*Bella*
Zobudila som sa so strašnou bolesťou hlavy. Na chvíľku som otvorila oči, no hneď som ich musela zavrieť, pretože miestnosť osvetľovalo ostré svetlo, ktoré nebolo boh vie ako príjemné. Posadila som sa a chytila si udreté miesto na hlave.
,,Au." sykla som, pričom som otvorila oči, a uvidela predo mnou stáť nejakého chlapca. Nemohol mať viac ako 25, tým som si mohla byť istá.
,,Konečne si hore. Ideme za pánom Hilfigerom. Chce sa s tebou porozprávať." povedal chala, a vytiahol ma hore na nohy.
Chvíľku trvalo, kým som si zvykla na svetlo, no potom to už bolo dobré. Išli sme pozdĺž dlhej chodby, no žiadne dvere som nevidela. Obzerala som sa všade kde som mohla, len aby som si zapamätala všetko, ak by som sa náhodou dostala k nejakému telefónu, ktorý by som mohla použiť na svoju záchranu.
Na konci chodby boli obrovské drevené dvere. Chlapec sa natiahol po kľúčke, ktorou následne otvoril dvere. Vošli sme do obrovskej miestnosti, v ktorej bol veľký stôl. Sedel za ním nejaký starší pán. Typovala som že to je ten pán Hilfiger.
,,Pane." oslovil ho chlapec, pričom on zodvihol hlavu a uprene na mňa hľadel.
,,Môžeš odísť." povedal Hilfiger, no nepatrilo to mne. ,,A ty sa prosím posaď, Isabella." dodal, a ukázal na stoličku, ktorá ležala pred jeho stolom.
Nesmelo som vykročila vpred, a posadila sa na starú kožennú stoličku. Opäť som sa porozliadla po celej miestnosti, no nič okrem veľkého stolu, tu nebolo.
,,Asi sa pýtaš, prečo si tu."
Neodpovedala som, len som na ňho hľadela. Nebudem sa tu rozprávať s nejakým mužom, len preto že som jeho zajatec.
,,Si Harryho priateľka že?"
Opäť som mu neodpovedala, len som na ňho škaredo pozrela.
,,Takže asi nebudeš odpovedať." povedal, pričom vzal do ruky nejaký mobil. Môj mobil.
,,To je tvoje že? Čo keby sme zavolali Harrymu? Možno sa poteší, že ťa bude počuť." povedal so slizkým úsmevom. Mobil dal na hlasný odposluch, čiže som ho mohla počuť aj ja.
Chvíľku to zvonilo, no potom sa ozval Harryho príjemný hlas, ktorý som už tak dlho nepočula.
Bell.
Aj tá je tu, no dlho nebude ak mi s tým tvojim parťákom nedáš to, čo je moje. ozval sa Hilfiger, a pritom sa zasmial.
Ak jej niečo spravíš ty skurvenec, neželaj si ma. Zabijem teba aj každého, komu na tebe záleží. počuť Harryho rozprávať o niečom takom bolo naozaj nepríjemné. Vedela som, že zabil človeka, no nie, že by to ešte raz dokázal.
Vieš čo je na tom najlepšie Harry? Že na mne nikomu nezáleží, takže sa mi nemáš čím vyhrážať.
A čo malá Gabriela? Každý deň sa pýta na mamu a ocka. Kto je jej matkou, keď ty si jej otcom? Nie je ťažké si to zistiť John. zasyčal Harry.
To nespravíš.
Nedaj mi dôvod, a nič sa jej nestane. povedal chladne Harry, a ťažko si vydýchol. Zrejme bol z toho nervózny.
,,Thomas!" zakričal Hilfiger, a pozrel na mňa.
Do miestnosti vkročil ten istý chalan, ktorý ma tu doniesol. Škaredo som na ňho pozrela, a tak isto aj na Hilfigera.
BINABASA MO ANG
End of Love
Fanfiction"Viem že som zlý človek Bella, a viem aj to že si ťa nezaslúžim, no som príliš sebecký nato, aby som sa ťa vzdal. Potrebujem ťa. Potrebujem malé dobro v mojom živote, pretože bez neho je tu veľa temnoty. Ty si to dobro, ktoré ja potrebujem Bell. Zos...