29. jún
,,To snáď nemyslíš vážne! Prosím povedz že to nie je pravda. Prosím." kričala som na nechápavu Eleanor, ktorá sa len usmievala.
,,Bella ľúbime sa a ty to vieš. Sme spolu už veľmi dlho." povedala El zrejme zaskočená mojou reakciou.
Nádych, výdych, nádych, výdych. Tieto slová som si opakovala dookola. ,, Práve sme skončili strednú školu, čaká nás spoločná vysoká a ty mi povieš že ťa Louis požiadal o ruku? Are you kidding me?" nemohla som uveriť tomu čo mi povedala. Skutočne sme sa chystali na rovnakú vysokú. Len my dve a teraz sa k nám dotrepe aj Louis. Mám ich rada, viac akoby som mala, ale Louis je stále s El a mne to už vážne lezie na nervy. Už sa ani nepamätám, kedy sme boli na nejakej párty bez neho. Vždy sa k nám dotrepal.
,, Len ma požiadal o ruku. Nejdeme sa ešte brať. Veď spolu ideme na vysokú, pridáme sa k roztlieskavačkám, ak to bude možné, budeme vymetať kluby a užívať si život. Tak sme sa predsa dohodli nie?" povedala El a dala mi pusu na líce.
,,Lenže stále je tu Louis, ktorý bude všetky tieto veci podnikať s nami." bola som hrozne naštvaná. El si určite nepripustí to, že tam s nami bude aj Louis.
,,Máš pocit, že sa bude chcieť Louis pridať k roztlieskavačkám?" zasmiala sa El, pričom som sa aj ja začala neskutočne smiať.
,, Louis tam bude mať svoju partiu, a my svoju. A teraz sa už konečne obleč. Všetci na nás určite už čakajú."
povedala Eleanor a ja som len nemo prikývla. Obliekla som si svoje "párty šaty" a obula čierne lodičky. Dnes musím vyzerať dobre. Je to moja posledná párty tu v Londýne. Nehovorím, že sa do NY na vysokú neteším, ale pach smogu a dažďa mi bude chýbať. Keď som bola malá, mama ma každé leto brala k starej mame do Španielska, kde sme toho zažili naozaj veľa. Zajtra to bude presne rok, čo mama zomrela. Otec nikdy nie je doma, takže pochybujem že si nato vôbec spomenie. Bude ťažké odtiaľ odísť, keďže tu nechávam aj mamu. Zajtra ju určite pôjdem pozrieť na cintorín. Poslednýkrát. Potom odchádzam. Aby som začala nový život. Pozrela som sa do zrkadla a nevedela som od neho odtrhnúť pohľad. Vyzerala som naozaj dobre. Vlastne som vyzerala viac než dobre, vyzerala som skvelo.
***
,,No konečne ste tu, už som si myslel, že na vás zavolám FBI." zasmial sa Louis a s ním aj zbytok partie. ,, Stále ten vtipný Louis čo? Mal by si sa upokojiť, ak chceš aby ti dnes El dala." povedala som zhnusene a vkročila do klubu kde bolo plno ľudí. Jasné, veď je koniec školy. Našli sme si box, a všetci sa doň poskladali. ,, Idem pre vodku.Kto si dá?" spýtala som sa s iskričkami v očiach.
,, Ja, El, LIam určite.. Dan ty chceš whisky čo? Hmm Sophia vodku s džúsom a Niall džús." zasmial sa Louis. ,,Idem nato!" povedala som a už ma nebolo.
Objednala som to, čo mi Louis nadiktoval a pobrala sa späť k boxu. ,,Takže prvý prípitok dám ja. Pripíjam si na to, že sme úspešne ukončili strednú školu a aj na nový život na vysokej. Zvlášť si pripíjam na vás dvoch chrústi." pohárom som ukázala na El a Louisa.
Všetci sme zdvihli poháriky, a na jeden hlt ich do seba obrátili. Asi po piatom poháriku som bola uvoľnená a tancovala som na parkete aj s El, Dan a Sophiou. Potom sa k nám pridali aj nejaký chalani, no ja som potrebovala ďalší alkohol, a tak som odbehla k baru. ,, 2x vodku prosím." povedala som so širokým úsmevom. Zaplatila som a vracala sa späť k nášmu boxu.
,,Bella spomaľ.Domov ideš sama tak sa kroť!" povedal Louis so zamračeným výrazom.
,,A ty si môj otec, aby si ma poúčal o tom koľko mám piť alebo čo?" spýtala som sa nahnevane a naliala som prvý pohárik do seba.
,,Zvykaj si na to zlatíčko. Budeš ma mať ešte dlho na krku." zaškeril sa Louis a buchol do mňa.
,,Tak na to zabudni." povedala som a naliala do seba aj druhý pohárik. Mierne som sa zamračila, keď mi chladný alkohol tiekol dole krkom.
,,Princezná, ale teraz vážne. Spomaľ." povedal chrapľavý hlas, načo som sa hned otočila a srdce mi začalo biť 2-krát rýchlejšie ako predtým.
BINABASA MO ANG
End of Love
Fanfiction"Viem že som zlý človek Bella, a viem aj to že si ťa nezaslúžim, no som príliš sebecký nato, aby som sa ťa vzdal. Potrebujem ťa. Potrebujem malé dobro v mojom živote, pretože bez neho je tu veľa temnoty. Ty si to dobro, ktoré ja potrebujem Bell. Zos...