anoniem Pov
Ik zat rustig aan mijn bureau te werken tot dat ik werd gemindlinkt.
-Alfa, er is een weerwolf op ons terrein, ik denk een rogue-
Ik veracht die rogue's. Door hun zijn mijn ouders gestorven.
-stuur me uw locatie en ik kom er aan-
Hij zei waar hij was en snel rendend veranderde ik in mijn wolf.
-alfa hij heeft al 4 van ons uitgeschakeld en we zijn met 20, hij heeft zelfs geen een schrammetje.-
Die rogue gaat zwaar gemarteld worden door het doden van mijn roedel leden.Na 5 minuten rennen rook ik een hemelse geur, ik moest uitvinden van wie die geur is. Wat als het mijn zielsverwant is. In de verte zag ik die rogue die een paar van mijn roedel leden heeft uitgeschakeld.
Maar ik rook dat de geur van hem komt, heb ik een jongen als zielsverwant. Ik zag hoe hij vocht zo snel en zo sierlijk zonder ook een schrammetje te krijgen. Hij moest lachen en daardoor werd hij gevloerd. Moet ik hem helpen. Ik bedoel hij is mijn zielsverwant maar ook een rogue.Ze sprongen allemaal tegelijk op hem, maar hij sprong over de wolven die op hem wouden springen. Hij sprong nu zeker 4 meter hoog en dat is heel veel vergeleken met een gewone weerwolf. Ik denk dat hij mijn geur rook want hij stopte om in de lucht te ruiken. Daar maakte een roedel lid gebruik van want hij stoote mijn zielsverwant zijn hoofd.
Dat was het om me uit die trans te brengen. Ik gromde zo hard ik kan met alfa stem zodat ze in elkaar krompen.Ik snelde me naar mijn zielsverwant. Het is een puur witte wolf met een maangoddin teken achter zijn oor.
Wat betekend dat, is hij al gemarkeerd. Ik pakte hem op en bracht hem naar de roedel dokter voor ik gromde naar de personen die hem pijn hebben gedaan. Hij lag op een grote ijzeren tafel. We moeten wachten tot hij terug veranderd naar een mens.Als hij wakker is ga ik hem afwijzen als mijn mate, ik moet een Luna hebben en niet dit scharminkel.
Luna pov
Ik werd wakker met een fel licht in mijn ogen, alle herinneringen vloeide terug in mijn hoofd. Oh als ik niet was gestopt om die geur te ruiken was dit nooit gebeurd. Shit nee, ik ruik die goddelijke geur weer. Ik keek in twee prachtige bruine ogen,waar ik verloren in kan worden geraakt. Maar die twee ogen keken me met afschuw aan.
"Verander terug en zeg waarom je hier bent rogue" zei hij op een alfa stem zodat hij het mij beveelt.
Gelukkig ben ik immuun voor een alfa stem behalve mijn vader dan. Als antwoord krijgt hij een grom van mij. Hij keek me geschrokken aan en roept zijn wachters. "Breng deze rogue naar de kerkers en leer hem manieren." En natuurlijk dacht hij dat ik een man ben. De wachters komen op mij af.Dit is mijn kans om te ontsnappen. Ik sprong over hun heen en liep weg zo snel ik kon. Gelukkig zijn onze terreinen naast elkaar. Er liep een stuk of 40 wolven achter me aan. Ik ben gelukkig 3 maal sterker, sneller en mijn zintuigen zijn 10 maal versterkt. Snel loop ik mijn terrein op. Hun mogen niet op een ander terrein stappen, dat is hun regel. Na een tijdje stonden alle 40 wolven aan de rand naar mij te grommen. De alfa keek mij woedend aan. Thuis aangekomen kwam ik mijn broers tegen. "En zusje is het gelukt" Hun negeerend liep ik naar boven. Zuchtend ging ik op mijn bed liggen, ik bleef in mijn wolvenvorm, te lui om te veranderen.
Ik hoorde dat mijn telefoon in mijn kantoor afging, maar was te lui om op te nemen. Een van mijn broers zal het wel opnemen. En met dat gedacht viel ik in slaap.
"De alfa van black wolf pack wil ons spreken. Ik dacht dat je hem had verslaan. Wat is er-" verder liet ik hem niet uitspreken "Hij is mijn zielsverwant, ik werd aangevallen door 20 man ik had er 10 uitgeschakeld zonder een schrammetje, maar toen rook ik die hemelse geur en daardoor werd ik opgevangen door hem. Hij denkt dat zijn zielsverwant een man is want hij heeft alleen mijn wolf gezien." Hij keek me geschokt aan "Ik heb nu al ja gezegd dus kom je bed uit en kleed je aan, we gaan je mate ontmoeten."
Ik hoorde hem nog mompelnd zeggen:
" Wat heeft moeder toch met Lu haar eikels als mates te geven."
Het was al 5 uur dus ging ik me klaarmake.Ik ben net optijd klaar want de deur ging. Mijn haar hing los in mijn natuurlijke krullen. De hemelse geur van mijn mate kwam al door mijn neusgaten.
Beneden aan gekomen bekeek mijn mate en zijn roedel leden me aan met lust. Ik voelde me zeer ongemakkelijk. Hij herpakte zich en kwam naar me toe. We schudden onze handen en ik voelde een tinteling op de plaats waar we elkaar aanraakten. En voor mij waren die nog sterker dan die van Jason.
Iedereen nam plaats aan de gedekte tafel. Alfa Dylan begon te praten "Oké, wij hadden vandaag een rogue op ons land en hij sloeg 10 van mijn roedel leden knock out. Hij is zo wit als het maar kan en heeft hemelse blauwen ogen, hij is ongeveer 2meter. Maar de rogue is terug ontsnapt op julie land. Ik wil die rogue hebben en ik denk dat ik hem gevonden heb."
hij keek me met een grijns aan "Jij was het hè" ik keek hem nep geschrokken aan. "Je hebt zonet een mannelijke weerwolf beschreven van 2 meter, noem je me nou een man. Daar gaat je uitnodiging, ga nu mijn huis uit. Als je me nog een keer beledigd vermoord ik je." hij leek geschrokken van mijn antwoord. "Ga nu mijn huis uit of ik roep mijn wachters." toen ze het huis uit waren keken mijn broers me boos aan "Oké nu een verklaring graag." zei devin. Ik legde hun alles uit en ging naar boven om me om te kleden.
Ik sloop mijn raam uit en veranderde in mijn wolf. Renend ontweek ik bomen, struiken en andere dingen. Ik moest wat gaan jagen om mijn gedachten en stress te verzetten. Ik had een hert in vizier en was zo geconcentreerd dat ik
niet door had dat iemand me besluipte. "Ik had toch gelijk, zielsverwant."
fluisterde hij in mijn oor.
JE LEEST
powerful alpha female
Werewolf"wie zijn julie en wat doen julie hier" riep denk ik de alfa. "ik ben alfa Luna en ik daag jou uit voor jouw titel als alfa" "Jij, wilt mij uitdagen voor mijn titel, oh wicht ik zou maar snel wegrijden voordat je je nagel breekt tijdens het gevecht...