Part 4

6K 340 18
                                    

(Ο Χάρης 😍⬆⬆ που τους βρίσκω και εγώ όλους του κουκλους)

Ο Χάρης μπήκε στη αίθουσα άνετος μπορώ να πω. "Ενταξει παιδί μου να μην επαναληφθεί." τον επέπληξε ο μαθηματικός."Πηγαινε να καθήσεις τώρα."συμπλήρωσε.

Ο Χάρης άρχισε να έρχεται προς το μέρος μου μιας και ήταν η μοναδική άδεια θέση .

"Σε ενοχλεί να κατσω δίπλα σου;" με ρώτησε. Του εγνεψα αρνητικά παιρνοντας την τσάντα από την καρέκλα και κατεβάζοντας την ενώ παράλληλα ο Χάρης καθόταν στην θέση του . Έπειτα συγκεντρωθήκαμε και οι δύο στο μάθημα .

[...]

Επιτέλους ο 'μελωδικός ' ήχος του κουδουνιού ήχησε στα αυτιά μου ως ένδειξη ότι το βασανιστήριο ονόματι μάθημα τελείωσε.

"Χαίρομαι που θα ειμαστε στην ίδια τάξη, πόσο μάλλον στο ίδιο θρανίο." μου είπε ο Χάρης με ένα μεγάλο χαμόγελο.

 " Και εγώ , ευκαιρία να γνωριστούμε και καλύτερα." του είπα και εγώ με την σειρά μου με ένα εξίσου μεγάλο χαμόγελο.

Το εννοούσα αυτό που έλεγα . Μπορεί να μην επιδιώκω να γνωρίζω νέα άτομα πόσο μάλλον  να δενομαι μαζί τους αλλά δεν μπορώ να φερθώ αγενές και να ' πληγώσω' τους άλλους με την απορηψη μου.

" Άντε ρε Νεφέλη τελείωνε !" με φώναξε η Σαννυ απ' έξω.

 "Συγγνώμη πρέπει να φύγω ,τα λέμε." χαιρέτησα τον Χάρη.

 "Τα λέμε ." με χαιρέτησε κι αυτός ενώ εβγαινα από την τάξη.

"Επιτέλους!" αναφώνησε η Ζωή μόλις με είδε.

"Η Εμιλυ που είναι ;" ρώτησα όταν παρατήρησα ότι δεν ήταν μαζί τους .

"Πήγε στο κυλικείο να προλάβει πριν μαζευτεί πολυς κόσμος." μου εξήγησε η Σάννυ. Βγήκαμε και εμείς στο προαύλιο για να την βρούμε.

Το λύκειο τελικά δεν εχει τόσο μεγάλη διαφορά από το γυμνάσιο. Οι μόνες διαφορετικες που βρηκα  είναι τα μαθήματα και η μεγαλύτερη 'ελευθερία' που μας δινουν στο λυκειο.

"Νεφέλη έλα να σου πω λίγο. " με ξύπνησε από τις σκέψεις μου ο Στέφανος.

 "Έρχομαι σε λιγο." ενημέρωσα τα κορίτσια και ακολούθησα τον Στέφανο. "Έγινε κάτι;" Τον ρώτησα όταν είχαμε απομακρυνθεί από τα κορίτσια.

 "Ναι , δηλαδή όχι κάτι σοβαρό απλά θα ήθελα να σου ζητήσω να μείνεις μακριά από τον Άρη γιατί δεν είναι απο τα παιδιά με την καλύτερη φήμη." μου είπε.

Behind The SmileWhere stories live. Discover now