Part 39

3.3K 188 8
                                    

Έμιλυ ΡΟV

"Γαμωτο, γιατί δεν το σηκώνει;" αναφώνησα εκνευρισμένη.

"Ηρέμησε Έμιλυ μπορεί να της έχει τύχει κάτι." μου είπα καθησυχάστικα η Ζωή.

"Με δουλεύεις ρε Ζωή; Από τότε που έχει εξαφανιστεί η Νεφέλη δεν μας μιλάει σχεδόν καθόλου. Είναι συνέχεια με αυτόν τον δάσκαλο του kick-boxing, αυτόν τον Άγγελο. Εντάξει δεν λέω ωραίο παιδι, της αρέσει κι όλας το άθλημα αλλά μας έχει γραμμένες και δεν ανησυχεί καθόλου για την Νεφέλη σαν να μην την νοιάζει." είμαι τόσο εκνευρισμένη που δεν ελέγχω τα νεύρα μου με αποτέλεσμα να φωνάζω και πολλά βλέμματα από τα γύρω τραπέζια να έχουν γυρίσει κοιτώντας με.

"Το ξέρω πως ανησυχείς.... Έχει περάσει ένας μήνας και δεν έχουμε ακούσει κανένα νέο της αλλά δεν σημαίνει πως πρέπει να παγώσουν οι ζωές μας. Πήρες την πρώτη θέση στον διαγωνισμό ζωγραφικής και δεν το έχεις χαρεί καθόλου. Όλοι πλέον έχουν κλειστεί στο εαυτό τους. Η κατάσταση του Στέφανου είναι απαίσια το ίδιο και του Γιώργου. Επίσης ούτε εσύ αλλά ούτε και εγώ πάμε πίσω. Μπορεί και η Σάννυ να θέλει τον χρόνο της." ξεφυσηξε και αυτή πλέον κουρασμένη με την όλη υπόθεση.

"Δεν αντέχω άλλο αυτήν την αναμονή....με σκοτώνει."

Είμαι απελπισμένη αλλα ο Στέφανος είναι στην χειρότερη θέση από όλους μας. Ο πατέρας του είναι στο νοσοκομείο από κάποια ασθένεια που κανείς μας δεν ξέρει. Έχει βάλει λιτούς και δεμένους να ψάχνουν την Νεφέλη ενώ συνεχίζει να ψάχνει και αυτός με τον Γιώργο.

Βέβαια έχω να παραδεχτώ πως και ο Άρης βοηθάει. Δεν ξέρω τι έγινε μεταξύ τους την ημέρα που έκανε την απόπειρα αλλά ξέρω πως ότι και να ήταν πλήγωσε την Νεφέλη. Και αυτός όπως και όλοι μας είναι συντετριμμένος. Έχει κινήσει γη και ουρανό για να την βρει αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

Στην αρχή όλοι περιμέναμε πως θα ήταν απαγωγή και θα μας ειδοποιούσαν για λιτρα ή κάτι τέτοιο αλλά τίποτα. Δεν ξέρουμε καλά καλά αν είναι ζωντανή.

Όλοι μας είμαστε σε επικοινωνία μεταξύ μας για πάντα ενδεχόμενο έκτος από την Σάννυ . Δεν ξέρω τι πάει λάθος με αυτό το κορίτσι. Την πρώτη εβδομάδα είχε την αναμενόμενη αντίδραση όπως όλοι μας αλλά μετά... Μετά απλά όλα άλλαξαν.

Ξαφνικά δεν απαντούσε στα τηλέφωνα , ήταν συνέχεια στον κόσμο της και που την χάνεις που την βρίσκει μας λέει πως είναι στην σχολή για μάθημα αυτοάμυνας αλλά κάτι δεν πάει καλά. Δεν γίνεται να αγνοηται η τύχη της φίλης της εδώ και ένα μήνα και αυτή να μην ανησυχείτε καθόλου.

Behind The SmileWhere stories live. Discover now