Piotrek?

562 53 35
                                    

Kiedy zjedliśmy, Karol zaczął zmywać.
-To było pyszne! Hubert, powinieneś zostać...
-Panią domu!-Krzyknął Karol
-Panią?-Tritsus chyba umrze ze śmiechu. Ja w sumie też. To było takie urocze(Nie mam pojęcia co w tym uroczego, ale okej.).Ciągle siedzimy w kuchni, więc mogę patrzeć na Delka. Ernest i Piotrek gadają, więc nikt mi nie przeszkadza.
-Mam dosyć!-Tritsus uklęknął przed Piotrkiem.Co on wyprawia?
-Ernest?-Karol przestał myć naczynia. A Piotrek milczał.
-Piotrek!Nie mogę tego ukrywać! Chciałem żebyś tu zamieszkał, bbo się w tobie zakochałem(#TeamPiotrek, polecam)! Jeśli nie chcecie mnie znać, to trudno. Musiałem to powiedzieć.-Staliśmy jak idioci, podczas gdy Ernest pobiegł do pokoju. Czy on jest gejem? A jego dziewczyna?
-Chłopaki? Co robimy? Przecież go nie odrzucimy. To nasz przyjaciel.
- Ja nie mam nic do homoseksualistów.-Odezwałem się.Piotrek dalej nic nie mówił.
Ja i Karol poszliśmy do Tritsusa. Leżał i płakał w poduszkę.
-Ernest? Chcieliśmy ci tylko powiedzieć. Nam nie przeszkadza twoja orientacja. Jesteś naszym ziomkiem!
-Em... Moglibyście zostawić nas...ssamych?-Do pokoju wszedł Piotrek. Szybko wyszliśmy. Siadłem na fotelu. Może też powinienem się ujawnić. Skoro Karol nie ma nic przeciwko gejom, to sam nim jest? Odpaliłem telefon i włączyłem cicho yt. Muzyka,słuchawki,sen...
******************************
Dwa słowa Maraton! I #TeamPiotrek Coś dla ciebie FantastycznyWilk i Sherlock_Wydra A i gorąco ich polecam!

Czy to przyjaźń, czy to kochanie? (DxD)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz