Камерън
Как можах да го направя? Тя не го заслужаваше. Такъв съм кретен. Макар да се прави на силна аз знам, че в момента е тъжна и от очите й капят сълзи.
Не исках да я нараня, но в телефона ми бяха съобщенията от Нора, а като се сетих за нея, си го изкарах на Ема. Трябваше да сдържа нервите си, но не успях. Опитах да се свържа с нея, но не вдигаше на многобройните ми обаждания. Реших да звънна на Мелъни, защото знам че може да ми помогне, ако иска разбира се.
-Ало Мелъни, здравей. Може ли да ми кажеш как да се свържа с Ема?-попитах и почнах да обикалям стаята си.
-Не мога...поне за сега.-каза и ми се стори някак странна.
-Не можеш сега? А кога? Утре?-попитах и зачаках отговор.
-Ем...трябва да си помисля мамо. Но не мога сега. Може би у тях.-каза с много мек глас. Мама? У тях? Какво?
-Какво ми говориш? Не разбирам.-казах троснато.
-С Ема съм мамо. Тя не е много добре сега. Ще дойдем друг ден.-каза и сега разбрах защо ми говори така. Значи е с Ема.
-Ти с Ема ли си? От кога?-попитах и седнах на леглото.
-Първо говорихме по телефона и аз реших, че ще е по-полезно да дойда при нея. Защо? Проблем ли е мами?-попита ме и дори през телефона усетих мазната усмивка на лицето й.
-Вие къде сте? У тях ли?-попитах и започнах да обличам якето си.
-Защо? За какво ти е?
-Мелъни не ме ядосвай! Нора ме изкара извън нерви и си го изкарах на Ема. Не го мислех, наистина. Просто мразя Нора от цялото си сърце.
-И ти ли не я понасяш? И аз не я харесвам. Но ти защо я мразиш?-попита ме Мелъни.
-Някой друг ден ще ти разкажа. Сега ми отговори на въпроса. Къде сте?
-У тях сме. Да...добре мамо. Но не отивай сега, а отиди вечерта. Добре мамо, и аз те обичам.
Така завърши най-странния разговор в живота ми. Тази Мелъни е луда. Това, че не харесва Нора може да ми помогне, но това ще го мисля после. Тя каза вечерта, но как да запълня времето си дотогава? Ще се побъркам!!
Сетих се, какво е моето решение! Бела.Затичах се към нейната стая и отворих вратата с всичка сила. Там бяха майка ми и Бела, и ме гледаха все едно съм чудовище. Това ме ядоса.
KAMU SEDANG MEMBACA
Омразата е синоним на любовта
RomansaЕдна любов започнала с омраза и приключила с щастлив край. Една любов, продължила дори след смъртта...но дали е възможно?