Again

374 23 2
                                    

Vošli sme do rozpadajúcej sa chatrče, kde sme mali nájsť balíček prachov, ktoré sme mali dať Jackovi. Lenže tu žiadne skurvené prachy neboli, čo znamená že protivníci nám ich zadarmo nedajú. Pomaly som otvoril dvere, a omrkol čo sa v tejto miestnosti vlastne deje. Na starom roztrhanom gauči sedeli nejakí dvaja magori. Perfektná šanca na útok.

,,Zaútočíme na nich. Hlavne nestrieľaj Liam!"

,,Čo ak budú chcieť zastreliť oni mňa?" spýtal sa nedočkavo Liam, nad čím som len pokrútil očami.

,,Neprišli sme tu kurva zabíjať, tak sa vzchop."

,,Veď dobre, dobre. Poďme."

Následne sme vnikli do miestnosti, a obkľúčili tých dvoch parchantov.

,,Poslal nás Jack. Kde má svoje prachy."

,,Že kde má svoje prachy, kurva." zasmial sa jeden z nich. Nemal som náladu si tu špiniť ruky s takými ako sú oni. Strelil som mu cez hubu, načo on len zastonal.

,,Dvakrát sa pýtať nebudeme cukríčky." zasmial sa Liam, a ja som musel tiež. Už len preto, lebo ich oslovil ako keby bol teplý.

,,Na stole vy úbožiaci."

Schmatol som balíček prachov zo stola, a spokojne s úsmevom sme mohli odísť.

,,Zabite ich." zakričal jeden z nich, a do miestnosti sa navalili ďalší dvaja.

,,Harold." povedal Liam, čím upútal moju pozornosť. ,,Strieľaj kurva!"

V miestnosti sa začala "vojna". Aj keď som povedal, že strieľať nebudem, musel som. Bojoval som o svoj život. Až keď som zastrelil nejakého muža, valiaceho sa na mňa, pochopil som, že by sme mali odísť. V miestnosti bolo razom ticho. Sledoval som mŕtvych ľudí, ktorý sa váľali po zemi. Všetkých mal na svedomí Liam, no ja som upriamil svoj pohľad na muža, ktorý mal okolo krku obviazaný náhrdelník, s fotkou malého dievčatka. Predpokladám že to je jeho dcérka. Mohla mať okolo dvoch-troch rokov. A ja som ho zabil. Zabil som jej otca, a pritom som sľúbil Belle, že to už nikdy neurobím.

*********

S Liamom sme sa dovalili do Jackovej vily tu v Paríži presne na čas. Ani som si nevšimol že Liama postrelili. Nejak som na to nebral ohľad, pretože som stále myslel na toho muža, ktorého som zabil.  Hnev vo mne stúpal, a bol čoraz väčší a väčší.

,,Tak tu ste chlapci." zaškeril sa na mňa Jack, a potom svoju pozornosť upriamil na Liama. ,,Ošetrite ho niekto. Nechcem aby mi tu vykrvácal." dodal, pričom na ňho pozrel ako na nejakú špinu.

,,Tu máš tie svoje špinavé peniaze. Ja s tým už nechcem mať nič spoločné." zasyčal som, a hodil na ňho tie jeho prachy.

,,Hou, hou Styles, teraz nemôžeš vycúvať. Povedal som ti že do konca roka si môj, takže to nemeň."

,,Žiadne do konca roka Jack. Zabil som človeka. Zabil som otca nejakého malého dievčatka. Nemôžem to už robiť."

,,Aj tak z nej bude kurva tak to nerieš." odfrkol, a posadil sa na gauč.

,,Končím." povedal som, a vybral sa ku dverám, no v tom momente ma zastavili jeho slová, ktoré mi vbili do uší.

,,Asi si dám zastávku pri Belle."

,,Jej sa kurva ani nedotkneš." vyhŕkol som na ňho.

,,Nedaj mi dôvod, a nič sa jej nestane."

,,Nemôžeš ma vydierať Jack." zasmial som sa, no on sa tváril úplne vážne.

,,Tik-Tak Styles."

End of LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora