heden
Luna POV
Ik lag lekker te slapen tot ik op een gruwelijke manier ben wakker gemaakt, doordat iemand ijskoud water over mijn hoofd heeft gegooid."Wakker worden doornroosje." Het irritante geluid plus koude water kwam van mijn stomme tweeling, Blake. Ik pak hem nog terug. Misschien met door zijn eten morgen-
Ineens werd uit mijn gedachten gehaald door mijn broer die een tik tegen mijn hoofd werpt. "Zusje papa wil dat jij uit je bed komt, het is al 12 uur. Binnen een kwartier gaan we trainen"Ughhhh door hem ga ik zeker de hele dag humeurig rondlopen. Toen mijn broer eindelijk mijn kamer heeft verlaten, begon ik me klaar te maken voor de training.
Ik raapte al mijn haren samen in een hoge staart en deed mijn sport kleren aan. Mijn outfit bestaat uit een witte sport beha van Nike en gewoon een zwarte legging van Nike en natuurlijk mijn look compleet te maken schoenen van Nike.Toen ik de sportzaal binnen kwam zag ik al mijn broers en papa klaar staan. Shit, ik was te laat. "Hey iedereen. Wat wijn jullie vroeg hehe.. "
Ik zag dat papa een opmerking wou maken maar liet het gaan "Oke, ik zie dat iedereen er is en omdat mevrouwtje hier te laat is mogen julie alemaal 50 rondjes extra doen. Begin maar." Mijn broers keken me zo boos aan. Oops. Sorry hoor, een meisje heeft gewoon haar tijd nodig en het help al niet dat iemand een emmer water over mijn hoofd gooide.
150 rondjes later gingen we nog opwarmen en conditietraining doen.
En dan het leukste van deze hele training mijn broertjes afmaken bij het sparren.Na de training, kleedde ik me om en ging naar mijn beste vriend Taylor.
Omdat ik het enigste meisje ben in dit hele rijk heb ik geen meisjes vrienden dus hij en onze vriendengroep is met mij opgescheept. "Hey Lu!" :zei hij toen hij me zag. "Hey Ty, ik heb iets geleerd, ik heb geleerd om een portaal te maken, cool hè." Je moest zijn gezicht zien lol
"Ben je serieus, weet je niet hoe cool dat is, kom we gaan er gebruik van maken." "Ik weet niet of dat een goed plan is Ty, straks zitten we vast in dat portaal en zweven we als twee idioten daarin rond voor altijd." Hij keek me triest aan met zijn pupie ogen. Ughhh daar kan ik niet tegen dus gaf k in. Ik ga hier echt zoveel spijt van hebben.Ik stond op een stevige manier want als je niet sterk genoeg was krijg je een slag en vlieg je naar achter. Er kwam een straal uit mijn hand die een portaal tevoorschijn haalde.
We stapten er door en kwamen ergens anders uit, een ander rijk genaamd aarde ofzoiets. Ik heb er nog nooit van gehoord.
Het was zo mooi en rustig met rondom je allemaal planten, bomen, struiken, allemaal natuur dus.
Ik kon het niet laten en veranderde in mijn wolf. Mijn wolf is spierwit met het maangodin teken achter mijn oor.
We zijn echt heel groot vergeleken met een normale wolf, wij weerwolven zijn rond de 2 meter.
mannetjes weerwolven worden rond de 2 meter groot en vrouwlijke rond de 1m70 maar omdat ik sterker ben dan de gemiddelde weerwolf ben ik
2 m . Mijn broers zijn rond de 2m30.Taylor veranderde ook in zijn wolf, hij is ongeveer 2m10 hij is even sterk als een gewone beta, zijn vacht is donker bruin met een paar grijze vlekjes.
Wij zijn niet zoals gewone weerwolven. Wijn zijn veel machtiger dan hun. Je kunt het zo vergelijken. Een gewone weerwolf uit onze roedel kan gemakkelijk een beta aan en de bèta van deze roedel kan alfa's verslaan.
Omdat we niet kunnen praten in onze wolf vorm, mindlinken we.
-Het is prachtig hè Ty. - Linkte ik.
-Ja wtf. Zo groen is het niet bij ons. -
We rende verder en zorgde dat niemand ons zag. Na wat rond te lopen rook ik ineens een rare geur.
-Ty, ruik jij ook wat ik ruik?-
Hij begon in de lucht te sniffen maar hij schudde zijn hoofd.Mijn zintuigen zijn veel beter dan de gewone weerwolven van onze roedel dus stopte ik met lopen en stond stil om beter te kunnen ruiken en ja ik rook het weer. Het kwam van achter ons. Ik ruik ongeveer 15 weerwolven. Dit wordt leuk.
-Ty we hebben bezoek van 15 wolven-
-Oke Lu maak je klaar voor een gevecht als het er op aankomt-zei hij heel serieus. Als het aankomt op gevechten en belangrijke zaken kan die serieus zijn, anders kan die om alles en niets lachen.Ik versnelde mijn pas maar vergat dat Ty hier ook was, wow een goede vriendin ben ik weer. Toen ik het echt beu was dat ze ons achtervolgden , stopte ik met rennen en mindlinkte Ty dat ik ging vragen wat hun probleem is.
Ik draaide me om en wachtte tot ze kwamen. Ik verdween achter een boom en deed mijn trainingsoutfit weer aan. Toen ik tevoorschijn kwam keken ze geschokt, ik denk omdat ze een man verwachtte omdat ik zo groot ben. Ty is nog in zijn weerwolf vorm, als ze aanvallen was hij klaar voor het gevecht.
"Waarom achtervolgen julie ons?" vroeg ik geïrriteerd. De voorste kwam naar voren, ik denk de alfa, en begon te praten "Julie zitten op ons territorium wij moeten julie nu eigenlijk vermoorden, julie kennen de regels." Ik haat het als mensen met disrespect me aanspreken. (Behalve vrienden en familie natuurlijk) Dus liet ik mijn geïrriteerdheid horen door een lage grom.
Hij verschoot zich door mijn reactie. " Heb respect voor me ik ben een alfa, rogue." Oohh nee dat deed hij niet, hij noemde me gewoon een rogue. Hier gaat hij spijt van krijgen. Ik transformeerde me meteen terug in een wolf en wou hem aanvallen maar zijn roedel ging rond hem staan. Ik en Ty knikte naar elkaar, laat het gevecht maar beginnen.
Ik begon de weerwolven rond hem aan te vallen. Wow wat gemakkelijk was dat zeg, ik kreeg zelfs geen schrammetje en had ze allemaal uitgeschakeld. Ik moest grijnzen. Gelukkig is die training toch ergens goed voor geweest. Maar ineens werd ik uit mijn gedachten gehaald door een gejank dat ik nooit meer in mijn hele leven wil horen.
-TYYY!?-
JE LEEST
powerful alpha female
Werewolf"wie zijn julie en wat doen julie hier" riep denk ik de alfa. "ik ben alfa Luna en ik daag jou uit voor jouw titel als alfa" "Jij, wilt mij uitdagen voor mijn titel, oh wicht ik zou maar snel wegrijden voordat je je nagel breekt tijdens het gevecht...