Aki nem ARMY

691 49 4
                                    

Ezt most azért írom, mert meg van az esély arra, hogy ezt a sztorit nem csak BTS fanok olvassák, azaz sokmindent nem tudnak róluk... pl a nevek.

Jungkook=Jeon =Kook =maknae(a legfiatalabb a bandában), tehát ezek a nevek  1 személyt takarnak, ahogy ezek is:
J-hope=Hobi=Hopi=Hoseok(a hope az reményt jelent, és így ő lett a banda "reménye", és boldogítója)
RapMonster=RapMon=Namjoon=NamNam =RM(ő a leader, azaz vezető, és próbálom úgy formálni a karakterjét, hogy tényleg olyan legyen, mint ha ő lenne a főnök)
Jimin=Chim(Ő a legerősebb -Jungkookal versenyben-a bandában)
Suga=YoonGi =Min YoonGi=Yoon=(Lisának az oppa ja, ami annyit takar, hogy koreaiul az oppa a fiu barátot(boyfriend), szerelmet jelent )  (sokat alszik, --legalábbis a való életben- és nemtörődöm stílusa van)
És Jin... ő meg csak Jin , mert én nem fogom a sztorimba irni "pink princess"XDD ... igen, ez az egyik becses beceneve, abból adódóan, hogy szereti a rózsaszínt(egyébként ő a banda "eomma ja, azaz "anyja", mert ő törődik nagyon sokat másokkal, azaz anyáskodik)

Egyébként Lisa és Rosé(Aki a sztoriban Lea) ők is egy kpop banda, amiben 4 tag van, de én egyelőre őket tettem bele a sztorimba. Azt sajnálom, hogy az elejétől kezdve nem Rosénak hívtam, így már nem tudok változtatni a nevén.... na de majd megoldom valahogy-talán-

Lisa nagyon kawaii(cuki)is tud lenni, ugyanakkor magabiztos, és felnőttesen gondolkozik, de neha gyerekesen viselkedik hülyéskedésből.

A hyung szó azt jelenti, hogy testvér, báty, és gyakran hívják egymást így.

Remélem így érthetőbb lesz a sztorim azoknak, akik nincsenek otthon a kpop szakmában!

Köszönöm mindenkinek  hogy idáig eljutottam, ugyanis az 5. Helyen találom a sztorimat a "vámpír" kategóriában.

2,21 K megtekintés, és 212 vote van a sztorin, amiért nagyon hálás vagyok nektek, hiszen én előszőr csak unalomból kezdtem el írni, és azt hittem lesz 5-6 megtekintés a könyvön, de nem!

Köszi hogy olvassátok a sztorimat! További szép estét!❤❤❤

Vámpírok Seoulban és énDonde viven las historias. Descúbrelo ahora