Hoofdstuk 21

749 27 5
                                    

Shit , toen we weg gingen om beter te worden hebben we drie jaar geen ander contact gehad dan onze meesters en men broer . Ik weet niet wat ik moet zeggen . ''Waarom zou ik u bespieden ik was gewoon aan het...kijken of als er geen ...of als ik niet...rare creeps moet tegemoet komen. Helaas is mijn techniek mislukt want er staat nu zo eentje voor me.''
Hij grijnsde naar me en liep weg. Omggggg goed gedaan , hij had me bijna door.

Een hele hoge stem haalde me uit mijn gedachten . ''Hey, jij bent zeker nieuw . Ik ben louisa ratio en dit zijn Emma Baily,Susan Jones en Stacy Clark.'' Je ziet wel aan hun uiterlijk dat ze populair zijn.''Hey ik ben Luna.''
''Je bent een hottie . Je moet echt met ons rondhangen!'' zei denk ik Emma. Het kan geen kwaad want anders zit ik maar als een sugelaar door de gangen zonder dat ik iets weet over de andere studenten te lopen.''Oké.''
''Omgggg ,yasss,we zullen je alles vertellen over elke student die je ongeveer moet kennen.''riep Louisa hard.
Ik denk dat ik misschien oorbeschadiging heb ofzo, auwwww.

Blijkbaar hebben we veel hosties in deze school maar dat heeft spijtig niks te maken met mijn opdracht.En die gast die die zo verdacht rook heet Jos.....grapje hij heet Friedolf ...oké oké hij heet Tyler. Hij is 1 van de knapste jongens van de uni. Maar dat had ik al door. Ik bedoel je hebt zijn koppie toch gezien .

De bel is gegaan dus dat betekent les. Ik heb nu LO . Ik kan niet wachten om mensen te verslaan in sprinten. Susan heeft daarnet gezegd dat het deze maand sprinten is , haar nachtmerrie . Mensen zijn toch zo zwak. Ik had men kleren ook nog net voor de bel met men Squad gehaald dus ik hoef niet van die vieze leenkleren te dragen.

''Oké slapjanussen , vandaag beginnen we met een nieuwe sport , namelijk sprinten. Iedereen gaat nu in 5 rijen staan en maak je klaar om te racen. Wie wint krijgt een 10 en wie verliest een 0.'' Ik ging in de derde rij staan en lol ik moet tegen drie jongens en een meisje .'' Ohhh Hey stalker , we moeten tegen elkaar.'' ik keek naar rechts en daar stond die jongen met een rare geur. Dit gaat leuk worden.

'''Oké slappelingen , op je plaats , klaar , START!'' wouw hoe traag kunnen mensen zijn , ik gebruik men kracht op het minste en nog lig ik ver aan kop met iedereen behalve Tyler . Maar ik weet dat hij geen mens is door zijn geur die die zo goed mogelijk verbergt dat ik het bijna niet merkte. Omg hij is snel als ik nu niet mijn kracht een beetje hoger zet zou hij kunnen winnen . Maar ik mag niet verdacht voor komen voor de stomme mensen . Oké ik laat hem maar winnen want ik Sil niet te veel aandacht krijgen. Ik vertraag en ga een meter achter hem lopen op zijn tempo.

We komen aan de finish en hij wint met mij als tweede en nog een jongen die ik niet ken als derde . We waren wel veel sneller dan de rest . De rest kwam pas tussen de 5 en 10 min later . Gelukkig valt niemand iets op .
''Interessant , wat ben jij voor wezen.'' fluisterde hij in men oor. Oké laat je masker niet vallen Luna .
''Oké creep , ik ben een mens. Jij bent echt raar. Maar dat wiste we al tijdens onze eerste ontmoeting.''en met dat liep ik terug naar de kleedkamers. Na nog vele stomme lessen is de uni eindelijk gedaan. Blake, die sukkel en ik hadden afgesproken in de schoolcafetaria .

Ik liep richting de cafetaria naast een groot eng verlaten bos. Maar ik hoor iets vanuit het bos. Ik ga kijken want het is een beetje verdacht om naar een verlaten bos te gaan. Het klinkt alsof iemand tegen zichzelf bezig is. En het raarste is dat er een enorme sterke kracht er vandaan komt die ik niet kan plaatsten . Zou dat die dreiging zijn waar Dean het over had.

Ik ging het bos in. Het is beter dat ik snel ga uitzoeken wat er daar gaande is voordat hij of zij weg is.
Met topsnelheid sprinte ik die richting uit. De aura word steeds krachtiger en krachtiger. Gelukkig liep ik voorbij het bos of anders had ik dit nooit gevoeld. Na wat rennen zag ik eindelijk wat het is . Het is ... Tyler? Wat doet die nu.
Wacht wie is die vliegende man waar licht vanaf komt. Hij heeft een oude , wijze , machtige en goede aura rond hem .
Om meer te kunnen zien en horen klom ik heel zachtjes in een boom .

Ze hebben een geluids barrier rond hun geplaatst . Het enigste wat ik had kunnen lip lezen is ouders , familie , gevaar uitschakelen , blijven en nog het raarste, Dean. Zouden ze het over de Dean die ik ken hebben. Ik denk dat ik de dreiging heb gevonden .

-Blake , ik heb denk ik hem gevonden-
- Wjw, dat was snel.-
- Ik weet het-
- Oké, wij zullen nu naar huis gaan en vertel dan sevvens alles. We willen zo veel mogelijk info-
-Oké -

Door dat gesprek had ik niet door dat de barrier weg is . Dus nu kan ik alles verstaan wat ze aan het zeggen zijn. Maar van de laatste zin schrok ik hard. '' Moeten we aan Blake en Luna vertellen over hun familie''

An
Omggggg het spijt met egt da ik niks meer had gepubliceerd . Om eerlijk te zijn had ik geen zin meer en ik weet niet of het verhaal nog boeiend is of het ooit boeiend is geweest .

powerful alpha female Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu