Τριτοπροσωπη αφήγηση
Όλοι κοιτούσαν με κομμένη την ανάσα. Οι γιατροί προσπάθησαν με κάθε τρόπο να την συνεφέρουν.
"Βάλε δέκα volt παραπάνω." είπε ο γιατρός στην νοσοκόμα και ξανά ακούμπησε τις πλάκες στο στήθος της Νεφέλης κάνοντας την να τιναχτεί. "Αύξησε το κι άλλο." ξανά είπε.
"Γιατροί οι παλμοί της δεν είναι σταθεροί. έφερε αντίρρηση μια νοσοκόμα.
"Κάντο!" φώναξε ο νεαρός γιατρός και η νοσοκόμα υπάκουσε. "Έλα κοριτσάκι μου ξυπνάς. Δεν πρόκειται να σε αφήσω να φύγεις από την ζωή πριν καν ξεκινήσει για εσένα." ψέλλισε συνεχίζοντας να κάνει την ίδια πράξη. "Κλείσε τις κουρτίνες." διέταξε την άλλη νοσοκόμα μιας και είδε τον χαμό που γινόταν απ'έξω.
Έξω από το δωμάτιο επικρατούσε πανικός. Άλλοι κοιτούσαν αμίλητοι σε κατάσταση σοκ και άλλοι έλεγαν με λυγμούς. Πλέον είχαν και οι γονείς της και κοιτούσαν κοιτούσαν ελπίζοντας για το καλύτερο τουλάχιστον μέχρι να κλείσουν οι κουρτίνες.
"Αύξησε το ξανά!" είπε ο γιατρός στην νοσοκόμα ενώ κρύος ιδρώτας τον έλουζε. "Τώρα!" φώναξε όταν την είδε να διστάζει ενώ φλέβες έκαναν την εμφάνιση τους στον λαιμό και στα χέρια του. "Έλα τώρα μικρή...μην εγκαταλείπεις..." μουρμουρισε.
Έπειτα από ακόμα δύο επαφές των πλακών με το στήθος της Νεφέλης το μηχάνημα σταμάτησε να κάνει τον συνεχόμενο ήχο αλλά πλέον έκανε ένα ρυθμικό μπιμπ.
Ανακούφιση ζωγραφίστηκε στα πρόσωπα όλων.
"Τα καταφέρατε γιατρέ." συμπέρανε σοκαρισμένη η νοσοκόμα.
"Ναι."ψέλλισε χωρίς να το περιμένει ούτε ο ίδιος και ένα χαμόγελο χαράχτηκε στα χείλη του.
"Πρέπει να πάτε να ενημερώσετε τους ανθρώπους της κοπέλας."του ειπε η άλλη νοσοκόμα.
"Εντάξει. Εσείς ελέγξτε αν είναι όλα καλά." είπε στους άλλους δύο γιατρούς που ήταν μέσα στο δωμάτιο και βγήκε στον διάδρομο.
Τα πρόσωπα που αντίκρισε ήταν όλα λυγισμένα. Στο πρόσωπο όλων ήταν χαραγμένη μια εκφραση πονου.
"Τι εγινε γιατρε;" ρωτησε η μητερα τηε Νεφελη με την φωνη της σπασμενη και μαγουλα γεματα δακρυα.
"Ξεπερασε προς το παρον τον κίνδυνο αλλα θα την εχω υπο στενη παρακολουθηση." τους απαντησε και ολοι χαμογελασαν ενω αρχισαν να αγκαλιάζονται χαρουμενοι.
YOU ARE READING
Behind The Smile
Teen Fiction~ το παρόν τους χωρίζει αλλά το παρελθόν τους φέρνει πιο κοντά ~