Part 17

5K 239 32
                                    

"Έτοιμες!" αναφωνησα και εμφανίστηκα
με τα κορίτσια στο σαλόνι φορώντας (αυτά πανω στην εικονα1. Νεφέλη 2. Έμιλυ 3.Ζωη 4.Σανη)

"Αξιζε η αναμονή." είπε ο Γιώργος κοιτώντας μας .

"Άντε πάμε θα αργήσουμε ." είπε η Έμιλυ .

Πήγαμε ολες στο αυτοκίνητο του Γιώργου ο οποίος όχι μόνο θα μας πηγαινε στο πάρτι θα έμενε κιόλας για παν ενδεχόμενο.

"Χρόνια πολλά Χάρη!" του είπα μόλις τον είδα και όρμησα στην αγκαλιά του.

"Ευχαριστώ! Είσαι κούκλα σήμερα." μου είπε κάνοντας με μια στροφή γύρω από τον εαυτό μου.

"Τι;  Μόνο σήμερα είμαι όμορφη;" έκανα την θιγμένη .

"Καλά εσύ τελικά ποιον γουστάρεις; Τον Χάρη , τον Άγγελο, τον Ερμή,τον Γιώργο και δεν ξέρω και εγώ ποιον άλλον;" με ρώτησε ο Άρης.

"Τι στο διάολο κάνεις εσύ εδώ;" τον ρώτησα με τα νεύρα μου να αυξάνονται επικίνδυνα γρήγορα.

"Νομίζω πως εγώ ρώτησα πρώτος." με ειρωνεύτηκε.

"Η ερώτηση σου όμως είναι ηλίθια για αυτό απάντησε στην δικιά μου." απαίτησα. Εν τω μεταξύ τα κορίτσια κοιτούσαν με απορία στο βλέμμα τους ενώ ο Γιώργος ήταν έτοιμος να ορμήξει στον Άρη αλλά ευτυχώς υπάκουσε στην εντολή μου να μην επέμβει χωρίς τη άδεια μου.

"Νεφέλη αστον . Απλά είναι φίλος του αδερφού μου του Παύλου." μου ειπε ο Χάρης .

Ο Χάρης και ο Παύλος είναι αδέρφια;!

"Δίκιο έχεις ! Ας πάμε να το κάψουμε τώρα ." Είπα ενθουσιασμένη στα κορίτσια και στον Χάρη και πήγαμε όλοι μαζί μέσα.

"Νεφέλη δεν μου πολύ αρέσει αυτός ο τύπος." Μου ψιθύρισε στο αυτί ο Γιώργος.

"Μην ανησυχείς τα έχω όλα υπό έλεγχο." νομίζω τουλάχιστον.

[...]

."Εγώ Αθήνα και εσύ Θεσσαλονίκη. Εγώ να μείνω στο παλιό μου σπίτι..."(δικό σας) τραγουδούσα και χόρευα εδω και ένα τρίωρο.

"Νεφέλη φτάνει ! Πάμε σπίτι!" μου φώναξε ο Γιώργος για εκατοστή φορά . Δεν θυμάμαι καλά μετα τη 60 φορά έχασα το μέτρημα.

"Όχι!" Απαντησα και συνέχισα να χορεύω με την Σάννυ. Η Ζωή χόρευε με τον Χάρη ενώ την Έμιλυ την έχω χάσει εδώ και μισή ώρα.

Ο Γιώργος με τράβηξε από το μπράτσο και με έβγαλε έξω από το σπίτι αδιαφορώντας για τις διαμαρτυρίες μου .

Behind The SmileWhere stories live. Discover now