Part 31

3.7K 190 18
                                    

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ!

Μετά απο λίγα λεπτά φτάσαμε σε ένα μαγαζί που έμοιαζε πολύ με ταβέρνα. Μπήκαμε μεσα και η μυρωδια απο διαφορα φαγητα και μπαχαρικα χτυπησε την μύτη μου. Ειχε αρκτο κοσμο μπορω να πω αλλα ευτυχως υπηρχαν και διαθεσιμα τραπεζια. Επιλεξαμε να κατσουμε σε ενα τραπεζι κοντα στην μεγαλη τζαμρια του μαγαζιου.

Επειτα απο λιγο ηρθε και ο σερβιτορος και μας αφησε δυο καταλογους. Πηρα τον εναν στα χερια μου αλλα ηταν λες και διαβαζα κινεζικα.

"Αρη δεν καταλαβαινω τιποτα." αναφωνησα μετα απο λιγη ακομη προσπαθεια.

Ο Αρης απλα χαχανησε και συνεχισε να κοιταει τον καταλογο του. Λες και θα καταλαβει τιποτα αφου ειναι στα τουρκικα. Η μονη μου επλιδα ειναι να ξερει ο σερβιτορος αγγλικα.

Εκεινη την ωρα εφτασε ο σερβιτορος. Πηγα να μιλησω εγω και να του πω πως δεν ξερουμε τουρκικα αλλα με προλαβε ο Αρης.Αλλα αντι να του μιλησει αγγλικα του μιλουσε...τουρκικα; Απο που κι ως που;

Λογικα θα έδινε την παραγγελία μας -ανα και εγώ δεν είχα ιδέα αν αυτά που γράφει το μενού τρώγονται-  γιατι οση ωρα μιλουσε ο Αρης ο σερβιτορος εγραφε στο μπλοκακι του ενω εγω καθομουν και κοιτουσα σαν χανος τον Αρη. Τελικα δεν ξερω σχεδον τιποτα γι αυτον.

Οταν πια ο Αρης τελειωσε με την παραγγελια μας ο σερβιτος έφυγε και ο Αρης γυρισε ξανα κοιτωντας προς το μερος μου.

"Θα με κοιτας για πολυ ωρα σαν να ειμαι εξωγηινος;" με ρωτησε ειρωνικα.

"Απο που κι ως που ξερεις τουρκικα;" τον ρωτησα εντελει χωρις να δωσω σημασια για αυτο που μου ειπε προηγουμενος.

"Παρηγγειλα και για εσενα μιας και  ειδα πως τα βρικες σκουρα." απαντησε αγνοωντας τελειως την ερωτησει μου.

"Ευχαριστω αλλα δεν σε ρωτησα αυτο."

"Εχει σημασια απο που τα ξερω;" ρωτησε με τον τονο της φωνης του πιο ψηλο.

"Ναι εχει γιατι εσυ ξερεις τα παντα για εμενα αλλα εγω δεν ξερω τιποτα για εσενα. Ουτε πως στον διαλο ξέρεις τουρκικα δεν μου λες!" σχεδον φωναξα στην τελευταια προταση ενω στο τελος του λογου μου χτυπησα το χερι μου πανω στο τρεπεζι.

"Μπορεις να ηρεμησεις;" απαιτησε.

"Ηρεμη ειμαι!" του απαντησα στον ιδιο τονο.

Behind The SmileWhere stories live. Discover now