Sedela som u El na gauči, a pozerala na zvedavé pohľady ľudí, v miestnosti.
,,Prečo si mi nezavolala hneď ako ťa požidal o ruku?" spýtala sa naštvane El, a pozrela na Beku ktorá mierne prikivovala hlavou.
,,Ak by som ti zavolala, tak by si si hneď vymazala moje číslo."
,,To by nepomohlo, viem ho naspamäť." zasmiala sa El, a ja som sa k nej pridala.
,,Nemyslíš si, že je to skoro? Na taký veľký krok?" spýtal sa Justin, a tým upútal moju pozornosť.
,,Nemyslím si to. Ľúbime sa, takže v tom nevidím žiaden háčik."
,,No len či on miluje teba, tak veľmi ako ty jeho." povedal Justin a ja som sa nad jeho slovami mierne zamračila.
,,Nechcem počuť ani jednu zlú narážku na Harryho." povedala som dosť nahlas nato, aby to všetci počuli.
,,No ták ľudia, veď aj ja s Eleanor sme sa príliš skoro zasnúbili, a hneď nato aj vzali, tak prečo si myslíte, že je pre Bellu ešte skoro?" spýtal sa Louis.
,,Má pred sebou ešte školu."
,,Ak otehotnie, nebude ju môcť dokončiť."
,,Harry nie je ten pravý pre ňu."
,,Už od začiatku nepodporujem tento vzťah."
Pozerala som na nich s otvorenými ústami. Vedela som že to takto dopadne.
,,Nikdy som v Bellinej spoločnosti nevidel chalana, ktorý ju miloval tak veľmi ako Harry"
,,Louis prestaň ho obraňovať!" povedala naštvane El a postavila sa.
,,Čo ti zas doriti vadí El? Konečne som šťastná a ty to nevieš pochopiť. Odchádzam." povedala som naštvane a prešla k dverám, ktoré som následne otvorila, a vybehla z budovy ako neriadená strela.
Tak oni mi chcú hovoriť, kto je pre mňa ten pravý? Oni mi život dirigovať nebudú. Sú to moji priatelia, no v tomto ich podporovať a poslúchať určite nebudem. Bola som naštvaná, no zároveň taká smutná z toho, že moji vlastný priatelia mi neprajú vzťah s Harrym.
Zaklopala som na dvere, ktoré následne otvoril kučeravý chalan s úsmevom len pre mňa.
,,Bell." zachrapčal a vrhol sa mi na pery.
,,Ahoj Harry." zasmiala som sa a vošli sme dnu do bytu. Posadili sme sa na gauč, a Harry sa na mňa začal vyškierať.
,,Dnes si nejaká tichá. To sa nestáva často." zasmial sa, a ja s ním.
,,Bola som u El, a boli tak skoro všetci moji "priatelia"." povedala som ironicky.
,,Čo sa stalo?"
,,Oni.. Im vôbec nezáleží na mojom šťastí."
,,Nemajú ma radi,že?" spýtal sa našťvane.
,,Nie žeby ťa nemali radi, len povedali, že nepodporujú tento vzťah. Louis ťa náhodou obraňoval." zasmiala som sa a Harry so mnou. ,,Milujem ťa a nevzdám sa ťa, aj keby som mala o nich prísť."
,,To rád počujem Bell, lenže ja nechcem byť dôvodom toho, že stratíš kamarátov."
,,Ak sú to naozajstní kamaráti, tak ma neopustia." povedala som, a ľahla s na Harryho hruď.
Posledný čas mi spríjemňoval dni, ktoré boli dosť nahovno. On bol dôvodom, pre ktorý som ešte stále tu v tom zasranom New Yorku.
,,Neopustia ťa."povedal a pobozkal ma do vlasov.
VOCÊ ESTÁ LENDO
End of Love
Fanfic"Viem že som zlý človek Bella, a viem aj to že si ťa nezaslúžim, no som príliš sebecký nato, aby som sa ťa vzdal. Potrebujem ťa. Potrebujem malé dobro v mojom živote, pretože bez neho je tu veľa temnoty. Ty si to dobro, ktoré ja potrebujem Bell. Zos...