Milujem ťa princezná

658 27 0
                                    

,,Ja nikam nejdem." povedala som mrzuto a Gabriela na mňa vypleštila oči.

,,Čo to tu rozprávaš Bella? Máš na sebe tie najkrajšie šaty aké som kedy videla, najkrajšie a najsexi boty a ty mi povieš že nikam nejdeš? Poďme!!!" povedala prísne Gabriela. Postavila som sa a spoločne sme šli na ples. Ani ona, ani ja som nemala s kým ísť tak sme išli spolu. Justin príde na ples až neskôr a Harry? Harry je niekde s Bekou.

Keď sme prišli na ples, obrovská sála bola prekrásne ozdobená. Všade po stenách boli nalepené zimné vločky, a zo stropu vyseli modré vianočné gule. Je pravda, že Vianoce sú veľmi blízko, no s tou vianočnou výzdobou to prenali.

,,Je to tu nádherné." povedala som a usmiala sa na Gabrielu, ktorá pila už tretiu tekilu.

,,Hm.. uhh hej to je." povedala zamyslene a pozerala sa všade dookola.

,,On príde, neboj." povedala som a stisla jej rameno. Ona sa na mňa len pozrela, ako keby som vypustila z úst to najväčšie klamstvo. Očkom som prechádzala po ľuďoch, ktorí sa zabávali a tam som ho uvidela po boku s tou sukou.

,,Gabi, ja... ja chcem ísť preč." povedala som a postavila som sa.

,,Upokoj sa Bella. To že je tu dnes s ňou neznamená nič." povedala Gabriela a ukázala prstom na stoličku.

Znova som si sadla, a pozrela na kučeravého chalana v čiernom smokingu, ktorý mu neskutočne sekol. Pohľad sa nám stretol, no on hlavu hneď odvrátil. Snáď sa mu až tak nehnusím, či áno? Vo vrecku mi zavybroval mobil, ktorý prerušil moje rozmýšľanie.

Je čas. Ideme po El. Som pred sálou. Ideš?- Louis

Moje dýchanie sa zrýchlilo, a dlane sa mi začali potiť. ,,Bella si.. Si v pohode? Si nejaká bledá." povedala Gabriela.

,,Som v pohode. Musím ísť na vzduch." povedala som a obliekala si kabát.

,,Idem s tebou." povedala Gabriela a tiež sa postavila.

,,Nie, ja totižto.. Chcem byť sama." povedala som a rýchlim krokom som šla za Louisom. Keď ma uvidel, usmial sa.

,,Poďme na to." povedal a šli sme k jeho autu.

******

Zastali sme pred veľkým skladom, ktorý bol v úplnej tme. Ani v jednej miestnosti sa nesvietilo. Vyzula som si svoje lodičky, a obula si balerínky, ktoré som mala v kabelke.

,,Idem po ňu. Ty počkaj tu v aute." povedal Louis a vystúpil z auta. Ja som spravila to isté.

,,Tak počkaj Rómeo, ja idem s tebou." povedala som a Louis sa zamračil.

,,Bella dnu je viac ako 10 ozbrojených ľudí, ktorí sa nezľutujú nad nikým tak si sadni do toho auta a počkaj tu!" zasičal Louis potichu. ,,Ak sa do desiatich minút nevrátim, volaj Zaynovi." povedal a šiel ku sklade.

Ja som si sadla späť do auta, a stopla čas. Keď som videla, ako sa Louis dostal dnu, vydýchla som si a začala sa hrabať v jeho palubnej doske. Nenašla som však nič, čo by ma zabavilo. Vyzliekla som si kabát a hodila ho dozadu, na sedadlo. Pípol mobil, čo znamenalo že už prešlo 10 minút.  Odomkla som mobil a poslala Zaynovi správu. Bolo mi hrozne teplo, tak som vystúpila z auta, a dýchala čerstvý večerný vzduch. Zrazu som zazrela dvoch mužov, stojacich pri dverách skladu, cez ktoré vošiel Louis. Rýchlo som sa schovala za auto a pozorovala ich. Chvíľku tam stáli a potom odišli. Na nič som nečakala, a vybrala som sa za Louisom, pretože táto ulica ma desila viac ako ten sklad.

End of LoveTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon