Part 26

3.9K 218 64
                                    

2 εβδομάδες αργότερα.

Έχουν περάσει δύο εβδομάδες και δεν έχει αλλάξει τίποτα μέχρι στιγμής. Μέχρι και εγώ η ίδια έχω παρατηρήσει πως κάτι δεν πάει καλά.

Πριν από τρεις μέρες ήταν κάποιος έξω από το σπίτι μου κρυμμένος πίσω από ένα θάμνο. Είχα τρομάξει τόσο γαμημενα πολύ εκείνη την μέρα αλλά ευτυχώς ήταν δίπλα μου οι φίλες μου , ο Στέφανος εννοείται και ο Γιώργος. Αλλά πάνω απ'όλα ήταν δίπλα μου ο Άρης.

Κοίταξα το είδωλο μου στον καθρέφτη και σχεδόν τρόμαξα.

Οι μαύροι κύκλοι κάτω από τα μάτια μου ήταν εμφανής. Εδώ και τρεις εβδομάδες δεν κοιμάμαι καθόλου καλά.

Οι εφιάλτες μου έχουν επιστρέψει μαζί με τις αναμνήσεις μου.

Μπήκα στο ντουζ και άφησα το ζεστό νερό να κυλήσει στο σώμα μου διώχνοντας κάθε σκέψη από το μυαλό μου που γυρίζει με ταχύτητα φωτός χωρίς να μπορώ να το ελέγξω.

Μετά από είκοσι λεπτά τελείωσα με το ντουζ μου.  Στέγνωσα  τα μαλλιά  μου. Φόρεσα μια γκρι φόρμα και ένα ζεστό , επίσης, γκρι φούτερ. Έπιασα τα μαλλιά μου σε ένα ψηλό κότσο και φόρεσα τα αθλητικά μου παπούτσια.

Πήρα την μαύρη σχολική μου τσάντα και κατέβηκα κάτω. Πήγα κατευθείαν στο αυτοκίνητο του Γιώργου μιας και δεν είχα καθόλου όρεξη για να φάω.

"Καλημέρα." με χαιρέτησε ο Γιώργος μόλις μπήκα στο αυτοκίνητο και έβαλε μπρος με προορισμό το σχολείο.

Ανταπέδωσα και εγώ στο χαιρετισμό. Κατά την διάρκεια της διαδρομής προς το σχολείο είχα τα μάτια μου ανοιχτά παρατηρώντας κάθε μικρή λεπτομέρεια έξω από το αυτοκίνητο σε περίπτωση που δω κάποια ύποπτη κίνηση.

Έχω γίνει πια πολυ καχύποπτη αλλά με τόσο που έχουν συμβεί στην αναθεματησμεσνη ζωή μου.

Ο Γιώργος σταματήσει το αυτοκίνητο ακριβώς έξω από την σχολική πύλη . Εγώ έκανα να βγω από το αυτοκίνητο αλλά το κράτημα του στο καρπό μου με σταμάτησε.

Γύρισα και το κοίταξα με πολλά ερωτηματικά ζωγραφισμένα στο πρόσωπο μου.

"Φοβάσαι?" με ρώτησε τελικά κοιτώντας με βαθιά στα μάτια.

Αυτή του η ερώτηση με έπιασε απροετοίμαστη.

Η αλήθεια είναι πως όντως φοβάμαι αλλά δεν θέλω να το παραδεχτώ σε κανέναν γιατί μόλις πεις σε κάποιον την αδυναμία σου τότε θα πάει και θα σε χτυπήσει εκεί. Αλλά εδώ μιλάμε για τον Γιώργο ο οποιοσδήποτε θα έδινε και την ζωή του για να με προστατέψει.

Behind The SmileWhere stories live. Discover now