Zobudila som sa na zvuk kávovara. Posadila som sa na posteľ a usmiala sa na spiaceho Harryho vedľa mňa. Pomaly som sa postavila a šla do kuchyne. Pri stole sedel Justin a El s vysmiatym Louisom.
,,Dobré." povedala som a naliala som si do pohára čaj.
,, Bella..." povedala El a ukázala na moje telo. Stála som tam len v spodnom prádle. Rýchlo som utekala do izby, a natiahla som si na seba Harryho dlhé tričko. Keď som sa vrátila naspäť, všetci sa na mňa usmievali.
,,Dobré." povedala El s Louisom jednohlasne.
,,Bella ja... Chcem sa ti poďakovať že si ma tu cez noc nechala. Ani neviem čo to do mňa vošlo." povedal Justin a postavil sa. Ja som sa na ňho usmiala a obajala som ho. Ani neviem prečo.
,,To je v pohode Justin. Kedykoľvek, keď sa budeš chcieť pozorprávať stačí zavolať." povedala som a on sa usmial.
,,Ehm, ehm." zakašľal Harry, načo som od Justina hneď odskočila. ,,Neruším tak náhodou?"
,,Ja už pôjdem." povedal Justin a zobral si sveter.
,,Tak to by si mal Bieber!" povedal naštvane Harry, a pritiahol si ma k sebe.
,,Harry prestaň." odtisla som ho od seba a šla som odprevadiť Justina.
,,Prepáč mi to. Je trochu žiarlivý." usmiala som sa na ňho, no on nemal na tvári žiadne emócie.
,,Vedel som, že to tak dopadne Bella. Odsudzujeme sa. Takto to byť nemalo." povedal a v očiach sa mu mihli iskričky.
,,Justin sme priatelia. Tí najlepší." povedala som s úsmevom, no on nereagoval.
,,Maj sa Bella, a ešte raz ďakujem." povedal a odišiel.
Vrátila som sa späť do kuchyne, a nemohla som si nevšimnúť Harryho zamračený pohľad.
,,Čo to bolo Bella?" spýtal sa, no ja som ho ignorovala a šla som do svojej izby. Ľahla som si na posteľ a začala premýšľať. Nechcem Justina stratiť už len z dôvodu, že ho mám veľmi rada. Dá sa s ním normálne porozprávať. Ale nechcem stratiť ani Harryho. Čo by som potom bez neho robila? Je pravda, že sa správa ako žiarlivý pubertiak, no neberiem mu to. AJ mne vadí, keď ho vidím v prítomnosti inej. Moje premýšľanie vyrušilo klopanie na dvere, a neskôr náhly nával na pravej strane postele. Zodvihla som hlavu, a uvidela som Harryho s úsmevom.
,, Choď preč Harry, chcem byť chvíľku sama." povedala som, no on to ignoroval a ľahol si na mňa.
,,Nikam nejdem princezná. Chcem si to raz a navždy vysvetliť." povedal už odmerane.
,,Čo si chceš akože vysvetľovať Harry?" spýtala som sa.
,,Bella nemôžeš sa stretávať aj s Bieberom aj so mnou." povedal Harry a ja som sa zarazila. Tak on si naozaj myslí že ja idem po Justinovi?
,,Justin je môj kamarát." povedala som odmerane, čo si všimol.
,,Tak už nebude." povedal a postavil sa.
,,Čo si to povedal?" spýtala som sa, a pozorovala Harryho, ktorý mi neodpovedal. ,,Čo si to kurva povedal Harry? Ty nemáš žiadne právo na to, aby si mi zakazoval, s kým sa mám priateliť a s kým nie!!" zakričala som.
,,Bella ja sa tu s tebou o tomto naťahovať nebudem. Povedal som že s ním sa stretávať nebudeš."
,,A ak budem tak čo?" spýtala som sa provokačne.
,,Tak potom..." odmlčal sa a zatváril sa vážne. ,, Bella pozri čo s nami ten chalan robí. Ničí to, čo sme si spoločne vybudovali. Ja nechcem žiť bez teba." povedal a objal ma.
,,Harry Justin je môj kamarát či sa ti to páči alebo nie. Aj naďalej sa s ním budem stretávať!" povedala som a on zo mňa stiahol jeho tričko.
,,Fajn ako chceš." povedal a odišiel.
Tak toto si posral Styles. Ty nemáš žiadne právo rozhodovať o tom, s kým sa budem kamarátiť a s kým nie. Ach bože ako ja toto nenávidím. Už asi pridlho sme fungovali bez hádky. Vošla som do kúpelne, a dala si horúcu sprchu. Bolo niečo po desiatej. O jedenástej mám prednášku z biológie, tak by som si mala pohnúť. Vonku bolo dosť chladno. Včera dokonca aj snežilo, no len tak mierne. Teším sa na Vianoce. Vrátim sa domov za ockom. Obliekla som si kabát a vybrala sa na prednášku.
*********
,,Ako každoročne, aj tento rok bude Vianočný ples s názvom ZIMNÁ RUŽA. Prihlásiť sa môžete aj u mňa." povedal pán George a ja som sa usmiala. Na vianočný ples môžu ísť len žiaci našej vysokej, čo je podľa mňa dosť blbé. Ale aj tak tam určite pôjdem. Usmiala som sa na Justina, ktorý pohľad upieral na mňa. On sa usmial tiež, no hneď zrak odvrátil.
Po hodine
,,Hej Justin počkáj." zakričala som na Justina, ktorý sa niekam ponáhľal.
,,Jee Bella ahoj." povedal a usmial sa.
,,Ja len že.. Ideš na ten ples?" spýtala som sa.
,,No rozmýšľal som, že tam pôjdem. Chceš ísť so mnou?" spýtal sa a ja som sa usmiala.
,,Rada pôjdem." povedala som ešte stále s úsmevom. Justin sa ku mne priblížil a objal ma.
,,Nechcem aby si si myslela že som v pohode. Nie som. Ja.. myslel som si že sa už s tým kreténom viac do kopy nedáš, no mýlil som sa. On nie je ten pravý pre teba Bella. Nehovorím, že ja som, no on si ťa nezaslúži." pošepkal mi do ucha a odtiahol sa odo mňa. Potom mi vtisol bozk na líce a usmial sa.
,,Nepribližuj sa k nej!" zakričal niekto za mnou. Harry, ako inak.
,,Vidíme sa Bella." povedal Justin a odišiel.
,,To si zo mňa robíš srandu." povedal Harry odmerane, a pozeral sa za Justinom.
,,Nemám náladu sa s tebou hádať Harry." povedala som a vybrala sa na odchod, no jeho ruka ma zastavila.
,,Bella ja ťa milujem. Kurva ja ťa tak veľmi milujem, že sa neviem ovládať. Prišiel som sa ti ospravedlniť. Prepáč mi za to, ako som sa správal, no ja sa s tebou nemienim deliť!" povedal naštvane.
,,Harry nikdy by som ti neublížila." povedala som a pobozkala som ho. On mi bozk opätoval.
,,Nikdy." zopakoval moje slová a usmial sa.
,,Tak holubičky sú už zase spolu. Vyhrala som." zakričala El a hodila sa mi okolo krku.
,,Čo si vyhrala?" pozrela som na ňu nechápavo, načo sa jej úsmev ešte viac rozšíril.
,,S Louisom sme sa stavili o to, že ako dlho sa na seba budete hnevať. Louis povedal že celý deň a ja len že pár hodín a vyhralaaaa som." zakričala mi do ucha, načo sa Harry zasmial.
,,Poďme niekam." pošepkal mi Harry a vyvliekol ma s Eleanorinho objatia.
,,Vidíme sa večer." zakričala som, keď som už nastupovala do auta.
,,Dnes sa tvoje sny stanú skutočnosťou." povedal Harry a vyrazil od školy.
,,O čom to trepeš Styles?" spýtala som sa nechápavo.
,,Dáme sex v aute?"
New :D nudná no ďalšia bude zaujímavá ako ste si moli všinnúť na konci tejto :D:DD:D:D OPE YOU LIKE IT :D
ESTÁS LEYENDO
End of Love
Fanfic"Viem že som zlý človek Bella, a viem aj to že si ťa nezaslúžim, no som príliš sebecký nato, aby som sa ťa vzdal. Potrebujem ťa. Potrebujem malé dobro v mojom živote, pretože bez neho je tu veľa temnoty. Ty si to dobro, ktoré ja potrebujem Bell. Zos...