Στεφανος POV
Καθομαι στην θεση του συνοδηγου μιας και ο μπαμπας και η μαμα καθονται πισψ και στην θεση του οδηγου ηταν ο σοφερ που ειχε προσλαβει ο πατερας μου μιας και ο Γιωργος ειχε ως κυρια υποχρεωση του να προσεχει την Νεφελη.
Η Νεφελη...
Της μιλησα τοσο απαισια ενω ξερω πως για εκεινη ειναι πιο δυσκολο απο τον καθενα. Μολις φτασουμε σπιτι θα παω να της ζητησω κατευθείαν συγνωμη. Αν μη τι άλλο είναι η μικρή μου αδερφή. Την αγαπάω όσο και τον ίδιο μου τον εαυτό αν όχι και περισσότερο.
Όταν μπήκαμε στην γειτονιά του σπιτιού επικρατούσε ένας χαμός. Μπλε και κόκκινα φώτα να αναβοσβινουν και ένας εκκωφαντικός ήχος σειρήνων πλαισιωνόσουν ολη την γειτονιά.
Ολοι μας κοιτουσαμε εξω απο τα παραθυρα χωρις να καταλαβαινουμε τι συμβαίνει μεχρι που ειδαμε ενα ασθενοφορο να βγαινει απο την καγκελοπαρτα του σπιτιου μας.
Χωρις να το σκεφτω βγηκα απο το αυτοκινητο και ετρεξα προς το σπιτι οπου υπηρχε ενα περιπολικο και πολλοι αστυνομικοι. Αναμεσα τους ηταν και η Λιζα. Ετρεξα κατευθειαν σε αυτην.
"Λιγα τι εχει συμβει;" την ρωτησα.
Στα μαγουλα της υπηρχαν δακρυα και τα ματια της ηταν κοκκινοπα ενω γυρω γυρω ηταν λερωμενα με μασκαρα. Με κοιτουσε στα ματια αμιλητη.
"Στεφανε..." ειπε διστακτικά αλλα ξεσασε σε κλαματα και δεν μπορεσε να συνεχισει την προταση της.
"Κυρια Παπαδοπουλου μπορέσατε να επικοινωνησετε με τον κ. Πετρου ή με καποιο αλλο μελος της οικογενειας;" μας διεκοψε ενας αστυνομικός.
"Εγω ειμαι ο γιος του και εκει ειναι ο πατερας και η μητερα μου." του ειπα και του εδιξα το μαυρο αμαξι που εμπαινε εκεινη την ωρα μεσα απο την καγκελοπορτα. "Τι συμβαινει;" τον ρωτησα καθως το αγχος μου αυξανοταν ολο ενα και περισσοτερο.
"Καλυτερα να ειναι μπροστα και οι γονεις σου νεαρε μου." μου απαντησε σοβαρος ενω μας πλησιαζαν οι γονεις μου.
Ο Γιωργος και η Νεφελη που ειναι; Ποιος ηταν μεσα στο ασθενοφορο; Τι θελει η αστυνομια εδω; Τι σκατα συμβαινει;!
"Τι συμβαινει;" ρωτησε ο πατερας μου μολις μας εφτασαν.
"Ειστε ο κ. Πετρου; Φιλιππος Πετρου;" τον ρωτησε ο αστυνομικος.
Αυτος εχει αρχισει να με εκνευρίζει!
"Ο ιδιος. Μπορειτε τωρα να μου πειτε τι συμβαινει εδω περα;"
YOU ARE READING
Behind The Smile
Teen Fiction~ το παρόν τους χωρίζει αλλά το παρελθόν τους φέρνει πιο κοντά ~