Without friend

331 23 3
                                    

,,Harry prestaň!" zvrieskla som na celý byt, načo som upútala Harryho pozornosť. Pustil Christiana, ktorý sa len tak-tak postavil na nohy, a uprene na mňa pozeral, a čakal čo poviem. ,,Harry to nebol on."

,,A kto to kurva bol? Spravila si si to snáď sama alebo čo?" spýtal sa naštvane, načo som len vzdychla, a prešla ku Christianovi, ktorého som pohladila po tvári. Z veľkou nechuťou, ale musela som spraviť niečo, aby som ochránila Harryho.

,,Sme spolu. Prečo by ma bil?" zasmiala som sa, a pozrela na Sam, ktorá ma prepaľovala pohľadom.

Harry sa naštvane pozrel najprv na mňa a potom na Christiana.  Vzal si mikinu a odišiel preč z bytu. 

,,Idem za ním, aby niečo nevyviedol." povedal  po chvíli Liam a pobozkal Sam na čelo.

Ja som si opäť len vzdychla a pozrela na Christiana, ktorý sa tváril celkom pokojne. ,,Niečo som ti povedal." prehovoril  a strčil mi prameň vlasov za ucho. ,,A ty si ma nepočúvla."

,,N-Nepovedala som to nikomu. P-Prisahám." povedala som koktavo, načo sa zasmial.

,,Obleč sa. Odchádzame."

,,Nemôžem odísť. Zajtra odlietame do New Yorku, na módnu prehliadku, a letí nám to skoro ráno. Navyše som unavená." povedala som.

,,Opäť si ma nepočúvala Isabella. Ja som sa to nepýtal." prehovoril a strčil ma do mojej izby. ,,Máš  5 minút."

Zabuchol dvere, načo som si vzdychla, a ľahla si na posteľ. Nechcem s ním odísť, ale on je tu. ČO mám doriti spraviť, aby odišiel bezo mňa? Zrejme  sa už nedá robiť nič. Postavila som sa z postele, a obliekla si úzke džínsy a hrubý sveter. Kufor, ktorý som mala nachystaný už do New Yorku, som si položila k dverám, aby som stihla lietadlo. Vzala som si kabelku, a šla sa obuť.

,,Znova ťa zmláti." prehovorila tichým hlasom Sam.

,,Nezmláti." povedala som s úsmevom, no moje vnútro kričalo o pomoc.

,,Vieš čo som ti povedala." povedala výhražným hlasom, a objala ma.

Len som si vzdychla, a vybrala sa dole k autu, pri ktorom už stál Christian.  Bez slova som nastúpila, a zapla si pás.

Cesta netrvala dlho, keďže Christian býval po blíž môjho bytu.  Mlčky som vystúpila, a šla k výťahu. Po chvíľke prišiel aj Christian a opäť ma pritlačil o výťah. Prilepil sa mi na pery, no ja som s nimi ani nepohla.

,,Spolupracuj!" zavrčal.

S veľkou nechuťou som sa začala obtierať o jeho pery, tak ako sa on obtieral o tie moje. Rukou mi zašiel pod tričko, a prešiel mi ňou na prsník, ktorý následne stlačil. Hnusilo sa mi to. Keď som si predstavila, že jeho ruky blúdili po mojom tele.. Chcelo sa mi vracať. Po chvíľke sa odtiahol a zahľadel sa mi do očí. V jeho očiach panovalo veľké sklamanie a smútok. Vedela som, že mu niekto ublížil, a preto je taký, aký je. Chcela som zistiť, kto mu ublížil, lenže neumožnil mi to. Opäť  ma začal bozkávať, až sa mi napokon zahryzol do pery, načo som zakňučala. Cítila som v ústach železnú chuť, čím som len prišla na to, že ma uhryzol naozaj silno.

Dvere od výťahu sa otvorili, načo som si opäť vzdychla, a šla do obývačky, kde som sa posadila na gauč.

,,Neposlúchaš ma Isabella." prehovoril Christian plynulo, načo som len prevrátila očami. ,,A ani mi neodpovedáš. Budeme musieť zaviesť nejaké pravidla."

,,Pravidlá? Ty si sa už načisto zbláznil. Ani neviem prečo tu vlastne s tebou som, keď viem, že Harry sa o seba dokáže postarať aj sám." povedala som naštvane a šla k dverám.

End of LoveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz