Hoofstuk 35

426 22 0
                                    

Snel maakte ik rond Blake een beschermde coupel. Maar omdat ik vandaag zoveel portalen heb gemaakt zijn mijn krachten uitgeput. Het heeft veel energie nodig om van plaats naar plaats te gaan en zeker wereld naar wereld.

Snel pakte ik een paar keukenmessen en ging kijken wie er was. Deze grot heeft maar 1 ingang dus dat is het gevaarlijke.
Maar het was niemand meer dan Alexander . "WTF, heb je ons gevolgd!" "Euhm ja? Ik kon niet 1 minuut langer bij die meisjes blijven dus ging ik naar buiten mij verstoppen in een boom en toen zag ik jouw naar buiten vliegen dus volgde ik je."

WoW , de enigst zwakke plek bij hem zijn wanhopige meiden. Ja nu hij er toch is zal ik hem maar meenemen naar binnen. Nu dat ik beter naar hem keek had hij een mandje mee. Ik wees naar het mandje en zei: "wat is dat."
Hij negeerde mijn vraag en ging gewoon naar binnen.

"Oke, ik zal alles klaar zetten." "Zo te zien heb je de keuken gevonden." Hij stond al direct in de keuken met een kookshort en een patatten mes in zijn hand. Om eerlijk te zijn zag dat er best idioot uit.

Nadat ik het mesje uit zijn hand gepakt heb zodat hij zichzelf en degene rond hem niet zou bezeren keek ik wat hij bij had. In het mandje lagen allemaal groenten , vlees , wijn, enz. "Ga je een heel leger voederen of wat." Hij negeerde mijn opmerking en legde een pot op het vuur met wat water in.

Omdat hij mij toch telkens negeerde ging ik op een stoel zitten terwijl hij zat te 'koken' . Hij bakt er serieus niks van.
Voor de duizendste keer hij heeft hij zich al gesneden door een komkommer te snijden. Als hij niet snel kon genezen was hij al gestorven aan bloedverlies.

Na nog even hem te zien lijden hielp ik hem uit zijn miserie. Ik legde mijn hand op de zijne en hielp met het juist te snijden. "Zo doe je dat" zei ik waneer alles was gesneden.

Ik keek naar zijn gezicht en zag hem ...blozen? Wanneer hij zag dat ik hem vragend aankeek draaide hij zich om en gooide al de pannen enz in de vaatwasser en rende naar de zetel. Okeee? Rare gast hoor.

Nadat ik alles had gekookt en gebakken was alles klaar . Het leek wel een festijn .

 We gingen aan tafel zitten en begonnen te eten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We gingen aan tafel zitten en begonnen te eten. Ik keek even naar Blake. Hij was nog altijd aan het slapen.

Pov: Alexander

We begonnen te eten en ik zag dat Luna bezorgd naar Blake keek. Dit moest allemaal zo een schok voor haar geweest zijn. Haar vader is Dean. Ja , ik heb perongeluk heel het gesprek gehoord. Ik wou Dean eens bezoeken en waneer ik dat hoorde rende ik naar boven om wat eten te gaan halen. Dat zou haar opbeuren dacht ik.

Maar ik dacht dat ze een mental break down zou hebben maar ze reageert er gewoon emotieloos op. Alsof ze het niks boeit. Zij lijkt zoveel op haar.

Pov Luna:

Ik zat naar Blake te kijken maar ik voelde twee ogen in mijn rug branden. Oke niet naar hem kijken dat zou echt akward zijn. Nadat ik doorhad dat zou blijven kijken draaide me ik me terug naar hem.

We keken elkaar oog in oog. Ik weet niet wat er was maar ik voelde iets . Hij bleek het ook te voelen als ik naar zijn gezicht keek.

Ik haat me zelf zooo hard nu. Er is geen enkel excuus voor dit en ik vind het ook zo kut als dat bij mij zou gebeuren maar ik heb mijn verhaal nog niet af . Ik heb echt totaal geen idee hoe ik het af moet sluiten en ik zit nu in het derde en ik krijg zoveel taken en heb zoveel stres nu door alle taken en we hebben letterlijk nu al een spreekbeurt gehad voor een klas die ik totaal niet ken en we zijn nog maar 3 officiële schooldagen bezig. I'm so sorry. Het is alsof ik telkens een excuus heb enz ma i'm truly sorry.

powerful alpha female Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu