Po namáhavom týždni, ktorý som tu v Paríži strávila, som sa konečne hodila na gauč v mojom novom byte, ktorý mám spoločne so Sam. Ani som si nemyslela, že práca modelky bude niečo také tvrdé. Nohy ma neskutočne bolia z tých opätkov, ktoré som musela mať zakaždým, keď som predstavovala nové šaty.Sam je na tom rovnako ako ja. A popravde sa jej ani nečudujem.
,,Bože zomieram." sykla Sam, načo som sa bolestne zasmiala.
,,Nemôžeš zomrieť. Máme pred sebou prvý víkend v Paríži. Chcem sa ísť pozrieť na Eiffelovú vežu. Ešte nikdy som ju nevidela z blízka." povedala som nadšene a zapla si notabook.
,,Tak to podnikneme zajtra, pretože dnes som naozaj mŕtva. Idem si ľahnúť, potom večer môžeme niekam skočiť." povedala Sam a pobozkala ma na líce.
,,Dobre sa vyspi." zasmiala som sa a začala si prezerať emaily.
Nebolo tam nič zaujímavé, až na email od Harryho. Bola som mierne prekvapená a šokovaná z toho, že sa mi ozval. Písal ho v pondelok, lenže ja som nemala čas mu odpisovať, a už vôbec nie si prezerať emaily.
Od: Harry Styles
Predmet: Ako sa ti darí?
Dátum: 1.9.2014
Komu: Isabella Greyová
Ahoj Bell, prepáč že ti píšem až tak neskoro, no bol som mimo mesta, tak som sa ti nemohol ozvať skôr. Ako sa ti darí? Počul som, že sa máš celkom fajn. Hovoril som s El, pretože som sa na teba pýtal. Nedoriešili sme nejaké záležitosti, a veľmi ma mrzí to, že som sa s tebou nerozlúčil. Som idiot, nemusíš mi to hovoriť. Dúfam že ešte stále ma miluješ, pretože ja teba veľmi, a nechcem o teba prísť.
Bola som mierne šokovaná z toho, čo mi tu napísal Harry. Je pravda že sa chcel rozísť, no neurobil to. Znamená to, že sme ešte stále spolu? Dúfam že to tak je. Ani neviem, či som za to šťastná alebo nie. Áno milujem Harryho, ale nebolo by lepšie, keby sme neboli spolu? Lenže to by sme už neboli ani kamaráti, čo dopustiť nemôžem.
Od: Isabella Greyová
Predmet: Skype
Dátum: 5.9.2014
Komu: Harry Styles
Ahoj Harry, mám sa tu celkom fajn, som rada že si sa mi ozval. Ako sa darí tebe? S Eleanor som volala naposledy v deň, keď si mi poslal tento e-mail, a odvtedy už nie sme v kontakte. Jednak na to nemám čas, a jednak ani ona nemá čas na dopisovanie. Mohli by sme niekedy povolať na SKYPE, pretože mi chýba tvoj hlas. Aj ja ťa milujem Hazz.
Neviem či sa mám tešiť z toho, že ma Harry miluje, alebo nenávidieť sa za to, že som mu napísala niečo také. Nemyslím si, že nám to vydrží dlho. Láska cez internet je to najhoršie čo môže byť. Ľudia si medzi sebou dopisujú, ale to je všetko čo môžu urobiť. Nemôžu počuť jeden druhého, nemôžu sa ho dotýkať, ani ho cítiť. Je to dosť nahovno, a osobne si myslím, že sa tento "internetový" vzťah čoskoro končí. Nikdy som si nemyslela, že budem takto na dne. Presne takto som sa naposledy cítila, keď som zistila, že Harry zomrel. Aj teraz sa tak cítim. Už len skutočnosť, že s ním nemôžem byť, ma zabíjala. Nedokázala som ani zaspať, bez toho, aby som si nevzala tabletku. Chýba mi, tak isto ako aj ostatní, no vybrala som si svoju kariéru namiesto niekoho, kto ma miluje. Je to takto správne?
Ani som si to neuvedomila, a začala som plakať. Slzy mi stekali dole po tvári, a vzlyky sa tiež dostavili načas.
,,Nie si tu. Nie si tu, keď ťa potrebujem." povedala som sama pre seba a začala vzlykať ešte viac. ,,Sama si za to môžem."
ESTÁS LEYENDO
End of Love
Fanfic"Viem že som zlý človek Bella, a viem aj to že si ťa nezaslúžim, no som príliš sebecký nato, aby som sa ťa vzdal. Potrebujem ťa. Potrebujem malé dobro v mojom živote, pretože bez neho je tu veľa temnoty. Ty si to dobro, ktoré ja potrebujem Bell. Zos...