Part 16

4.2K 252 4
                                    

" Χτύπα πιο δυνατά Νεφέλη." μου φώναξε ο Άγγελος.

"Προσπαθώ!" του φώναξα πίσω χτυπώντας ακόμα πιο δυνατά τον σάκο του μποξ.

"Νεφέλη συγκεντρώσου σκέψου κάτι που σε θυμώνει πολύ. Κάτι που σε κάνει έξω φρενών και αυτήν την μανία μετέτρεψε την σε μπουνιές που θα προσγειωθουν στον σάκο." μου ξανά φώναξε.

Έτσι κι έκανα.

Flashback

" Ποια θα ζήσει και ποια θα πεθάνει . Ιδού η απορία." είπε με την αηδιαστική του φωνή.

"Σε παρακαλώ μην την πειράξεις." του είπε η Εύα μέσα από τα αναφηλητα της.

"Μην λες βλακείες Εύα !" της φώναξα και εγώ κλαίγοντας.

"Και τι μου προσφέρεις για να διαλέξω εσένα;" της είπε και της επιασε το πηγούνι με αυτά τα βρόμικα δάχτυλα του.

"Ότι θες." του απάντησε με χαμηλωμένη φωνή και αυτό έκανε  ένα αηδιαστικό πονηρό χαμόγελο να χαραχτεί στο επίσης αηδιαστικό πρόσωπο του.

End flashback

" Νεφέλη ηρέμησε!" μου φώναξε ο Άγγελος και με τράβηξε μακριά από τον σάκο.

"ΑΠΟΦΆΣΙΣΕ ΝΑ ΗΡΕΜΉΣΩ Ή ΝΑ ΝΕΥΡΙΑΣΩ;" ούρλιαξα και μόνο τότε κατάλαβα πως έκλαιγα.

Τα πόδια μου δεν με άντεχαν άλλο και για αυτό ελευθερώθηκαν από το βάρος, λυγίζοντας. Για καλή μου τύχη όμως ο Άγγελος με κρατούσε ακόμα με αποτέλεσμα να καταλήξω στην αγκαλιά του.

Τότε ξέσπασα σε τρανταχτά κλάματα. Μετά από έναν γαμημενο ολόκληρο χρόνο τα μάγουλα μου καίγονται από καυτά δάκρυα .

"Σςςς..." μου ψιθύρισε στο αυτί καθώς μου χαϊδεύει τα μαλλιά.

"Συ- συγνώμη." είπα χαμηλόφωνα και πήγα να φύγω από την αγκαλιά του αλλά δεν με άφησε.

"Μην ζητάς συγνώμη Νεφέλη. Πάντως ότι κι αν σκέφτηκες πρέπει να σε θυμώνει απίστευτα γιατί μόλις μειώθηκε ο αριθμός των σάκων του μποξ κατά ένα." είπε γελώντας ελαφρά.

Δεν κατάλαβα τι εννοούσε μέχρι που γύρισα να κοιτάξω τον σάκο ο οποίος από την μανία που με είχε πιάσει είχε σκιστεί.

"Συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη..." άρχισα το παραλήρημα.

"Νεφέλη είναι εντάξει. Εγώ φταίω δεν έπρεπε να σε φορτίσω τόσο συναισθηματικά."

"Μην ανησυχείς. Ούτως ή άλλως κάποτε έπρεπε να ξεσπάσω." του είπα και σκούπισα κάποια δάκρυα που είχαν απομείνει στα μάγουλα μου.

Behind The SmileМесто, где живут истории. Откройте их для себя