Part 43

3.3K 196 39
                                    

Άρης POV

"Τότε γιατί να το κάνει η καρδιά μου..."

Τα λόγια της με έκαναν να παγωσω. Τι χαμόγελο μου σβήστηκε από τα χείλη μου. Θα είναι δύσκολο να την ξανακερδισω αλλά δεν τα παρατάω.

"Απλά θέλω να σε δω. Μην με απορρίπτεις τόσο γρήγορα." παρακάλεσα.

Την άκουσα να ξεφυσαει από την άλλη γραμμή. Έχω χάσει το μέτρημα με το πόσες φορές έχει ξεφυσηξει όση ώρα μιλάμε.

"Δεν έχουμε-"

"Σε παρακαλώ!" στηριχτηκα στον παγκο της κουζίνας όσο περίμενα την απάντηση της.

"Τι έγινε εδώ;" άκουσα τον Ερμή από πίσω μου και τιναχτηκα.

"Με τρόμαξες."γύρισα και τον κοίταξα.

"Τι;" απόρησε η Νεφέλη.

"Δεν το είπα σε εσένα . Στον Ερμή το είπα." της απάντησα και ο Ερμής με έκανε νόημα ρωτώντας με με ποιον μιλάω. Του έκανα νόημα να μην μιλήσει. "Θα περάσω από εκεί σε μισή ώρα." την ενημέρωσα και το έκλεισα πριν απαντήσει.

"Βλέπω δεν χρειαστηκες και πολυ χρόνο για να ξεπεράσεις την Νεφέλη." με ειρωνεύτηκε παίρνοντας ένα μήλο από την φρουτιερα.

"Μην μιλάς άμα δεν ξέρεις!" απάντησα εξαγριωμένος.

"Καλά μην νευριάζεις. Σε ακούω να κανονίζεις με κάποια φυσικό είναι να βγάλω τέτοιο συμπέρασμα. Και τέλος πάντων.. τι είναι αυτό το χάλι;" είπε δείχνοντας τα κομμάτια του σπασμένου πιάτου.

"Κοινωνικά πειράματα της Νεφέλης. Με αυτήν μιλούσα." του εξήγησα στριφογυρίζοντας τα μάτια μου.

"Δηλαδή... Τα ξαναβρηκατε;" ρώτησε διστακτικά.

"Όχι ακόμα, αλλά σύντομα θα γίνει και αυτό."

"Εντάξει δεν με νοιάζει κι όλας. Απλά μάζεψε αυτό το χάλι πριν γίνει κάποιο ατύχημα."

Νεφέλη POV

Έχει τρομερό θράσος. Ποιος νομίζει πως είναι για να κάνει ότι θέλει;!

Τότε μου ήρθε ένα μήνυμα από αυτόν και αφού στριφογυρισα τα μάτια μου για εγκατάσταση φορά το άνοιξα.

Το μήνυμα έλεγε *Όταν σου κάνω σήμα κατέβα κάτω.*

Θα είναι δύσκολο να τον απομακρυνω, αλλά πρέπει. Δεν μου κάνει καλό η παρουσία του. Μου θυμίζει πράγματα που θέλω να σβήσω από την μνήμη μου. Θέλω απλά να διαγράψω αυτούς τους τέσσερις μήνες που τον ξέρω. Σίγουρα δεν έκανε μεγαλο τι χρονικό διάστημα αλλά είναι αρκετό για να προκαλέσει πολύ πόνο

Behind The SmileWhere stories live. Discover now