Part 34

3.7K 202 29
                                    

ΝΕΦΕΛΗ POV

"Καλε οι ολες κοιμηθηκαν." ανακοινωσε η Σαννυ ετοιμη να σκασει στα γελια.

"Και μετα κοροϊδεύανε εμας επειδή λεγαμε πως δεν θα αντεξουμε να μεινουμε ξυπνιες μεχρι το πρωι." ειρωνευτηκα και σκασαμε και οι δυο στα γελια.

Αφου σκεπασαμε την Ζωη και την Εμιλυ στο ενα διπλο κρεβατι- γιατι οι γαιδαρες αποκοιμηθηκαν την ωρα που βλεπαμε ολες μαζι ταινια- πηγα με την Σαννυ στο αλλο διπλο κρεβατι για να κοιμηθουμε για δυο- δυομισι ωριτσες γιατι η ωρα ηταν ηδη 5 το ξημερωμα και επρεπε να ειμαστε ολοι κατω για πρωινο στις 8.

"Νεφελη;" ψελλισε απαλα η Σαννυ μετα απο λιγα λεπτα σιωπης.

"Μμμμ..." μουγκρισα κουρασμενα ενω ειχα ακομα κλειστα τα ματια μου.

"Σκεφτομαι να ξεκινησω και εγω μποξ." μου ειπε.

Ανοιξα τα ματια μου και γυρισα να την κοιταξω. "Ελα, πως και ετσι;"

"Δεν... δεν υπαρχει καποιος συγγεκριμενος λογος. Εννοω πως απλα μου-"

"Εξαιτιας του Ηρακλη." δεν ρωτησα καν γιατι ειμαι σιγουρη για την απαντηση. "Μολις γυρισουμε Ελλαδα θα παμε μαζι να κανεις την εγγραφη." της ειπα και στο προσωπο της εμφανιστηκε ενα χαμογελο που εφτανε μεχρι τα ματια της. "Πεσε και κοιμησου τωρα γιατι δεν μας βλεπω να ξυπναμε αύριο." χαριτολογησα.

[...]

"Αντε ρε Σαννυ..." γκρινιαξε για ακομη μια φορα η Εμιλυ.

Τα νευρα μου πρωι-πρωι. Η Ζωη και η Εμιλυ με ξυπνησαν απο τις 7.30 λες και χρειαζομαι πολυ χρονο να ετοιμαστω. Βλεπετε αυτες μια χαρα κοιμηθηκαν και ελεγαν εμας οτι δεν θα αντεχαμε να δουμε την ταινια ολοκληρη ενω αυτες κοιμηθηκαν απο τα πρωτα δεκα λεπτα. Τωρα ομως περρνω το αιμα μου πισω μεσο της Σαννυ.

Και η Ζωη και η Εμιλυ προσπαθουν εδω και εικοσι λεπτα να ξυπνησουν την Σαννυ.  Πραγμα αδυνατον!

"Ελα ρε Σαννυ μου  οκτω παρα δεκα πηγε.." την παρακαλεσε η Ζωη πλεον απελπισμενη.

Το διασκεδαζω αρκετα να τις βλεπω να προσπαθουν ενω εγω καθομαι στον καναπε και τις κοιταω αλλα δεν αντεχω αλλο. ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΑΩ!

"Σαννυ σηκω δεν θα προλαβουμε να παρουμε ουτε ενα κρουασανακι." πηγε να πει κατι αλλα την προλαβα. "Και μετα θα χασουμε τις ξινησμενες μουρες της Ελενης και της Βιβιαν που θα τρωνε σαλατα για να μην παχυνουν ενω εμεις τρωμε κρουασαν και χανουμε κιλα μονο αναπνεοντας." και με αυτο χτυπησα φλεβα χρυσου.

Behind The SmileWhere stories live. Discover now