,,Dáme sex v aute?"
Vypleštila som na ňho oči, načo sa on zasmial. Keď som sa pozrela von oknom, videla som len lesy.
,,Kam ma to vedieš Styles?" spýtala som sa s úsmevom.
Keď odbočil na nejakú lesnú cestičku, a zastal pred veľkým útesom, pred naším útesom, usmiala som sa. Rozopol si pás a usmial sa na mňa. Otvorila som dvere a vyšla von. Harry spravil to isté. Postavil sa k zadným dverám a otvoril ich. Keď som sa otočila, uvidela som ho ako nasadá do zadnej časti auta. Spravila som to isté. Vonku sa pomaly stmievalo, no Harryho prekrásne smaragdové oči som stále videla. Pomaly som sa k nemu priblížila a vyzliekla mu tričko. Rukou som prechádzala po každom jednom tetovaní, ktoré zdobilo jeho hrudník. Pri mojom dotyku, mu na tele vyskočila husia koža, načo som sa zasmiala. Harry sa mi zahľadel do očí a jemne sa mi pritlačil na telo. Stiahol mi tričko, a vzal do rúk moje prsia. Vzdychla som a moje telo bolo v jednom ohni.
,,Tak veľmi ťa chcem Bella. Tak skurvene moc." šepol pri mojej pokožke, zatiaľ čo mi bozkával odhalenú časť môjho tela. Prešiel mi na zapínanie nohavíc a jemne mi ich stiahol. Bolo to veľmi nepohodln, keďže sme boli v aute. Ja som spravila to isté, s tými jeho a obaja sme tam boli už len v spodnom prádle. Harry sa mi pritlačil na pery a začal odopínať moju podprsenku. Keď ju rozopol, zadíval sa na mňa s menším úškrnom.
,,Si tak neuveriteľne nádherná Bella." povedal a začal mi bozkávať prsia. Moja hlava padla dozadu, a z úst sa mi drali stony. Keď sa presunul na moje pery, stiahol mi nohavičky, a následne do mňa strčil prsty. Pri tom pohybe som zamrzla, no potom som sa uvoľnila. Ani som si nevšimla kedy si dal Harry dole boxerky, a následne do mňa vnikol. Zatvorila som oči a užívala si ten pocit. Pocit, ktorý mi nedal ešte nik na svete.
,,Otvor oči Bell." zachrapčal a začal prirážať rýchlejšie. Keď som otvorila oči, uvidela som nad sebou Harryho, ktorý bol až nad mieru spokojný. Usmiala som sa na ňho, a on mi úsmev opätoval.
Cítila som sa tak svelo. Tak uvoľnene a voľne. Ten pocit, ktorý som mala pri Harrymu bol neopísateľný. Stačil jeden bozk od neho, a moje telo sa začalo celé chvieť. Cítila som, ako každú chvíľu vyvrcholím.
,,Bell." zachrapčal Harry a ja som si položila hlavu na jeho hruď. ,, Takýto sex by sme mali mať pravidelnejšie."
,,Je to veľmi nepohodlné Harry." povedala som, načo sa on zasmial.
,,Ale zato veľmi príjemné." dodal a pobozkal ma. ,, Milujem ťa Bell."
,,Milujem ťa Harry."
**********
Keď ma Harry odviezol domov, dala som si horúcu sprchu a šla sa navečeriať. Harry si musel niekam odskočiť, a El nebola doma takže som ostala sama. Keď som si dorobila večeru, šla som skontrolovať mobil, ktorý bol položený na nočnom stolíku pri mojej posteli. Správa.
Bella, Bella, Bella. Tak ty sa snáď nikdy nepoučíš?
Bola som mierne v šoku, keď som si prečítala túto správu od neznámeho čísla. Ignorovala som ju a šla pozerať telku. Dlho to však netrvalo, pretože o desať minút nato prišla hneď ďalšia.
Neignoruj ma zlato. Skončí sa to potom veľmi zle.
Ako je na tom ten tvoj ksichtík? Dúfam že som na ňom nespravil veľké škody.
Jack. Mohla som si myslieť, že je to ten sviniar, ktorý uniesol El. Ale čo chce odomňa? Rozhodla som sa to neriešiť. Prešla som do mojej izby a obliekla si sivé legíny, a na vrch dala 4iernu mikinu s kapucňou. Keď som sa vrátila do kuchyne, znova mi blikal mobil. Našťastie teraz mi písala El.
BẠN ĐANG ĐỌC
End of Love
Fanfiction"Viem že som zlý človek Bella, a viem aj to že si ťa nezaslúžim, no som príliš sebecký nato, aby som sa ťa vzdal. Potrebujem ťa. Potrebujem malé dobro v mojom živote, pretože bez neho je tu veľa temnoty. Ty si to dobro, ktoré ja potrebujem Bell. Zos...