Už je to týždeň, čo tu starká nie je. Dozvedela som sa, že sa Harry rozišiel so Sophiou. Presne na jej narodeniny. Chudinka. Odkedy som mu povedala, že nechcem nič viac ako len kamarátstvo, sa mi vyhýba a nedvíha mi telefón. Viem, že mi povedal, že on so mnou kamarát byť nechce, no myslela som si že príjme aspoň to, keď už nič. Zvonenie telefónu jasne prerušilo moje premýšľanie nad Harrym.
Bella. zvrieskla do telefónu Beka a ja som len vyplašene otvorila oči.
Trochu tichšie. Myslím že ťa počuli aj susedia. zasmiala som sa do telefónu.
Dnes je piatok.
Ale to ja viem.
Ide sa piť.
No ja ti neviem... povedala som a robila sa že premýšľam nad odpoveďou, aj keď som ísť nechcela.
Isabella Greyová. Mám meniny takže sa ide piť a ty tam nebudeš chýbať. O siedmej v Ródeu. A opováž sa neprísť. povedala Beka výhražným hlasom.
Budem tam ako na koni. povedala som s úsmevom a zložila hovor.
A teraz prichádza tá horšia časť. Čo si oblečiem?
Podišla som pred skriňu a začala vyhadzovať všetky šaty, ktoré doma mám. Nie, nie, nie, nie, nie tie som mala minule, nie, nie, a nie. Bože neznášam toto vyberanie oblečenia na poslednú chvíľu.
Pred skriňou som strávila tri hodiny, a to je na mňa naozaj veľa. Vybrala som si priesvitnú blúzku, a čiernu úzku sukňu. K tomu som si vzala sandále a vyzerala som ako modelka. Jemne som sa nalíčila, a ústa som si pretrela červeným rúžom. Vlasy som si prečesala prstami a šla do Ródea.
Ródeo je nový podnik v meste, ktorý otvorili len nedávno. Beka tam už párkrát bola, a vravela, že tam je super. A ona keď dačo povie, tak to tak aj je.
Vošla som dnu do klubu, a už z diaľky na mňa mávali chalani. Predierala som sa davom ľudí, až som nakoniec zastala pri preplnenom boxe.
,,Ahojte." povedala som s úsmevom a posadila sa vedľa El.
Všetci ma jednohlasne odzdravili, a ďalej sa venovali rozhovorom, ktoré mali načaté.
,,Ako sa má malá Stella?" spýtala som sa El, načo som upútala jej pozornosť.
,,Má sa fajn. Len jej chýbaš." povedala El a objala ma okolo pliec.
Po asi štvrtom kole tequili, som sa rozhodla, že ďalšie platím ja. Prešla som k baru, a posadila sa na stoličku.
,,4-krát tequila." povedala som podnapitým hlasom barmanovi, ktorý súhlasne prikívol a šiel mi to naservírovať. Aké vtipné. Nie naservírovať, ved jedlo sa servíruje, bože ja som sprostá.
,,Tak teba som tu dnes vôbec nečakal." povedal chrapľavý hlas napravo odomňa, načo som sa zamračila.
,,Harry." povedala som a jeho úsmev sa rozšíril ešte viac.
,,Čo tu robíš? A takto oblečená?"spýtal sa a celú si ma premeriaval.
,,Prišla som sa zabaviť." povedala som sucho.
,,Alebo si prišla baliť nejakých sukničkárov. Že je to tak?" zaškeril sa.
,,Nie." povedala som jednoducho a odvrátila od neho zrak.
,,No ták Bella odviaž sa. Ja viem že ti ide len o sex. Keď som tu nebol, stala sa z teba riadna dračica. Počul som o tom."
,,To ťa vôbec nemusí zaujímať."
CZYTASZ
End of Love
Fanfiction"Viem že som zlý človek Bella, a viem aj to že si ťa nezaslúžim, no som príliš sebecký nato, aby som sa ťa vzdal. Potrebujem ťa. Potrebujem malé dobro v mojom živote, pretože bez neho je tu veľa temnoty. Ty si to dobro, ktoré ja potrebujem Bell. Zos...