Last Epilog

608 31 9
                                    

Všetko je to len o šťastí. Všetko závisí len od toho, ako si vybudujeme vlastný život, a od toho, ako ho prežijeme. Nikto nie je dokonalý, to je síce pravda, no pre mňa bola Isabella Greyová najdokonalejším človekom, na tomto skurvenom svete. Človek si vlastne ani neuvedomí, čo má, až pokiaľ to nestratí. Nie som na takéto sračky, no smrť Belly ma vzala. Jej smrť vzala vlastne každého. Priniesla do môjho života svetlo. Ponúkla mi večnosť, a naučila ma milovať. Aj keď s chybami, no miloval som prvýkrát, a aj poslednýkrát. Možno som bol zlým človekom, no len Bella mi ukázala, čo je to šťastie. Čo je to láska. Čo sú to city, ktoré som ja nikdy nikomu neprejavoval. Najlepšia vec, aká sa v mojom mizernom živote mohla stať, bola tá, že sa do mňa zaľúbilo jedno výnimočné dievča. Dievča, ktoré mi zmenilo celý môj život úplne od začiatku. Len vďaka nej, som cítil, že naozaj žijem. Len vďaka nej, neboli všetky moje dni zrátané, a plné utrpenia.

,,Harry?" ozvalo sa za mnou, no nevnímal som to. Posledné dni som myslel len na to, ako to bude ďalej. Ako pôjde môj život ďalej. Ako môže vlastne môj život ísť ďalej, keď Bella bola môj život?

,,Harry, prosím."

Držal som v ruke Bellinu fotku, a slzy mi nezastaviteľne stekali po tvári. Cítim sa ako nejaký buzerant, čo plače za to, že ho opustil jeho priateľ. Lenže aj chlapi majú city, a presne ja medzi nich patrím. Dnes je to presne rok čo tu Bella nie je. Najhorší rok v mojom skurvenom živote. Ostal som trčať tu v tomto zapadákove ala New York, no nedokázal som ju opustiť. Aj keď je niekoľko metrov pod zemou, nebol jediný deň, kedy som za ňou nebol. Ani jeden skurvený deň som nezmeškal to, že by som na jej hrob nepoložil sviečku.

,,Harry, musíme už ísť. Je čas."

Sedel som na Bellinej bývalej posteli, a ešte raz si prezrel celú izbu od začiatku. Jej veci boli na svojom mieste. Sam to nechcela meniť, a chcela uchovať Bellinu pamiatku, za čo ju neskutočne obdivujem, pretože ja by som nevedel žiť vedľa miestnosti, v ktorej sa udialo toľko vecí. Presne tu sme s Bellou mali prvýkrát sex, a bolo to niečo neuveriteľné. Bol to môj najlepší sex v živote, a to som ich už mal dosť. Kurvil som sa, no Bella ma zachránila. Ach Bella, láska, opustila si ma.

,,Harry?" napomenutie bolo hlasnejšie, a tak som zodvihol pohľad k stojacej Sam, ktorá na mňa ľútostivo pozerala.

,,Viem." odpovedal som jednoducho, a uložil som Bellinu fotku na nočný stolík. Postavil som sa, a pomaly prešiel k dverám, ktoré som následne otvoril.

,,Budeme tam všetci s tebou." povedala Sam, ktorá kráčala za mnou, a následne nastúpila do môjho auta.

Dohodli sme sa, že sa pri jej hrobe stretneme všetci. Bella mala úžasných priateľov, ktorých zanechala mne, začo som jej veľmi vďačný, pretože ak by nebolo ich, bol by som už dávno preč.

,,Neviem či to zvládnem." boli moje slová, keď som zasstavil pred cintorínom, a obzeral si všetkých, ktorý tam už boli.

,,Zvládneš to Harry. Viem, že je to ťažké, no Bella by bola šťastná. Určite aj je, ver mi."

Poslednýkrát som sa nadýchol, a vystúpil z auta. Prišiel som k tomu známemu hrobu, ktorý som doposiaľ vídal každý deň, no tentokrát to bolo iné. Tentokrát to bolo oveľa ťažšie. Boli tu všetci. Niall s Molly. Oni sú zas spolu? Eleanor s Louisom, a Stelkou. Ach Stelka. Plače, a pritom si Bellu neužila ani tak veľmi ako ja. Justin, a nejaké dievča. Predpokladám, že jeho priateľka. Plače. Kurva on plače. Bože Harold ukľudni sa. Aj ty už reveš. Všetko mi príde tak neskutočne nádherné. Že aj po smrti má Bella po boku svojich najbližších. Svoju rodinu. Keď už hovoríme o rodine, je tu aj jej nevlastný otec Billy, s Amandou. Dokonca aj Malik. Sara? Čo tu tá robí? Jasné, však Bellina kamoška ty tupec.

,,Chýba mi." vzlykla Eleanor, a následne objala Louisa.

,,Aj mne chýba. Až priveľmi." ozvalo sa za mnou.

,,Ja... Ani neviem čo povedať. Bella bola jedno úžasné dievča a.. do života mi priniesla šťastie. A zábavu, veľa zábavy." zasmiala sa Sam spoza sĺz, a nadýchla sa. ,,Dala by som čokoľvek za to, aby tu mohla byť s nami. A užívať si tie najkrajšie roky života."

,,Všetkým nám chýba rovnako. Nie je deň, kedy som na Bellu nemyslel. To, ako sme sa spoznali na škole. To, ako sme sa spolu zabávali a točili rôzne videá. Vtedy mi to prišlo hlúpe, no teraz na to spomínam s úsmevom. Vždy pre mňa bude dôležitá. Aj keď tu už nie je." zavzlykal Justin, a objal svoje dievča.

,,Bellu som poznala už odmalička. Vyrastali sme spolu, a úživali si život. Pokračovali sme spolu aj na vysokú, a aj keď sa zdalo už všetko stratené, našla ma, a zachránila môj život, začo som jej dnes neskutočne vďačná." Eleanor si kľakla na kolená, a položila ruže na Bellin hrob.

Nevedel som, čo robiť. Všetci tu o nej rozprávali strašne pekné veci. Všetci sa pri tom usmievali, aj keď v očiach mali, veľkú bolesť. Čo poviem ja? Čo by som asi tak mohol povedať? Že som ju miloval? Že bola láskou môjho života? Že mi zmenila život už len tým, že sa na mňa usmiala? Všetko sú to len skurvené sračky, ktoré rozprávame do vzduchu. Že to Bella počuje? Nemyslím si. Že je jej lepšie, tam kde je teraz? A kde vlastne je? Že našla ten vytúžený pokoj, a mier o akom každý hovorí? Neverím tomu.

,,Bella mala byť kurva nažive! Mala si tu byť Bell. Mala si porodiť naše dieťa, no namiesto toho, si ma tu nechala samotného. Som bez teba. Odišla si, a opustila si ma. Sľúbil som ti že ti splním, to čo si si priala, lenže to nejde láska." všetci na mňa vyjavene pozerali, no chápali ma. Vôbec mi nešlo o to, aký blázon pred nimi som. Išlo tu o to, čo všetko som kurva celý ten čas potláčal v sebe. ,,Nejde to Bell. Ja bez teba nedokážem žiť. Je to skurvene ťažké. Milujem ťa." slzy mi tiekli po tvári, a presiakli cez moje sako, no bolo mi to jedno. Všetko mi už bolo jedno.

,,Harry."

,,Miloval som ťa, a vždy budem. Či už budeš tu alebo nie." padol som na zem, a obzeral si jej prekrásnu tvár, ktorá bola vytesaná na náhrobnom kameni. ,Vždy budeš moje číslo jedna." dodal som, pričom som prstom prešiel po jej fotke, a usmial sa pomedzi slzy.

A viete čo si o tom všetkom myslím?

Že úplne na konci, keď stratíme niekoho, kto v našom živote zohrával veľkú rolu, žiadna modlitba, žiadna skurvená siviečka, ktoré tu ja každý deň nosím, nevynahradí skutočnosť, že jediné, čo nám po tom človeku ostalo, je len prázdne miesto v našom srdci. Prázdne miesto, ktoré už nikdy nebude zaplnené. Ale všetko dobré sa raz končí. Tak ako Bella, aj ja raz odídem za ňou, a budeme už navždy spolu. Lenže dovtedy, jej musím splniť to čo som sľúbil, aj keď je to skurvene ťažké, no Harry Styles sa nevzdá. Nevzdám sa už len preto, že som to sľúbil jej. Mojej láske. Isabelle. Navždy.

Láska má len dve formy. Tú dobrú a tú zlú. Tá dobrá je, že nájdete niekoho, s kým budete šťastný natoľko, že na všetko zlé zabudnete. A tá zlá je taká, že prídete o tú lásku, vďaka ktorej ste na všetko zlé zabudli.

Tak baby čo vám mám na to povedať. Vôbec to nemalo byť také dlhé, a vôbec ten epilóg ani nemal byť, pretože ráno som si povedala, žeho nenapíšem. Však načo. Ibaže moje dobré srdiečko vám niečo také doprialo. Čo k tomu dodať. Ako som už spomínala, bolo pre mňa cťou písať niečo také, a vaše komentáre, a votes ma posúvali vpred. Tento príbeh mi takisto bude chýbať, no ja dúffam, a verím, že si môj nový príbeh obľúbite tak ako tento. Nechcem sa tu rozpisovať, pretože to som spravila už na predošlej časti. Chcem len povedať, že som vďačná za to, ž eom mala tú česť napísať vám niečo také, a som veľmi rada, že ste to čítali. Dúfam že budete s týmto epilógom spokojné ;) a že a že budete na tento príbeh spomínať v dobrom. Lúčim sa s vami, a dúfam, že vaše komentáre ma budú tešiť aj naďalej pri mojej novej poviedke Light of Love, samozrejme s Harrym. Ešte vám chcem popriať úspešný začiatok školského roka, a veľa šťastia do ďalších desiatich mesiacov, ktoré budeme musieť stráviť v tej zasratej škole. Majte sa baby. :( :) ;)

End of LoveWhere stories live. Discover now