Διαβάστε στο τέλος είναι σημαντικό!
______________________________________"Πάω να ντυθώ και έρχομαι." του είπα και αφού πήρα στα γρήγορα κάποια ρούχα και εσώρουχα από την ντουλάπα μου πήγα στο μπανιο.
Φόρεσα τα εσώρουχα, το μαύρο κολάν και το μαύρο φούτερ. Έπιασα τα μαλλιά μου μια πιο σφιχτή κοτσίδα και πήρα μια βαθιά ανάσα.
Θα πρέπει να πάρω δύναμη για να κάνω κάτι τέτοιο. Ήλπιζα πως δεν θα χρειαζόταν να έρθω αντιμέτωπη μαζί του μιας και για αυτόν όλα ήταν μια πλάκα.
Πήρα αλλη μια βαθιά ανάσα και βγήκα από το μπάνιο. Ο Άρης καθόταν στην άκρη του κρεβατιού με τους αγκώνες στηριγμενους στα γόνατα του και με τις παλαμες του στηρίζει το κεφάλι του.
Καθάρισα τον λαιμό μου ώστε να με προσέξει. Σήκωσε απότομα το κεφάλι του και με κοίταξε στα μάτια. Τον πλησίασα και κάθησα στην πολυθρόνα απέναντι του.
"Λοιπόν σε ακούω. Τι είναι αυτό που θέλεις να μου πεις;" ξεκίνησα με ένα ύφος τελείως ψυχρό.
"Κοίτα Νεφέλη, ξέρω ότι άκουσες αυτά που έλεγα στο τηλέφωνο, ξέρω πως αυτά που είπα ήταν σκληρά αλλά..." άπλωσε το ένα του χέρι για να πιάσει το δικό μου αλλά το τράβηξα απότομα από την λαβή του.
Το πήρε μακριά μου και το πέρασε μέσα από τα μαλλιά του. "Αλλά κατάλαβα την βλακεία μου. Πήγα να τρελαθώ με την ιδέα του να σε χάσω." Τα γέλια μου τον απέτρεψαν από το να συνεχίσει τα λόγια του .
Γελούσα με όλη μου την ψυχή κάνοντας μέχρι και δάκρυα να κυλήσουν από τα μάτια μου αλλά σταμάτησα ξαφνικά και γύρισα να τον κοιτάξω με μάτια που πετούσαν φλόγες.
"Δηλαδή τι θες να μου πεις;" πλέον φώναζα αλλά όχι τόσο ώστε να ακουγομαι εξω. "Έπρεπε να φτάσω στο όρια του να πεθάνω για να νιώσεις κάτι για εμένα;! Έπρεπε να με απαγάγουν για έναν ολόκληρο μήνα για να νιώσεις κάτι για εμένα;! Έπρεπε να με δίνεις να διαλυομαι μπροστά σου σαν γυαλί για να νιώσεις κάτι για εμένα;! "τα μάτια μου τσούζουν αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσω τον εαυτό να ξανά κλάψει για αυτό πόσο μάλλον και μπροστά του.
"Νεφέλη δεν είναι έτσι τα πράγματα..." μου είπε με ήρεμη φωνή.
"Και πως είναι δηλαδή;" του φώναξα.
"Όχι έτσι πάντως." πλέον φώναζε και αυτός. "Ήμουν ένας γαμημενος μπάσταρδος που σου το έκανα αυτό, το ξέρω. Το μετανιωσα! Την ίδια κι όλας γαμημενη μέρα το μετάνιωσα! Κατάλαβα πως ένιωθα πράγματα για εσενα πολύ καιρό πριν και απλά φοβόμουν να το παραδεχτώ μέχρι και στον εαυτό μου." σηκώθηκε όρθιος.
YOU ARE READING
Behind The Smile
Teen Fiction~ το παρόν τους χωρίζει αλλά το παρελθόν τους φέρνει πιο κοντά ~