Hoofdstuk 41

345 18 0
                                    

Snel stond ik op met het zwaard nog steeds tegen zijn keel. "Moet ik me bedreigt voelen." Ik haalde mijn vleugels al uit zodat als het moet ik sneller kan vluchten en was klaar om tegen hem te vechten. Maar mijn trots kwam naar boven. Ik kon moeilijk tegen hem vechten wanneer hij onbewapend is.

Ik gooide hem het ander zwaard en ging zijn richting op. En hij ving het op terwijl hij een van mijn aanvallen ontweek.
We zaten steeds elkaars aanvallen te ontwijken. En de kamer is een grote troep geworden. We gebruikten meubels en alles wat we konden vinden om ons te beschermen en aan te vallen.

Hij is een goede zwaardvechter. Ik denk zelfs beter dan mij. Deze zwaarden zijn wel echte zwaarden, gemaakt van een smid met goed kwaliteit ijzer maar het is geen vecht materiaal dus had ik bij een aanval zijn zwaard tot op het handvat kapot gesneden. En zo snel als het licht laat ik mijn zwaard vallen en vlieg door het raam met hem voor mij zo hoog als ik kan.

Ik liet hem vallen maar ineens kwamen er twee vlammen uit zijn rug die veranderde naar vuur vleugels. WTF. Dit heb ik nog nooit gezien. Nog in een shock had ik niet door dat hij plots een zwaar uit een portaal haalde en op me afkwam.
Ik voelde de kracht van het zwaard en het was sterk. Ik denk een goddelijk wapen. Gelukkig waren die lessen van 3 jaar niet nutteloos want anders had ik nooit geweten over deze goddelijke wapens.

Ik weet wie nog een goddelijk wapen heeft. Snel ontweek ik zijn aanval en maakte een koepel rond hem. Dit geeft me een minuut de tijd want met dat goddelijke wapen kan hij mijn koepel met een paar slagen breken.

Felix die nog steeds vastzat in de koepel keek me aan en riep allemaal dingen die ik niet kon horen doordat hij in die koepel vast zat. Snel keek ik rond en zag ik wat ik nodig heb maar eerst Jens in veiligheid brengen. Ik deed de koepel rond Felix weg. "Luna, wa-" hij werd onderbroken door een koepel die nu rond Felix en Jens zaten. Het ding waar ik naar op zoek was was het zwaard van Felix. Dat was ook een goddelijk wapen.

Snel ging ik terug naar buiten en zag Tyler met een hoge snelheid op me afkomen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Snel ging ik terug naar buiten en zag Tyler met een hoge snelheid op me afkomen. Snel beschermde ik me door mijn zwaard boven me te houden. Net op tijd. Ik vloog/spring over hem met een salto en bewoog zo snel mogelijk met men zwaard maar hij werd tegengehouden. Ineens maakte hij een hele snelle draai en met veel kracht bewoog hij zijn zwaard tegen mijn zwaard zodat ik in de lucht werd gepijld en hij kwam achter me aan gevlogen.

We zaten verder te vechten maar niemand raakte gewond. En het wordt uitputtend als we zo blijven doorgaan. Ook hij had door als we zo blijven vechten dat we gewoon uitgeput raken en niet meer kunnen vechten. "Je bent sterker dan ik dacht Luna." Ik kon beter mijn krachten besparen door te zwijgen.

Door het element wind en bliksem te gebruiken gooide ik hem op een rots en je zag hem gewoon door midden breken.
Ik weet niet wat enger is dat hij zat te grijnzen of dat zijn vleugels zo heet zijn dat de steen onder hem gewoon aan het smelten is. Hij is echt heel sterk en met die vleugels is het nog moeilijker om hem te benaderen.

Ik had niet veel tijd om iets te bedenken want hij stond al recht en deed allemaal trucjes met zijn zwaard om mij te intimideren. Snel pakte ik men zwaard en zette de punt tegen de grond. Dit plan wat ik nu in mijn hoofd heb kan heel fout gaan of het betekend overwinning.

Na al zijn trucjes rende hij met volle snelheid op mij af. Stap 1 check. Met de punt van mijn zwaard schraapte ik heel wat zand en gooide het in zijn ogen en dat in een mum van tijd. Stap 2 check. En direct daarna wanneer hij het zand wou ontwijken doormiddel van zich rond te draaien zodat de korreltjes verbrand worden maakte ik een portaal zodat hij erin zou vallen maar ik denk dat hij de kracht van het portaal voelde dus stopte hij onmiddellijk. Oké, nu moet ik wel maatregelen doen. Ik pakte zijn hand en trok ons samen door het portaal. Hopelijk overleef ik dit.

powerful alpha female Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu