hoofdstuk 18

820 35 2
                                    

Wwwat, zielsverwant is toch de andere helft bij een weerwolf. Maar wat bedoeld hij met terug. Ik werd onderbroken door iets zacht tegen mijn lippen. Wtf, zit hij me nouw te kussen. Ik duwde hem weg.
"Wtf, gast!?!" Ik duwde hem van me af en shopte hem in de buik. "Lu, ik ben het!"
Wow hoe kan ik nu al een stalker hebben. Hij loopt naar me toe maar ik haalde uit naar zijn gezicht.
-broer, ik heb hier een pedo met me in de ring zitten -
-hahahahahah -
Hij zat me gwn uit te lachen. Na deze ronde ga ik hem hard in zijn gezicht slaan.

Ik haalde weer naar hem uit, maar hij had het gezien en trok me naar hem toe. Snel pakte ik zijn arm, draaide hem om zodat hij nu op de grond ligt op zijn buik. Ik ging naar zijn oor en fluisterde.
"Ik ben Luna en jij bent een pedo. En als er iets is waar Luna niet tegen kan, dan zijn het wel pedo's. Dus blijf bij me vandaan."
Met dat sloeg ik op zijn slaap zodat hij bewusteloos lag.

Ik stapte de ring uit voor mijn geld te nemen. Iedereen maakte een pad voor me. Ze waren zeker bang van me.
Maar whatever. Met mijn geld in mijn handen liep ik naar Blake.
"Lu, doe dat nooit meer!"
Daarmee knuffelde hij me en liepen we naar buiten. Volgens hem bleek die jongen van een andere roedel te zijn en dat we geen relatie hadden met hun. En dat hoeven we ook niet.

Nu ik mijn broer terug had gingen we gelijk naar een club. Maar eerst SHOPPENNNN. Ik ging in keiveel
winkels. Mijn broer ging al naar het huis waar ik in had ingebroken omdat hij na 5min al een outfit had.
Hoe doen jongens het toch.

Na het shoppen ging ik in het huis, at nog wat en maakte me klaar voor te gaan clubben.

Ik riep een weerwolf van onze roedel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik riep een weerwolf van onze roedel. Was ik vergeten te zeggen. Omdat we een van de machtigste wezens zijn kregen wij ook een eigen roedel. Onze roedel heet bad blood pack.
Maar onze roedel leden hebben een extra kracht of zijn gewoon veel sterker dan gewone weerwolven.
"Wat is er alfa." "Neem jij onze spullen terug mee naar de hel." "Natuurlijk alfa."
En met dat liep ik naar de auto en reedt naar een club. Deze heet nightingale club.

Je hoort de muziek al vanaf hier met de geur van alcohol, zweet en hormonen. Blake was al lang binnen. Zoiezo meisjes aant fixen. Ik ga ook maar nog eens een jonge aan de haak slaan. Er zijn knappe jongens hier, maaaar er kan geen enkele tippen aan die stalker. Waarom denk ik aan hem. Luna haal hem uit je hoofd. Ik liep naar de bar voor shots.

"En wat wilt dit mooie meisje graag hebben om te drinken." zei de barman.
"Doe maar uw sterkste drank."
"Weet je zeker dat zo een mooi koppie, zo een sterk drankie kan binnenhouden?" oke hij begint me nu echt te iriteren. Ik keek hem serieus aan..Hij keek me ongemakkelijk aan en goot iets in een glas wat naar veel alcohol rook. Met mijn glas in mijn hand liep ik naar een tafel. En dacht effe na over wat ik zou doen in de hel als we terug gaan.

"Wat doet zo een mooi meisje zoals jou hier alleen." Ik negeerde hem want ik heb geen zin in een conversatie.
Hij keek me geïrriteerd aan en liep weg. Dus kids, zo moet je iemand wegsturen zonder iets te zeggen.

Nadat mijn drinken op was ging ik naar de dansvloer en danste alsof mijn leven ervan af hing.
Inneens voelde ik 2 handen op mijn heupen. "Hey, deed het pijn toen je uit de hemel viel." Fluisterde hij in mijn oor. Wow dit heeft het moment echt verpest. Ik draaide me om en negeerde die cringy openingszin.

Hij begon me te kussen en ik liet het toe. Ik rook die hemelse geur weer maar negeerde het door met die gast te zoenen. Ineens trok iemand hem van me af. "Wtf, Luna. Jij bent mijn zielsverwant." Ohhh neee hij weer. Wie de fuck denkt die gast wel niet wie hij is. "Ik ben van niemand, dus ga krijten."

Snel wandelde ik me door het publiek heen om mijn broer te vinden. Ahhh natuurlijk staat hij te kussen met een meisje. Blake, kom we gaan naar huis. Maar die bitch waar Blake mee zat te kussen moest haar mond open trekken. "Hey, blijf van mijn blakie af. Hij is van mij slet. zoek iemand anders." Ik zag dat Blake woedend begon te worden. Hij duwde haar van hem af en riep "PRAAT NIET ZO OVER HAAR. JIJ BENT HIER DE SLET. WIE RUZIE ZOEKT MET MIJN ZUS, ZOEKT RUZIE MET MIJ." "Wacht wat, z.. z.. zus. Sorry Blakie ik had het niet door. Ik dacht dat ze jou van MIJ wou afpakken. Je kan me toch niet kwalijk nemen voor jaloers te zijn."
Ze flapperde nog met haar wimpers om onschuldiger te lijken. Maar ik ken Blake. Hij zou er zoiezo niet intrappen. En gelijk had ik. "Blake, kom we gaan terug naar huis. Mijn avond is verpest doordat die pedo hier aanwezig is." "Haha je hebt officieel een stalker. Ik ben trots en sorry van die griet."

Ineens greep iemand mijn hand en raad maar wie het zou zijn. Goed geraden, het was Pedo.
"Wtf, laat mijn hand los ped-"
Maar hij duwde zijn lippen ALWEER op de mijne. Snapt die het nouw niet.
Ik deed een achteruit kick recht in zijn... je weet wel.

We renden naar een verlaten steegje en opende een portaal naar het huisje. Toen we daar waren aangekomen rook ik verschillende geuren.
- Lu jij ruikt het ook hé-
Ik knikte naar hem. Je rook dat ze het hebben proberen te verbergen maar we roken nog een klein hint.
Samen liepen we de woonkamer binnen en ik voelde iemand achter me. Zo snel als ik kan draaide ik me om en hield die persoon in een wurggreep vast. Hij had blauw - bruinachtige ogen met lang krullend haar. Gewoon een oudere versie van Blake.

powerful alpha female Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu