Mom!Bella is here.

365 21 2
                                    

Netúžim sa stretnúť so ženou, ktorá ma dokázala len tak opustiť, a nájsť si za mňa náhradu. zasyčala som, načo si on len vzdychol.

Bolo to pre tvoje dobro Isabella. Prečo to nemôžeš pochopiť?

Billy je pre mňa lepším otcom, a vždy je moja lepšia voľba. Nazval si ma sukou, a chceš ma zabiť. Naozaj si myslíš, že niečo  také sa dá odpustiť?

Nikdy by som ti nedokázal ublížiť.

To som videla. jeho slová ma nijak neboleli. Vedela som že klame, a že bude klamať až dovtedy, pokiaľ sa nevzdám Harryho, čo samozrejme nespravím.

Nechci aby som spravil niečo, za čo ma budeš nenávidieť.

Ja ťa nenávidím už teraz.

Zrušila som hovor, a hneď nato vypla mobil. Posadila som sa na gauč, a začala plakať. To má vážne potrebu mi takto ubližovať? Svojej vlastnej dcére? Prečo to do riti robí?

,,Bella? Si v poriadku?"

,,Hej, hej som." odpovedala som jednoducho, a utrela si oči.

,,Možno si myslíš že sa správam ako decko no ja.."

,,Nie Sam to si nemyslím. Ver mi. Prežívala som to isté. Úplne som sa kvôli tomu zrútila, a nevedela som sa dostať do svojej kože. Bola som niekým, kým som byť nechcela. Človekom, ktorého som sa najviac obávala." nadýchla som sa, a opäť si utrela oči. ,,Ja viem že to bolí, no život ide ďalej, či už s ním alebo bez neho." dodala som, a objala ju. Viem že to bolo to, čo teraz potrebovala.

,,Neviem si predstaviť, žeby vedľa mňa mal sedieť niekto iný než ty."

,,To ani ja nie, lenže ja.." odmlčala som sa, a pohladila Sam po chrbte. ,,Musím odísť."

,,Č-Č-o?" zakoktala sa Sam, a pozrela mi do očí. ,,Nemôžeš ma opustiť." vzlykla.

,,Ja viem že nemôžem, ale musím."

,,Chcem ísť s tebou!"

,,Nie, to nie je dobrý nápad."

,,Bella konečne som po rokoch našla človeka s ktorým si takto rozumiem. Nenechám ťa odísť. Si moja najlepšia priateľka, a tak to aj zostane." jej slová ma zahriali pri srdci, no neviem či to nebude riskantné, ak pôjde s nami. Či ju len nedostanem do nebezpečenstva. Neprežila by som to, ak by som prišla o niekoho ďalšieho. 

,,Nie." odpovedala som sucho, aj keď som vedela, že ma nebude počúvať.

,,Toto mi nemôžeš zakázať." povedala, a postavila sa z gauča.

,,Kam ideš?" spýtala som sa nechápavo, čo ju rozosmialo. Čo na tom bolo do riti vtipné?

,,Idem sa pobaliť Isabella." 

Len som si vzdychla, a zaborila si hlavu do vankúša, do ktorého som následne zavrčala. Prečo ma nepočúva? Nepovedala som jej o Hilfigerovi, ani o tom, v čom Harry ide, a prečo Liam zomrel, no neustála by to. Viem že jej klamem, no takto to je lepšie.

New York

,,Vážne ti nevadí, že tu nejaký čas pobudnem aj ja? Veď predsa je to tvoj byt, a chceš mať súkromie a.."

,,Nie Sam naozaj mi to nebude vadiť. Navyše je tu veľa izieb takže nevidím problém, prečo by si tu aj nemohla ostať." prerušil ju Harry, a následne na ňu žmurkol.

,,Vďaka." odpovedala Sam jednoducho, a posadila sa na posteľ.

,,Viem že ti chýba."

,,Ani nevieš ako veľmi." vzlykla, a pozrela na mňa.

End of LoveTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon