Bitch

376 24 2
                                    

,,A čo tieto?" spýtala sa Sam, ktorá mala na sebe už asi piate šaty.

,,Preboha Samantha! Vyzeráš úžasne vo všetkých, tak sa už konečne spametaj." povedala som nervózne, pretože ešte sama som nevedela čo si oblečiem.

,,Myslím že si vezmem tie čierne." povedala nakoniec, a šla sa opäť prezliecť.

Ja som sa postavila pred svoju obrovskú skriňu, a začala sa prehrabovať medzi šatami. Neviem, kam ma vezme, no nechcem vyzerať ako nejaká nicka, takže tie šaty musia byť perfektné. Vybrala som si tiež čierne šaty bez ramienok. K tomu som doladila čierne lodičky, a na vrch kabátik.

,,Pristane ti to." počula som za sebou známy hlas, keď som sa prezerala v zrkadle.

Otočila som sa a pery sa mi samovoľne skrútili do úsmevu.

,,Ahoj Harry." povedala som s úsmevom, a prešla k posteli, na ktorej  ležal kabátik. ,,Čo tu robíš?"

,,Liam prišiel po Sam, a ja som.. Chcel som ťa vidieť tak som prišiel s ním." povedal nervózne, načo som sa opäť usmiala.

Zrazu mi začal zvoniť mobil. Bol to Christian. Prijala som hovor, a pozrela na Harryho, ktorý ma hĺtal očami.

Isabella, ahoj. Som pred panelákom.

Dobre Christian. Idem.

Povedala som a zrušila hovor. Obliekla som si kabát, a vzala kabelku. Vyšla som na chodbu, kde som sa obula, pričom ma Harry chytil za lakeť, aby som nespadla.

,,Ďakujem." povedala som milo, a otvorila dvere.

,,Ahoj Bell." zachrapčal, načo som sa nadýchla, a poslednýkrát na ňho pozrela.

Prišlo mi to také divné. Vedela som, že Harryho trápilo to, že idem von s Christianom, no nedal to na sebe poznať. Ani ja som vlastne nevedela, prečo s ním idem von. Ale chcela som sa posunúť ďalej, a presne to som aj robila.

**********

,,Chutilo?" spýtal sa CHristian milo, a ja som len prikývla hlavou, na znak súhlasu. ,,Dnes ti to pristane. Už som ti to povedal?" spýtal sa s úsmevom, a chytil ma za ruku. 

,,Už niekoľko krát." povedala som, a tiež som sa usmiala.

,,Povedz mi o sebe niečo."

,,Veď už som ti o sebe všetko povedala." zasmiala som sa, no on sa tváril vážne.

,,Chcem aby si bola mojou priateľkou." povedal zrazu, načo som sa začala dusiť.

,,P-priateľkou? Veď sa ani nepoznáme." vykoktala som zo seba, načo sa zamračil.

,,To nebola otázka." povedal mrzuto, načo som sa teraz zamračila ja.

Postavil sa a vzal môj kabát do jeho rúk. Tiež som sa postavila, a začala sa obliekať.

Celá cesta autom prebehla v tichosti. Zastavili sme pred obrovským panelákom, v ktorom býval Christian.

,,Chcem ísť domov." povedala som prosebne, no on ma nepočúval.Ťahal ma za sebou až do výťahu, kde stlačil najvyššie poschodie.

,,Nemôžem. Už to ďalej nevydržím." povedal a v tom momente sa mi pritlačil na pery.

Neboli také jemné ako tie Harryho. Tieto neboli plné lásky a nehy, ale túžby a očakávania. Ani neviem prečo, ale bozky som mu opätovala. Moje ruky zašli do jeho vlasov, za ktoré som následne zaťahala, načo mi vzdychol do úst.

,,Bože Isabella, tak veľmi ťa chcem." povedal a začal mi bozkávať krk.

Bolo to príjemné, a bolo mi jedno čo mi vravel. Aj ja som to chcela. Práve teraz a práve s ním. Preboha čo to hovorím? Veď ho ani nepoznám.

End of LoveWhere stories live. Discover now