,,Naozaj už predo mnou nič netajíš?" spýtala som sa.
Zdalo sa mi to alebo Harry znervóznel.
Ešte dlho po tom, ako som sa ho na to spýtala mlčal. To ma len utvrdzovalo v tom, že ešte o ňom neviem všetko. PPohladila som ho po tvári, a usmiala sa na ňho aby sa upokojil. Videa som na ňom, že ho tá otázka dosť zaskočila.
,,Nemusíš mi to povedať hneď, no potrebujem to vedieťť. Nechcem sa s tebou upohádať." povedala som pokojne a pobozkala som ho.
,,Poviem ti to, no nie som na to ešte pripravený." povedal úplne bez emócii. Vzdychla som si a šla do kúpelne, kde som sa prezliekla do pyžama a spravila si večernú hygienu. Keď som sa vrátila späť do izby, Harry v nej už nebol. Šla som do obývačky a uvidela som tam spiaceho Louisa, no El nikde.Nechala som to tak a šla som späť do izby. Po chvílke ku mne prišla El a ľahla si ku mne do postele.
,,Vieš nad čím som rozmýšľala?" spýtala sa ma, no ja som len záporne pokrútila hlavou.
,,Obidvom by nám prospela nejaká párty bez chalanov." dodala a ja som sa usmiala.
,,Tak v tomto úplne súhlasím." zasmiala som sa a objala ju. ,,Ale Harrymu sa niečo také nebudepáčiť."dodala som smutne.
,,Nazveme to Pyžamová párty. A každý vie, že pyžamová párty sa koná doma na gauči a v pyžame."" zasmiala sa El a ja som sa k nej pridala.
,,Tento piatok to bude najlepšie. Bude to taká rozlúčka so slobodou, pred tým než sa úplne odovzdáš Tomlinsonovi." zasmiala som sa a El sa ku mne pridala.
,,Platí." povedala a vtisla mi pusu na líce. ,,Máš to na starosti." dodala a odišla preč. V tom do izby vošiel polonahý Harry a ľahol si ku mne do postele. Vtiahol si ma do náručia a pobozkal ma do vlasov. ,,Prepáč že som sa zachoval ako idiot." povedal a nadýchol sa.
,,To je v poriadku Harry. Dobrú noc." povedala som a uvelebila som sa v Harryho náručí.
,,Dobrú Bell." zachrapčal a o ničo na to začal pravidelne oddychovať, čo znamenalo že zaspal.Jasom spať nevedela. Stále mi v hlave bežala situácia, ako Harry zareagoval na moju otázku.Nechala som to už tak a zaspala som aj ja.
***********
Zobudila som sa na zvuk budíka. Pretrela som si oči a pozrela na spiaceho Harryho. Usmiala som sa a vstala som z postele. Dala som si rannú hygienu a potom som sa postavila pred svoju skriňu.Vonku sa už otepľovalo, tak som si obliekla úzke džínsy a nato dala košieľku, ktorú som si zapasala do nohavíc. Vzala som si tašku a prešla do kuchyne, kde už raňajkovala El.
,,Dobré." povedala som a naliala si čerstvú kávu.
,,Ahoj laska." povedala El a vyškerila sa na mňa.
,,Čo že si taká vysmiata?" spýtala som sa,keď som sa k nej posadila.
,,Bella ja...." zakoktala sa a zasmiala sa. ,,Ja... Som tehotná." dodala a znova sa usmiala.
,,No wau El to je super.Gratulujem." povedala som a vtiahla som si ju do náručia,
,,Kedy sa to stalo?" spýtala som sa.
,,Na nový rok. Ale ticho, nikomu ani muk. Zataľ to vieš len ty, ja a Louis."
,,A ja." povedal Harry, ktorý práve vychádzal z mojej izby.
,,A Harry." zopakovala podráždene El,čo som nechápala.
,,Idem El, ideš so mnou?" spýtala som sa a prešla som k Harrymu, ktorý mi vtisol pusu.
ESTÁS LEYENDO
End of Love
Fanfic"Viem že som zlý človek Bella, a viem aj to že si ťa nezaslúžim, no som príliš sebecký nato, aby som sa ťa vzdal. Potrebujem ťa. Potrebujem malé dobro v mojom živote, pretože bez neho je tu veľa temnoty. Ty si to dobro, ktoré ja potrebujem Bell. Zos...