We renden zo snel als we konden naar het toilet. Maar hij was sneller dus ging ik naar de lavabo . En ik spuugde alles wat ik op had uit. Waneer ik mijn keukenmes terug gepakt had stond ik voor de deur klaar om Alexander te vermoorden.
Hij kwam er eindelijk uit en zag mijn mes. "Sorry Luna, ik had perongeluk wat....dingen erin laten vallen maar ik dacht dat het niet zo erg zou smaken." Ik was woedend en ging achter hem aan met mijn mes.
We liepen zelfs uit de grot en ineens stopte hij met lopen zodat ik keihard op hem viel. Ik lag op hem maar het boeide hem blijkbaar niet want hij keek de hele tijd naar rechts. Dus ik keek ook naar wat hij keek en het was prachtig.
Ik rolde van hem af en ging naast hem zitten. "Het is prachtig hé." Hij keek naar mij en ging daarna ook naast me zitten.
"Deze plek veranderd waneer hij wil. Hij heeft wel altijd iets nieuws maar blijft prachtig. Hij leeft hoe hij wilt .
Soms is hij paars of blauw of groen . Zelfs regenboog. En daarvoor word ik jaloers. Ik...ik wil ook doen wat ik wil zonder dat iemand mij zegt wat te doen." Ineens legde hij zijn arm rond mij en trok hem naar zich toe."Al van voor mijn geboorte ben ik voorbestemd om maangodin te worden. Er werd ook voor mij een zielsverwant gekozen. Ik haat het. Mijn leven is gewoon allemaal al beslist. Ik ga een maangodin worden met mijn zielsverwant aan mijn zijde tot ik sterf en kinderen baar zodat zij mij kunnen opvolgen en zo gaat de cyclus over en over. I-ik voel me gewoon slechts een pion in een meesterplan van iemand anders."
Ik kan niet geloven dat ik dat allemaal verteld heb. Snel stond ik op om me weg te stoppen in een zwart gat zodat ik nooit meer dit gênante moment kan zien.
Ineens voelde ik een hand rond mijn pols die me zachtjes naar de eigenaar trok. "Vroeger...voordat ik in die doodskist lag was ik de troonopvolger van mijn pride. Mijn ouders hadden ook alles uitgestippeld voor mij. Koning, trouwen , kinderen, sterven. Dat was mijn levensplan. En alles verliep hoe mijn ouders het woude. Totdat ik haar ontmoette.
Zij was gewoon een meisje van de mensen wereld. Zij liet me zien dat niks is voorbestemd. Iedereen heeft een keuze .
Zelfs ik, ik kon kiezen of als ik mijn leven laat leiden door mijn ouders of een eigen toekomst maken. Dus liep ik met haar weg. We waren smoorverliefd maar mijn ouders waren woedend dus hadden ze haar vermoord . Ik had gefaald dus werd mijn jongere broer de koning en ik werd weggestuurd naar lucifer. Hij liet me alle vieze klusjes doen maar ik werd tenminste goed behandeld tot de dag dat zijn zoon oud genoeg was om te regeren. Hij heeft me in die doos gestopt en ik wil hem ervoor vermoorden maar door jou heb ik me eindelijk weer bevrijd uit zijn klauwen. Want ik dacht dat dat mijn straf was voor de dood van haar."Hij is net als ik. Ik kan niet geloven dat we zo op elkaar lijken. Qua innerlijk natuurlijk want ik ben veel knapper dan hem . Weet je wat . Hij heeft gelijk, ik bepaal mijn leven en fuck it waar het leven me naar toe brengt na dit.
Ik smackte mijn lippen zacht op de zijne.
JE LEEST
powerful alpha female
Werewolf"wie zijn julie en wat doen julie hier" riep denk ik de alfa. "ik ben alfa Luna en ik daag jou uit voor jouw titel als alfa" "Jij, wilt mij uitdagen voor mijn titel, oh wicht ik zou maar snel wegrijden voordat je je nagel breekt tijdens het gevecht...