van Blake nog een beschermingscoupel zodat we ze konden wegbrengen zonder dat ze worden geëlektrocuteert.

Nadat we iedereen van zijn roedel en hem natuurlijk in een cel hebben gezet ging ik terug naar mijn kamer.
-Blake en Luna, pak jullie dingen in voor een lange reis en neem zeker veel trainingskleren en wat jullie allemaal nodigt hebben om ergens anders naar toe te gaan waar jullie kunnen trainen-
mindlinkte Dean ons.
Ik vraag me af wat voor training het zou zijn.

We hadden onze tassen gemaakt en stonden nu met Dean voor een portaal. "Jullie zullen weggaan voor een tijdje, maar omdat jullie onsterfelijk zijn, hebben jullie tijd zat."

We pakten elkaars hand vast en liepen het portaal in, here we go.

powerful alpha female Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu