Part 9

5.4K 274 19
                                    

(ο Γιώργος ⬆⬆)

Νεφέλη POV.

Ξύπνησα από το φως που έμπαινε από το παράθυρο. Γαμωτο ποιος άνοιξε τις κουρτίνες;

Σηκώθηκα για να πάω να κλείσω τις κουρτίνες όταν άκουσα την πόρτα να ανοίγει."Ξύπνησες αγάπη μου;" με ρώτησε ο Στέφανος και άφησε τον δίσκο -λογικα με το πρωινο μου- πάνω στο τραπεζάκι που έχω κοντά στην πόρτα του δωματίου μου.

"Ναι και όχι και με τον καλύτερο τρόπο." είπα κατσουφηκα κλείνοντας τις κουρτίνες.

"Βρε χαζό άσε να μπει λίγο φως στο δωμάτιο σου." μου είπε και με έβαλε στην αγκαλιά του.

"Δεν μπορώ ρε Στέφανε, εκτός από το ότι προτιμώ το σκοτάδι αγριευομαι από το απέναντι σπίτι." του είπα ανταποδίδοντας στην αγκαλιά του.

"Γιατί;" ρώτησε και έριξε μια ματιά από το παράθυρο αντικρίζοντας το απέναντι άδειο δωμάτιο.

" Γιατί είναι τόσο καιρό άδειο και το παράθυρο μου κοιτάει ακριβώς στο απέναντι παράθυρο και φαίνεται το άδειο δωμάτιο και είναι creepy." του απάντησα.

" Αχ , το μικρό μου ζιζάνιο φοβάται!" είπε και με έσφιξε περισσότερα στην αγκαλιά του αφήνοντας ένα τριφερο φιλί στα μαλλιά μου.

Μου φαίνεται ή έχω τον καλύτερο αδερφό του κόσμου;

Δεν σου φαίνεται καθόλου! είπε η φωνουλα μέσα μου . Μια φορά από τις λίγες που λέει κάτι καλό.

"Βρε Στέφαν γιατί δεν φέρεσαι έτσι στα αλλα κορίτσια. Εντάξει θέλω να έχω την αποκλειστικότητα αλλά είναι κρίμα." του εξέφρασα το παράπονο μου.

"Τα έχουμε ξαναπεί αυτά. Έλα τώρα να φας το πρωινό που σου έφτιαξα." είπε αλλάζοντας θέμα . Χωρίς να θέλω και εγώ να συνεχίσουμε την κουβέντα συμφώνησα μαζί του.

[...]

"Όχι ρε . Δεν το πιστεύω!" αναφώνησε η Ζωή.

"Σε παρακαλώ Ζωή ηρέμησε μην το παίρνεις κατάκαρδα." προσπάθησα να την ηρεμήσω.

"Τι να μην παίρνει κατάκαρδα ότι εμείς διασκεδάζαμε ενώ η ζωή σου κινδύνευε;"

"Έχει δίκιο η Ζωή. Εμείς φταίμε αν δεν σε πιέζαμε να έρθεις τίποτα από αυτά δεν θα είχε συμβεί." είπε αρκετά στεναχωρημένη η Έμιλυ.

"Λες βλακείες, φυσικά και δεν φταίτε εσείς." προσπάθησα να τις καθησυχάσω

"Έπρεπε να ήμουν εκεί και να του εκοβα ότι προεξείχε . Ότι είχε τέλος πάντων και μετά να του τα έδινα να τα φάει!" αναφώνησε με την σειρά της και η Σαννυ. Είπα κι εγω δεν θα πει κάτι δολοφονικό αυτή σήμερα;

Behind The SmileWhere stories live. Discover now