Čo ak El stále žije?

637 30 0
                                    

Sedela som na gauči, a pozerala telku. Harry sa mi celý deň neozval, takže asi mal niečo súrne. Nevolala som mu. Neobťažovala som sa. Vybrala som si z chladničky jogurt a znova sa posadila na gauč. V tom niekto zaklopal na dvere. Šla som otvoriť, a naskytol sa mi pohľad na zmoknutého Justina. Usmiala som sa nad jeho výrazom.

,,Ahoj Justin, poď ďalej." povedala som a úsmev mi z tváre nemyzol.

,,Prepáč, že som ti sem tak vtrhol Bella ja... len som... potrebujem sa porozprávať." povedal nervózne. Posadili sme sa na gauč a on začal: ,,Už skôr som sa rozišiel so svojou priateľkou, lebo ma podvádzala... A chcel som... No vieš, ja som sa tak trocha zaľúbil do Gabrieli. Ale bojím sa.. Bojím sa, že aj na nej sa popálim tak, ako som sa popálil na Alex."

,,Nooo, Justin Gabriela určite nie je taká ako Alex. Ona by ti neublížila, viem to. Poznám ju už dosť dlho." povedala som a on sa na chvíľku usmial.

,,Vieš ja.. Stratil som už veľa ľudí, ktorích som ľúbil, a nechcem aby tak skončila aj Gabriela." povedal sklesnuto a ja som nevedela čo povedať.

,,Vieš Justin, nehŕň sa do vzťahu s Gabrielou príliš rýchlo. Najprv sa poriadne spoznajte, skamaráťte, a keď si už budeš istý, že je tá pravá, tak nečakaj a pobozkaj ju." povedala som veselo načo sa on usmial.

,,Máš pravdu Bella, presne to aj spravím." povedal a znova sa usmial. ,,Dáš si čaj, kávu alebo čokoládu?" zasmiala som sa a on tiež.

,,Čaj postačí, ďakujem." povedal a ja som už šla do kuchyne pripraviť čaj. Posadil sa na barovú stoličku, a s úsmevom ma pozoroval.

,,Nečum tak na mňa. Budem sa červenať." povedala som a on sa zasmial.

,,Presne o to mi ide Greyová." zasmial sa a ja som sa zamračila.

,,Je tu niečo, čo by si mala vedieť." povedal a ja som ostala v šoku, z toho čo mi povie.

,,SI super." zakričal a ja som si vydýchla. Buchla som ho po ramene, načo sa zatváril urazene a nahodil poker face.

,,To bolelo." povedal a začal ironicky plakať. Zasmiala som sa nad jeho gestom, a podala mu čaj.

********

Keď Justin odišiel, bolo už dosť neskoro, tak som si šla dať sprchu a potom som zaľahla do teplej postele. Vonku silno pršalo, a bola búrka. Zavrela som oči, a blúdila vo svojich snoch.

,,El prestaň prosím ťa. Sama dobre vieš, že to nie je pravda." povedala som s úsmevom, načo sa ona zachmúrila.

,,Greyová neštvi ma! Povedala som ti, že nie som tehotná, tak zo mňa nerob blbú!" zapišťala a ja som vybuchla do veľkého smiechu. Podišla som k nej a silno ju objala.

,,Mali by ste si s Tomlinsonom dávať väčší pozor. Ani sa nenazdám a budem tetuška." zaškerila som sa a El mi vtisla bozk na líce. ,, Bola by si tá najlepšia teta na svete." povedala s úsmevom a mne sa z očí spustili slzy.

Zobudila som sa nato, že som spadla z postele. Celé oči som mala premočené, čo znamenalo že som plakala. Nie len v sne, ale aj v skutočnosti. El mi strašne chýbala. Pozrela som sa na hodinky, a bolo niečo po desiatej. Urobila som si rannú hygienu, a obliekla sa. Vzala som si tašku, a šla do školy. Cestou ku mne pribehol Niall, a ruku si prehodil cez moje rameno.

,,Čau krpaňa, tak čo ako sa máš?" spýtal sa vysmiato. Aspoň že on mal dobrú náladu.

,,Nie som krpaňa. Meriam 165 a to je podľa mňa dosť." povedala som nahnevane, a jeho úsmev sa ešte viac rozšíril.

End of LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora