hoofdstuk 7

1.3K 52 2
                                    

luna pov (foto van Jason)

Ik kreeg weer pijn aan mijn hart en zag hem kussen met iemand anders. Nu snap ik het elke keer als ik pijn aan mijn hart krijg dan zit die met iemand anders te kussen.

Als hij het zo wil spelen, let games begin. Ty en ik gingen shots drinken. "Hey Ty ik ben nu aangeschoten dus ga ik maar dansen, mindlink me als er iets is" Ik zag jongens mij aanstaren en ook Jason, dit wordt leuk.

Op de dansvloer zat ik mijn heupen op de muziek mee te bewegen. Na nog wat hebben gedanst.  Voel ik 2 handen op mijn heupen.  Ik draai mij om en zag een knappe jongen van 20 jaar ongeveer. We dansten heel intiem met de muziek mee. Voordat hij me wou kussen werd hij van me afgetrokken.

Ik keek in 2 groene ogen en zag Jason. Ughhh hij moet mijn moment weer pesten. "Waarom deed je dat nou" Riep ik geïrriteerd. "Jij bent MIJN zielsverwant, niet de zijne" Nu was ik kwaad hij zat ook de hele tijd met iemand anders salvia te verwisselen. "Jij moet niet veel zeggen. Ik zag jou ook wel met die ene hoer, of was je gewoon een wedstrijd aant houden wie de sterkste tong heeft met tongvechten"  Hij keek me grijzend aan  "je bent jaloers hè"  Ughh die heeft zo een groot ego, ik snap niet dat er zoveel mensen in deze club passen met een ego als hem. "Weetje, wij kunnen wel tongvechten als je zo jaloers bent."

Hij kwam naar voren voor een kus, of tongen gevecht, buh kies jij maar. Ik kon het niet laten, hij heeft erom gevraagd. Ik sloeg met behoorlijk wat kracht in zijn knappe gezicht. Dat zal hem leren.

Ik heb helemaal geen zin meer om al samen in een kamer te zitten met deze olifant.
- Ty ik wil vertrekken -
-oke Lu, ga al maar naar de auto ik moet even nog iets doen -
Ik stond er nu al een kwartiertje op de parking. Waar zou die zijn.

Paar minuutjes later kwam hij.
Ik rook een vrouwlijke weerwolf op hem, ik bedoel hij is wel een player, maar die meisjes betekenen niks voor hem. Maar ik kan alleen haar ruiken, normaal gaat die met verschillende meisjes om. En hij wou zelfs langer daar blijven , door 20 minuten mij te laten wachten, anders zou die alles voor mij doen. OMG, ik snap het.

"JE HEBT JE ZIELSVERWANT GEVONDEN HÈ" hij keek mij geschokt aan "hoe weet je dat, is het zo duidelijk."
"Komt ze nu in onze roedel of wat. Ik ben zo blij voor je, is ze mooi, natuurlijk is ze mooi. Hoe heet ze. Vertel me alles" Ik ben iets te enthousiastisch maar pech het is mijn best vriend.

De hele tijd voor de auto te hebben gezeurd riep hij: " Oké oké, zeurkous, ze heet Sandy Johnson, ze is 5 maanden jonger en ze is het mooiste meisje van de wereld en ik weet het niet want we zijn geen legit echte roedel"  Mhh hij heeft gelijk.

We zijn hier voor een doel. "Maar ik kan een woordje doen met mijn papa of als je hier kunt blijven met je zielsverwant" Hij draaide me in het rond en zei "ik hou zoveel van je, ik kan je wel kussen" maar we werden verstoord door een snikkend meisje "Wat b b bedoel j j j je wil je me niet als zielsverwant." Ty keek op en rende naar haar " Nee Sandy, het is niet wat het lijkt, ik ben de gelukkigste man op aarde met jou als zielsverwant. Ze had een aanbod gedaan waarmee ik bij jou kan blijven, want schatje je zit met mij opgescheept voor de eeuwigheid. "

Ze zaten gewoon voor mijn neus te zoenen. Ik ben echt blij voor hem maar dit gaat te ver, bluuurhhhhggg.
"Hey Ty, ik ga al naar huis. Jij kunt nog hier blijven of doen wat je wilt maar ik ga hier echt niet naar kijken."

Net waneer ik wou instappen voelde ik weer die hellse buikpijn. Ik viel om en lag op de grond met mijn armen rondom mijn buik. Ty en Sandy snelde naar mij toe. "Gaat het, wat is er gebeurd" ik was geïrriteerd "Serieus, vraag je serieus of het gaat. Ik heb een immens felle buikpijn." Sandy zei dat ze de dochter is van een roedel dokter dus weet ze wat ze moet doen "Uuuuhhmm heb je je zielsverwant al gevonden." waar het gesprek naar toe gaat weet ik niet, maar ik beantwoordde haar gewoon "Ja waarom" " Uuhmmm felle buikpijn zonder een fysieke wonden te hebben, er zijn maar een paar redenen :voedselvergiftiging en dat je zielsverwant uhmm... met iemand anders dan jou naar bed gaat."
Waaaat! kut klootzak.

-Luna ik voel de buikpijn alweer what de fuck is er aan de hand, we gaan naar de roedel dokter punt uit -
-Blake, ik weet de oorzaak al, ik... heb wormen -
-ahhhh dat verklaard alles -
-Blake srrs, neen mijn zielsverwant gaat vreemd -
-WTF DIE KLOOTZAK IK GA HEM MA- -

Ik blokkeerde hem en de pijn en ging naar binnen hem zoeken. Op de 2de verdieping rook ik hem met een hoer. Ik trapte de deur open en pakte de haren van die hoer en gooide haar eruit daarna deed ik de deur opslot "WTF, FUCKING KLOOTZAK ALS IK WIST DAT IK ZO EEN NIETSNUT VAN EEN ZIELSVERWANT KREEG HAD IK JE ALLANG AF GEWEZEN, DAT HAD ME ALLE PIJN VERKOMEN" "Schat het is maar een keer gebeurt, ik ben dronken en-"
ik onderbrak hem "Ik luna, dochter van de maangodin clemintine en alfa der alfa's Achiel wijs Jason zoon van...." fuck ik weet zijn ouders hun namen niet.

powerful alpha female Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu