hoofdstuk 2

1.4K 53 2
                                    

Luna POV

Ik rende zo snel mogelijk naar Ty. Hij zat te vechten met een beta, gamma en die verrotte alfa. De gamma had heel veel ernstige wonden, die kon hij zeker uitschakelen maar van de alfa en beta weet ik niet zo zeker.

Ik sprong in het gevecht en schakelde de gamma met gemak uit. De beta kwam van rechts op me afgesprongen.
Ik ontweek hem en greep zijn hals. Ik schudde hem ruw heen en weer, totdat ik het gekraak van zijn nek hoorde.

Ik richtte me nu terug naar de alfa, hij vocht met Ty en ik zag dat hij aan het winnen was. Ik sprong op zijn rug en beet hem zo hard ik kon. Nadat ik hem nog eens tegen een boom wierp  keek ik of als Ty ernstig gewond was, hij had zoiezo zijn rechter voorpoot gebroken, lelijke wonden en blauwe plekken gekregen.

Doordat ik zo afgeleid was door zijn wonden had ik niet door dat ik één weerwolf over had gelaten. Hij wou me aanvallen. Maar dat had ik pas door op de laatste minuut.

Wanneer hij een paar centimetertjes van me af was wou ik hem bijten maar plots sprong die stomme gast van een Tylor voor me in. Die stomme klootzak pakte zijn nek en voordat hij die kon breken beet ik zijn kop zo hard door dat ik zijn schedel heb gebroken, hij liet Ty los en viel neer met bloed uit zijn kop sijbelend.

Ik haastte me naar Ty. En na ik alle scheldwoorden die in me omkwamen naar hem riep, likte ik al zijn wonden schoon.
Gelukkig begon het te genezen.

- Genoeg avontuur voor vandaag Ty. En doe wat aan uw vechtkunsten. Zelfs hond doet meer damage dan u.-

- Ouch.-

Met het portaal dat ik daarna maakte gingen we terug naar ons rijk. Ik bracht hem naar het verzorg centrum. Toen hij in slaap was gevallen plaatste ik een kus op zijn voorhoofd en rende naar mijn papa.

Daar aangekomen zag ik mijn hele familie. "Papa, jij bent toch de alfa der alfa's, waarom zijn de alfa's in de mensenwereld zo vreselijk je moet daar echt iets tegen doen." het floepte er al uit voordat het wist. Fuck, ik zei de mensenwereld, nu weet hij dat ik daar was. Woedend keek papa me aan" BEN JE NAAR DE MENSENWERELD GEGAAN, je kon ernstig gewond geraken of de mensen hadden u gezien . Lulu als je weg gaat zeg dan waar en hoe kun je portalen maken." Ik stond geschrokken recht door zijn uitbarsting en zei mijn geweldig idee
"Pap als jij er dan niks aan wil doen dan doe ik er iets aan, er gaan zoiezo onschuldige weerwolven dood door gewoon 1 stomme regel. Ik ga morgen naar de mensen wereld en ga die stomme alfa's hun op het goede pad helpen." Voordat hij kon antwoorden vertrok ik om mijn tas klaar te maken voor mijn trip naar de aarde.

Mijn tassen heb ik al ingepakt, maar ik had nog iets nodig dus zocht ik mijn papa. Hij zat in zijn kantoor.
Ik klopte aan voordat ik binnen ging. Papa begon te praten, hij is hopelijk afgekoeld na wat er daarnet gebeurde.

"Lulu je hebt gelijk ik ben de alfa der alfa's maar ik moet eerst weten wat ze daar allemaal doen en wat er veranderd moet worden, maar ik kan daar moeilijk naar toe" ik onderbrak hem en zei "pap ik ga gewoon naar daar geef me een roedel en dan zal ik hun opserveren" hij keek me trots aan en knikte. Met dat verliet ik zijn kantoor maar werd gestopt door Blake.

"Heyy zusie, pap heeft ons gemindlinked. Wij gaan mee naar de mensenwereld- " Nu dacht ik net af te zijn van hem.   Ik luisterde allang niet meer naar wat hij zei maar inneens zei hij iets waar ik boos van werd "-en ik ga de alfa worden en Jack de beta of we hebben meerdere.." Hij kon zijn zin niet afmaken voordat ik riep: " BLAKE, IK WORD DE ALFA WORD JIJ MAAR OMEGA. DIT IS MIJN TAAK DUS FUCK OF" " Oke sheezes kort lontje, kom sevvens vechten voor de titel dat is eerlijker. Maar je weet dat je ook luna kunt-" Maar ik was al weg voordat hij die zin kon afmaken, gelukkig wouden mijn andere broers geen alfa zijn.

Na het eten ging ik mij klaarmaken voor het gevecht. Ik deed mijn trainings outfit aan en ging naar de sporthal, papa en de rest stonden al klaar voor het gevecht dat ik zou winnen.

Blake stond ook klaar, ik kwam bij hem in de ring staan. "Let the fight begin!" We cirkelde elkaar, hij haalde eerst uit met zijn vuist. Zo snel als ik kan pakte ik zijn vuist en draaide hem achter zijn rug. Hij liet zich vallen zodat ik onder hem lag. Ik draaide ons om, nu lag ik boven hem. Hij pakte net mijn hand toen ik hem in zijn gezicht wou boksen.

Een kwartier later waren we nog altijd bezig. We hadden toen besloten wie het eerste zijn rug op de mat raakt verliest. Hij haalde naar mij uit en stampte daarna met zijn voet tegen mijn kaak. Ik zag een glans van schuldgevoel in zijn ogen. Hij wou mij nog eens stampen, maar thank you kung fu panda, ik pakte zijn been en met al mijn kracht zwaaide ik hem over mijn hoofd op de grond met zijn rug.

"YAYYYY ik heb gewonnen" riep ik zo blij als een kind van 5 die sinterklaas heeft ontmoet. Na mijn vreugde dansje hielp ik mijn zwakke broer omhoog. Ik zag dat mijn broers hun lach probeerde in te houden. Ineens begon mijn papa te praten "Oke, Luna jij word alfa van de lunar pack, ik geef je een paar van mijn leden 200 ofzo en als je meer nodig hebt mind link me dan. Ik ga julie missen, jullie moeten de missie wel afmaken en dat kan een jaar lang duren."

powerful alpha female Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu