Maraton część 1

494 47 8
                                    

Po jakimś czasie podbiegła do mnie Kamila, Wera. Za nimi szła Patrycja.
-NAPRAWDĘ JESTEŚ GEJEEEEEEMMMM?-Zabiję chyba tą brunetkę, która wrzasneła na cały głos. Kamila skakała obok niej jak oszalała(Mam nadzieję, że nie przewszkadza wam tolerancyjność dziewczyn jak w typowym ff ;-;).
-Ciszej! Ludzie się gapią!
-Nie mogłam ich ogarnąć...-Pati popatrzyła na mnie zrezygnowabym wzrokiem.
-Mchmm...
-Czy ty już się w kimś kochasz? A może Karooool? Powiedz, że dxd is reallll!-Tym razem Kamila darła japę. Zaraz...Czy one są fankami dxd? No nie...Myślałem, że znalazłem prawdziwych przyjaciół.
-No wiesz! Dzięki!-Wera nie odeszła, ale zrobiła się markotna. Widać było, że ją uraziłem. Czy ja powiedziałem na głos to o przyjaźni? Upsss.
-Niee! Soryy, tylko czy wy mnie lubicie za to że jestem Doknesem?
-Emm no trochę, ale lubimy też Huberta! Musieliśmy go tylko poznać!
-Teraz dałyśmy się ponieść emocją.-Dopowiedziała Kamila.
-Przepraszam, dobra idę na lekcje. A wy nie?
-My mamy konieecc!-Udobruchana Werka(nie chcę powtarzać i muszę szukać synonimów xd ;_;)  zanuciła pod nosem.
-Zazdro.-Mruknęła Patrycja
-Idziemy Doknes?-Teraz mamy informatykę, czyli wreszcie coś fajneg(Kocham informatykę!) no i jest to nasza ostatnia lekcja. Po tem do domciu, do Karisia! I do pracy domowej, pracy zwykłej...Echh dorosłość mnie wkurza(Te przemyślenia xd. Ach Hubert, Hubert.)
-Dziś będziemy mątować filmiki w Adobi Premium(Bogata szkoła xdd)...blalaballabla-Wreszcie coś co umiem robić! Ochoczo włączyłem kompa. Odpaliłem film który mieliśmy montować i zacząłem oddawać się pasji. Myślałem o Karolu i o tym jak on kocha montować. Po dwudziestu minutach miałem zrobione wszystko. Jako pierwszy! Za to Patrycja sobie nie radziła.
-Pomóc Ci?
-No pliska. Jestem kiepska z informatyki(Pati nie wiem jak jest naprawdę, nie krzycz). Wytłumaczyłem wszystko dziewczynie. Świetnie sobie poradziła. Nauczyciel podszedł do nas. Obejrzał mój filmik.
-Świetnie Hubert! Dostajesz 6! Gdzie się tego nauczyłeś.-Po powiedzeniu i pokazaniu profesorowi kanału na yt, miałem zrobić wykład o filmie dla klasy. Dostałem za to drugą szóstkę, ale mało osób mnie słuchało, większość przerywało (Nie czuję że rymuje hehe xd LOL)uwagami typu ,,Pedał! widziałem cię ostatnio w dziale rowerowym(Kreatywność lvl.100) Nauczyciel ich uciszał, lecz co on może?
******************************
Pierwsza część gotowa! Sorry za błędy, jest 12 w nocy. Gwiazdka i obserwujcie! A no tak! Mieliście mi dać dużo dzownych,ciekawych i kreatywnych pytań do Q&A! A wy nic! °^° No foch forever! Dajcie pytanka! Mogą być zboczone! Plose!°^°
Ps.340 słów, za to chyba należy się gwiazdka i pytanko w komie?

Czy to przyjaźń, czy to kochanie? (DxD)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz